Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mihin tarkoitukseen käytetään noita suihkukoneita, jotka taivaalla lentäessään jättävät pitkän valkoisen vanan peräänsä? Ovatko nuo "suihkarit" ihan matkustuskäytössä vai onko kyseessä huviajelua?
Tuo "vana" on moottoreiden jättämistä kaasuista tiivistynyttä vesihöyryä, eli ihan mikä tahansa suihkari voi jättää tuollalisen jäljen kun ympäristön olosuhteet ovat sopivat.

Muistaako Moveholic kaikkien omien kysymystensä vastauksen jos yöllä tulen herättämään pimeimpänän ukkosyönä hänet omasta sängystään ja kysyn tämä threadin kaikki hänen omat kysymyksensä yksitellen?

Muistaako Moveholic kaikkien omien kysymystensä vastauksen jos yöllä tulen herättämään pimeimpänän ukkosyönä hänet omasta sängystään ja kysyn tämä threadin kaikki hänen omat kysymyksensä yksitellen?

Nämä kysymykset voitaisiin säästää siihen, kun partashannamaisesti vastailen Pakkislaisten kysymyksiin joku ilta.:rolleyes:

Mutta arvoisa Vitamiini. Kyllä minä vastaukset varmasti muistan. Kysyvä ei eksy tieltä kuin äärimmäisessä hädässä.

Ei ole ketään tarkoitus ärsyttää kysymyksilläni. Jokainen kysymys on mulle ainutlaatuinen tilaisuus kehittyä ihmisenä ja toivottavasti näin jatkuu.

Onkos kenelläkään muulla nyt tänään aamulla niin ettei digikanavat näy ollenkaan? Analogiseltakin puolelta näkyy vaan ykkönen ja kakkonen :eek:. Valittaa vaan ettei oo signaalia, mitä oikeen tapahtuu? Onko täällä menossa jotain hiton korjaustöitö tai vastaavaa, mistä ei vaan oo kerrottu? Tämä siis Helsingin alueella.

Onkos kenelläkään muulla nyt tänään aamulla niin ettei digikanavat näy ollenkaan? Analogiseltakin puolelta näkyy vaan ykkönen ja kakkonen :eek:. Valittaa vaan ettei oo signaalia, mitä oikeen tapahtuu? Onko täällä menossa jotain hiton korjaustöitö tai vastaavaa, mistä ei vaan oo kerrottu? Tämä siis Helsingin alueella.

Täällä sama ongelma..

Esim MTV3 tekstikanava kertoo, että helsingin alueella klo 9-15 huoltotöitä, katkoksia kaikissa tikikanavissa ja kolmosella ja nelosella

Aika vaikea on löytää eläinfoorumia, mihin vois vaan postailla kymysyksiä nopeasti.

Mikä lepakko tää on, Pohjanlepakko?

Liitteet

• otus2.webp
    otus2.webp
    147,1 KB · Katsottu: 164
  • otus1.webp
    otus1.webp
    102,7 KB · Katsottu: 181
Tietäiskö kukaan, onko Brock Lesnarin ja Hong Man Choin matsi jo käyty?

En tiedä kauppa-autoista, mutta sana haipakka tarkoittaa Oulun murteessa vauhdikasta tilannetta tai tapahtumaa.:D

jos se kauppa-auto veteli aikanaan vauhikkaasti? meinas mummot jäädä alle :D

Kehittelin tällästä skeneeriota, onnistuisko? Ihan teoriassa :D.

Tavoitteena päästä johonkin helvetin isoon virastoon työntekijäksi mutta siten että oikeesti et tekisi mitään, nostaisit palkkaa. Kohde vois olla esim. joku helsingin kelan pääkontori tms. jossa on tuhansia ihmisiä töissä. Kokemuksesta tiedän että isojen talojen palkanlaskenta aloittaa palkanmaksun työsopimuksen kopion saatuaan (voi tietty vaihdella). Täytys ensin tuntea kyseinen organisaatio ja etsiä isoin mahdollinen osasto jotta massaan voisi hukkua sopivasti. Toisena asiana täytyis huolehtia että palkka on sopiva tehtävään eikä huomiota herättävän korkea tai alhainen, ei palkanlaskijalla herää mielenkiinto. Sit tarvis saada jostain työsopimuslomake ja mielellään pystyä postittamaan se sisäisessä postissa, muuten käy käry.
Sitä kans mietin että mitenköhän kävis lomien aikaan? Käykö käry kun lomalistat täytyy täyttää ja vuosilomia pitää?

Käytännössä vaatisi että alussa pääsee vähintään jonkun aikaa olemaan organisaatiossa ja perehtymään toimintaan.

Duunissa on tänään hiljainen päivä ;)

Koettaako Moveholic googlettaa lainkaan näitä hänen mieltään vaivaavia kysymyksiä, vai pinkooko hän oikopäätä tyhmän kysymyksen päähänsä putkahtaessa Pakkotoistolle, Tyhmien kysymysten kerholle, "kehittääkseen itseään ihmisenä" [kuten oli sanottu]?

ja laitetaan tähän vielä parit muodolliset ;) :rolleyes: :joulu8: jottei kenenkään tulisi paha mieli.

Tätä on kysytty miljoona kertaa, mutta.. Miten nopeasti noi lisäravinteet oikeesti menee pilalle? Mulla on Mass2:sta jonka parasta ennen-päivä oli toukokuun lopuilla. Voiko tota vetää hyvin mielin vielä jonkun aikaa vai pitääkö heittää pois? Vituttaa kun ostin ton alta kuukaus sitten enkä älynnyt kassalla kattoa päivämäärää. Yli kilo vielä kuitenkin jäljellä..

Tätä on kysytty miljoona kertaa, mutta.. Miten nopeasti noi lisäravinteet oikeesti menee pilalle? Mulla on Mass2:sta jonka parasta ennen-päivä oli toukokuun lopuilla. Voiko tota vetää hyvin mielin vielä jonkun aikaa vai pitääkö heittää pois? Vituttaa kun ostin ton alta kuukaus sitten enkä älynnyt kassalla kattoa päivämäärää. Yli kilo vielä kuitenkin jäljellä..

Syö pois, ei ne nyt niin nopeasti mene pilalle. Oon itse syönyt huomattavasti vanhempia lisäravinteita, ja elossa ollaan edelleen.

Syö pois, ei ne nyt niin nopeasti mene pilalle. Oon itse syönyt huomattavasti vanhempia lisäravinteita, ja elossa ollaan edelleen.

nyrkkisääntönä yleensä se että jos haisee pahalle nenään niin kannattaa jättää väliin. muuten tuskin mitään kauheempia sivareita saa. korkeintaan mahan sekasin.

Koettaako Moveholic googlettaa lainkaan näitä hänen mieltään vaivaavia kysymyksiä, vai pinkooko hän oikopäätä tyhmän kysymyksen päähänsä putkahtaessa Pakkotoistolle, Tyhmien kysymysten kerholle, "kehittääkseen itseään ihmisenä" [kuten oli sanottu]?

ja laitetaan tähän vielä parit muodolliset ;) :rolleyes: :joulu8: jottei kenenkään tulisi paha mieli.

Eikäkö iso post count Pakkiksella kasvattaa kikkeliä. Mulla se kasvaa otsassa.

Back
Ylös Bottom