Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Hehe, olen jo ilmoittanut että ensi viikosta alkaen en enää tule aamulla töihin vaan teen tarvittavat tunnit 10-11 eteenpäin ja iltaisin kun muut eivät ole täällä :D. Avokonttorissa naamioituminen sinänsä on työlästä.

Hyviä vinkkejä sinänsä, ainoa vaan että puljaan noiden pdf:ien kanssa muutenkin ja noi muut tietää mitä mun kuuluisi tehdä niille. Hmph.

edit. avohuoneen seinät on valitettavasti tukevat ja olen jo yrittänyt siirtää pöytiä, mutta ei onnistu kun ovat niin saatanan millilleen tähän suunnitellut. Eivät mahdu muutoin päin.

Vaikuttaako rannetuet/siteet forkkujen kasvuun negatiivisesti??

Liukeneeko sisun Horna namuset(tai siis sen muruset) kossuun jos hienonnus vaiheessa pikkasen fuskas ja nyt tilanne vaikuttaa vähintäänkin huolestuttavalta??
Siellä ei siis ole todellakaan kokonaisia karkkeja, mutta ihan jauhemaista ei kaikesta jaksanu vääntää.

jauhe ainakin liukenee hyvin, riippuu täysin siitä, että miten suuria palasia... pitäs sen varmaan sittenkin liueta. Kannattaa muuten laittaa fishermaniakin, jos haluu oikeen hyvää 1/3 fisuu ja 2/3 hornaa

Hehe, olen jo ilmoittanut että ensi viikosta alkaen en enää tule aamulla töihin vaan teen tarvittavat tunnit 10-11 eteenpäin ja iltaisin kun muut eivät ole täällä :D.

Itse olen pyrkinyt samaan jo noin puolen vuoden ajan. Kello 10 tai 11 töihin ja sitten töitä klo. 20 tai 21 paikkeille.

Kokemuksieni perusteella saat varautua vittuiluun unenlahjoistasi sekä siihen, että tuottavuuttasi sekä työmoraaliasi puidaan ja epäillään selkäsi takana. Kuitenkin rötväilet heti sen jälkeen kun kollegat eivät ole enää paikalla ylläpitämässä ryhmäkuria. Suomessa kun kaikki kunnialliset ihmiset ovat töissä klo. 8-16, jollei sitten työsopimuksessa mainita erikseen ilta/yötyöstä, ja siitä pitääkin sitten saada helvetilliset korvaukset. Kaikki muu toiminta on epäilyttävää.

Tämän epäilyttävän toiminnan estämiseksi työyhteisö suojaa itseään mm. siten, että kaikki tärkeät kokoukset, tiedotustilaisuudet ja vierailut alkavat klo. 8:15-9:15 välisenä aikana.

Kyllä. Olen katkera toimistorotta.

peppi.jpg

Mua ei ainakaan naurata yhtään.

Sovitaan sitten, että vaihtoehto b.

Liukeneeko sisun Horna namuset(tai siis sen muruset) kossuun jos hienonnus vaiheessa pikkasen fuskas ja nyt tilanne vaikuttaa vähintäänkin huolestuttavalta??
Siellä ei siis ole todellakaan kokonaisia karkkeja, mutta ihan jauhemaista ei kaikesta jaksanu vääntää.

itekkään en oo aina jaksanu hienontaa karkkeja aina ihan jauheeksi, ja sitte ku on alkanu vaikuttaa ettei meinaa liueta ni oon kaatanu juomat isompaan kannuun ja hämmentäny lusikalla ni on liuennu hyvin.

Tuli tossa TamUn matsia kettellessa tuli mielen, että mikä perkele siinä on kun jos omasta mielestä tilanne on paitsio niin lopetetaan futiksessa pelaaminen järjestään. Sitten jos tuomari onkin erimieltä niin kauhee käsien levittely päälle vaikka tilanne olis ollu helposti pelattavissa omille. Vastatkaa joku jos on futista enempi pelannu. Meikäläisen tietämys perustuu n27vuoden ankaraan fanitukseen.

onkos hirvee merkitys esim jos reenaa maanantaina ja ottaa illalla muutaman sauna oluen niin onko tämmötteellä merkitystä?

entä jos alkaa ryyppäämään kunnolla reenipäivänä?

Mistä se johtuu että olen viikolla melko timmissä kunnossa, vatsalihakset erottuu jne, mutta viikonloppuna kun tulee päissään oltua alasti, lihakset erottuu paljon huonommin

onkos hirvee merkitys esim jos reenaa maanantaina ja ottaa illalla muutaman sauna oluen niin onko tämmötteellä merkitystä?

Noh, sun asenteesta kyllä huomaa että et mitenkään tosissaan ole muutenkaan, joten ei mitään merkitystä ole vaikka juopoksi rupeaisit.

kannattaa treenata mieluummin tiistaina, kasvaa paremmin ;)

no mitäs ite luulisit miten tuo ryyppäily vaikuttaa?
yhdellä tai kahdella oluella per viikko ei pitäis olla kauheesti vaikutusta.

Mitä se yks sälli teki eilen salilla kun se lastas penkissä painoja tankoon, kävi istumaan rinta tankoa vasten, nosti tangon harteilleen ja sitten teki sellasta liikettä että niinku kumartu hiukan eteenpäin ja suoristi selän?

Back
Ylös Bottom