Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No voi perhana, en mä sitä ihan noin tarkoittanut... Haluan vain tietää, että millä värillä mun hiukset (nyk. ruskeat) tulee näyttämään mustilta. Kaverin oli varmaan tarkoitus värjätä omat hiuksensa mustaks, mutta sen hiuksista tulikin tummansiniset, enkä mä todellakaan halua tehdä samaa virhettä!

Toivottavasti toi oli selvemmin kirjoitettu... :D

riippuu hiustesi kunnosta, paksuudesta, jne jne jne

eli soita mieluummin ilmatieteen laitokselle ja kysy kesän 2016 ennustetta. siis koko kesän ennustetta kesä-elokuu kuin kysy täällä moisia asioita :thumbs:

joko kokeilet ite ja katot miltä näyttää tai meet parturiin jolloin todennäköisyys sille että sulle käy niinkuin kaverilles, pienenee huomattavasti koska parturi on ammattilainen.

Kaveri värjäsi justiinsa hiuksensa mustaks, mutta ne näyttää sinertäviltä. Osaatteko sanoa, millä värillä mun pitäs värjätä, että ne myös näyttäisi mustilta?

varmaan osti semmosta sähkönsinistä mustaa. noita mustiakin kun löytyy eri sävyjä.

schwarzkopfin musta on ainakin mulla pelittänyt viimeiset 5vuotta moitteetta.

joko kokeilet ite ja katot miltä näyttää tai meet parturiin jolloin todennäköisyys sille että sulle käy niinkuin kaverilles, pienenee huomattavasti koska parturi on ammattilainen.

Joo, ammattilainen on varmempi keino saada haluttu lopputulos. Jos haluat kuitenkin itse värjätä, mä melkein suosittelisin valitsemaan ennemmin todella tumman ruskean, kuin mustan. Noi mustat näyttävät yleensä ihan kauheilta suomalaisessa hennossa hiuksessa, etenkin yhdistettynä meikäläisten hailakkaan ihonväriin. Ja jotkut mustat tosiaan taittuvat vähän siniseen, niinkuin sun kaveri tais huomata ;) .

Mustia on monia sävyjä. Ei kaikille tule siniset hiukset, vaikka sinisen sävyistä mustaa laittaisikin. Mutta laita sit vaikka punaiseen tai violettiin taittuvaa. Jos haluat mustat niin älä laita tummanruskeaa.

Parhaat merkit on Garnier Nutrisse tai Loreal... Saako täällä mainostaa???

Löytyykö mistään tätä kuvaa isompana?
mma_kc_ufc71_412.jpg

Kiitti kovasti vinkeistä! Ajattelin tosiaan värjätä hiukset mustaksi tässä loman alkajaisiksi. Mut joo, enköhän mä jotain noista kokeile ja löydä, katotaan nyt mikä toimii, ni sitä voi sit ostaa myöhemminkin. Ei mulla muuta tällä erää!

Otat vaan mustimman värin mitä löydät. Sinulla on jo ruskeat hiukset joten mustan saavuttaminen on varmasti helpompaa kuin vaaleahiuksisilla.

Mustia on monia sävyjä. Ei kaikille tule siniset hiukset, vaikka sinisen sävyistä mustaa laittaisikin.
Niin, vain 90% varmuudella tulee sinertävät, lopuille joku muu mustan sävy... Onhan näitä nähty.

Itse en harkitsisikkaan muuta kuin se tummimman ruskea. Jos se ei riitä niin sitten vaan sitä mustaa.

Terv. n. 20 kertaa mustaksi värjännyt.

^Naisilla vai miehillä?

Naisilla ihan mistä sattuu, miehistä en sen tarkemmin tiedä.

Jos haluaa mennä töihin teurastajaksi, tarviiko siihen mitään erillistä koulutusta vai voiko ihan ylioppilaspohjalta lähteä mukaan teurastamisen iloiseen maailmaan?

Miten taivutetaan sana ikä -sta/stä-muodossa monikossa?
Ijistä..? :D

Kumpi on kieliopillisesti oikein tai mitä eroa. Käänny vasempaan tai käänny vasemmalle.

Liiku vasemppaan vai liiku vasemmalle

Ensisijainen keino ei ole leikkiä kuollutta, vaan olla rauhallinen, eli ei kantsi juosta pakoon, kyllä se tulee sen verran lujaa perässä. Karhut tekevät usein "valehyökäyksiä" ja pysähtyvät vasta ollessaan erittäin lähellä. Liiku hitaasti, peruuta kävellen.

Jos karhu kuitenkin tulee kimppuun (näin on käynyt esim. jenkkilän kansallispuistoissa), niin silloin "leikitään kuollutta". Ei kamppailla vastaan, koska se yllyttää vaan karhua. Oikea asento ei kuitenkaan ole sellainen maassa lojuva sammunut juoppo -tyylinen, vaan sikiöasento, otsa maata vasten, kädet ristissä niskan takana, leuka rinnassa. Näin suojaat haavoittumimmat kohtasi pahimmilta puremilta ja kynsiltä. On pelastanut ainakin yhden hepun hengen, luin tarinan Valituista Paloista lapsena kun ei ollut mökillä muuta tekemistä:D

edit: ja ihmissyöjäkarhuista en ole kuullutkaan:D

Jossain dokumentissa siihen sikiöasentoon mentiin jotta karhu haistaisi suoliston ja ruokahalu katoaisi tai vähenisi.

Elikkä tuossa huomasin että kesällä tullee reissattua auton kans ja ei sitä koko matkaa jaksa aina radiota kuunnella ja cd on jo vanha keksintö eli miten saisin mp3 soittimesta musiikin tulee radion kautta ? Millanen laite siihen pittää ostaa että saa muutettua muusiikin radio singnaaliksi ja sitä pystyy sit kuunteleen radion kautta ku säätää oikeen kanavan ?

Onkohan tommonen mahdottoman vaikea rakentaa itse

Haluaisin tehdä jonkun mielenkiintoisen ja motivoivan elektroniikka projektin. Onko mielenkiintoisia ehdoituksia kenelläkään...

Murentaja sanoi:
Miten taivutetaan sana ikä -sta/stä-muodossa monikossa?
Ijistä..? :D

Mistäköhän kaukaa tämmöinen kysymys on löytynyt?

Sanassa ikä esiintyy astevaihtelu, joten iästä monikon elatiivi kuuluu i'istä.

:kippis1:

Edit: Jaa, tähän on vastattu jo kaaaaaaaaauan sitten. :nolo:

Mitens määräytyy sotilasarvot rauhanturvaajilla. Ku tää suomalainen joka menehty oli kersantti, mutta samalla toimi rajavartija. Ja käsittääkseni rajavartijat on jotain luutnantteja ja ylöspäin. Valaiskaa mua.

Back
Ylös Bottom