Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oikeestihan tuo juontuu kai siitä, että ennenvanhaan helluntailta on alkanut kesän työsesonki. Kesällä on paiskittu niin paljon töitä, ettei heilan etsimiseen ole jäänyt aikaa.

aika hyvä selitys, taitaa olla totuus tuosta sananlaskusta... miksköhän ite ei oo moista hokassu :D

Vissiin kultaa ja horkkaa... Voihan toi olla kaverin mutua, mutta vakuuttavasti se asiasta paasas..

Miten nuo uimahallien yms. suihkut pelittää. Eli ne jossa napista painetaan ja vettä tulee tietyn ajan. Millä tekniikalla toi on toteutettu? Ei se suihku varmaan kelloa osaa kuitenkaan? ;)

Ainakin siinä uimahallissa jossa mä oon käynyt (ja luultavasti sinäkin) se nappi painetaan pohjaan ja se avaa hanat. Nappi lähtee hiljalleen tulemaan takaisin kohti lähtöpistettään (eli siis nousee ylöspäin) ja tietyn pisteen saavuttaessaan sulkee hanat ja vedentulo loppuu.

Ainakin siinä uimahallissa jossa mä oon käynyt (ja luultavasti sinäkin) se nappi painetaan pohjaan ja se avaa hanat. Nappi lähtee hiljalleen tulemaan takaisin kohti lähtöpistettään (eli siis nousee ylöspäin) ja tietyn pisteen saavuttaessaan sulkee hanat ja vedentulo loppuu.

No eipä noissa mitään liikettä huomaa. Mutta joku jousiviritys siellä sitten vissiin on?

No eipä noissa mitään liikettä huomaa. Mutta joku jousiviritys siellä sitten vissiin on?

Luultavasti. Ite aloin tätä kerran uimahallin suihkutiloissa pohtimaan ja mahto kyllä olla tyylikäs näky ku seison siinä tapittamassa kyseistä nappia varmaan 15 minuuttia :D

Testaamalla sen huomaa, suihkun saa myös loppumaan ennen aikojaan vetämällä tappia poispäin.

Mistä näkis, montako päivää tätä vuotta on jäljellä? Mulla oli ennen sellanen almanakka, mut se jäi bussiin. Mun on tiedettävä se, että voisin hallita aiikaa, eikä aika hallitsis mua.

Kun sähköhammasharja pyörii esim. 3000 kertaa minuutissa ja ajastin on kahdelle minuutille, niin kun akku alkaa olla vähissä, pyöriminen hidastuu. Onko pyöriminen yhteydessä ajastimeen eli vaikka harja pyörisi hirmuisen hitaasti, pitääkö 2min aikaraja edelleen paikkansa? Vai meneekö niinpäin, että harja antaa merkin tuon 3000 kerran jälkeen vaikka siihen menisi useampi minuutti?

Mihin perustuu kaukosäätimen ja television välinen yhteistyö. Onko kyseessä näkymätön lasersäde vai mikäs?:eek:

Kyllä, jos sillä osoittaa silmään niin tulee sokeaksi. Varo vain.

Olet vieraassa kaupungissa, kova nälkä. Edessä paluumatka kotiin (200km). Aikaa ravintoloille ei ole, joten edessä matka paikalliseen Citymarkettiin/Prismaan.

Millaista terveellistä ruokaa tuolta voisi ostaa, jos otetaan huomioon, ettei esim. lusikoita ole raejuusto syömiseksi käytössä. Ei myöskään lämmitysvaihtoehtoja.

Siksi kysymys, että pyörin eräässä suomalaisessa Citymarketissa puoli tuntia miettien, että mitähän sitä voisi ostaa ilman tunnontuskia. Rasvaiset broileripyörykät oli jo käsissä, mutta päädyin pinaattilettuihin.

Mikä olisi ollut ihanteellinen vaihtoehto terveellisen ja proteiinipitoisen ravinnon kannalta?:(

Haarukat/lusikat maksaa n. euron semmonen pussillinen, vie loput kotiin sitten kesän piknikkejä varten :D

Monissa kaupoissa myydään salaatteja joissa on taitettava haarukka mukana - salaatista saa hyvän pohjan mihin lisätä jotain prodea, esim. raejuustoa, tonnaria jne.

Infrapunalla toimii kaukosäädin.

Miksi aina tulee mieleen jokin todella hyvä kysymys, mutta kun istahtaa koneelle ja pitäisi se kysymys esittää niin eikö se sitten ole jo unohtunut?!

Edit.
Ja itse olen ainakin ottanut aina jäätelöaltaasta sellaisen punaisen jätskilusikan, maksanut en ole yhtään enempää.

Ei niitä aina ole jäljellä tai sitten niitä ei siellä jäätelöaltaassa joissain kaupoissa edes ole. Eli turha tuo deivid.

Miten saisin lopetettua kynsien ja yleisestikin sormien pureskelun? Sormet näyttävät puoliksi syödyiltä kalkkunanakeilta taannoisen hyökkäykseni jäljiltä. Joku korvaava juttu pitäisi keksiä. Purkka se ei ole, koska aiheuttaa ilmavaivoja. Tupakka ja nuuska myös pois laskuista.

Onko kukaan muu selvinnyt tästä addiktiosta?:(

Miten saisin lopetettua kynsien ja yleisestikin sormien pureskelun? Sormet näyttävät puoliksi syödyiltä kalkkunanakeilta taannoisen hyökkäykseni jäljiltä. Joku korvaava juttu pitäisi keksiä. Purkka se ei ole, koska aiheuttaa ilmavaivoja. Tupakka ja nuuska myös pois laskuista.

Onko kukaan muu selvinnyt tästä addiktiosta?:(

Käyt hakeen apteekista sellasta saatanan pahan makusta ainetta ja sitä sivelet kynsiin .
Ei tuu nyt heti mieleen aineen nimi mut sen jälkeen ne kynnet ei nyt enää niin herkulliselle maistu :)

Moveholic sanoi:

Onko kukaan muu selvinnyt tästä addiktiosta?

Kokeile jotain lakkaa, että maistuu niin pahalta ettei pysty enään....

Edit... Äääh hidas

Ja se ainehan on kynneli. Ei mitään hajua, onko tuo oikea kirjoitusasu, mutta apteekista pitäis löytyä.

Back
Ylös Bottom