Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi helvetissä yleensä pitää olla kynnyksiä? :D

Millainen kamppari elikkäs kampiakseli on 10 pyttysessä tähtimoottorissa?

Äh, mikä se biisi on mitä on käytetty monissa mock-up leffatrailereissa? Musa on just sellasta mahtipontista leffatraileri-musaa jousisoittimineen, mutta en saa päähäni, mistä se alunperin on tai mikä on biisin nimi? Tossa uusimmassa Top Gearissa oli käytetty sitä biisiä välillä taustalla. Ärh!

Eilen piti OK- lehden julkaista Britneystä kohu haastattelu, joka kenties tuhoaisi tähden uran. Iltapäivälehdetkin hehkuttivat tuota haastattelua useita päiviä, mutta nyt kun se on ilmeisesti julkaistu, niin siitä ei löydy mitään tietoa lehtien sivuilta. Mistä tuon haastattelun tai ainakin sen parhaat palat voisi lukea?

Lainasin salaa kämppikseni sähkövatkainta, koska omani on lainassa. Kämppikseni muutti pois ja nyt ne vatkaimen vatkaajat on mun ruokailuvälineiden kanssa tossa kuivumassa kun se ei näköjään huomannut niitä. Mitä mä teen niille? Mulla ei ole edes sen numeroa, mutta jos etsin sen ja ilmotan sille niin se saa tietää, että lainasin vatkainta salaa. Jos en, se ei tee sen vatkaimella mitään ilman niitä vatkaajia enkä mä teen mitään vatkaajilla, jotka ei sovi mun vatkaimeen. Se muutti niin lähelle, että ne melkein vois kyllä heittää ikkunasta. En tiedä antoiko se avaimen jo pois vai onko sillä täällä vielä jotain. Ääh.

että lainasin vatkainta salaa. Jos en, se ei tee sen vatkaimella mitään ilman niitä vatkaajia enkä mä teen mitään vatkaajilla, jotka ei sovi mun vatkaimeen.

Niih, jos nyt kaikesta huolimatta vatkaisit tätä juttua mielessäsi vielä hivenen aikaa, niin ehkä asiat vatkaantuu.

-r3-

Äh, mikä se biisi on mitä on käytetty monissa mock-up leffatrailereissa? Musa on just sellasta mahtipontista leffatraileri-musaa jousisoittimineen, mutta en saa päähäni, mistä se alunperin on tai mikä on biisin nimi? Tossa uusimmassa Top Gearissa oli käytetty sitä biisiä välillä taustalla. Ärh!
Voisi olla ehkä Lux Aeterna. On ainakin muutamassa trailerissa ollut.

Esim. Sunshinen trailerista löytyy.

Edullinen skumppa pitää juoda vuoden sisällä hankkimisesta, kalliin voit varastoida viinikellariisi pitkäksi aikaa. Lähteenä Alko.

Back
Ylös Bottom