Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Samalla linjalla voisin jatkaa edellistä kysyjää peesaten. Haluaisin havaintoja/tietoja seuraavien henkilöiden nykytilanteista ja toimeentulosta:

Kari "Napakymppi" Salmelainen

Erkki "Diasporal" Liikanen

Suomi-Rap -tähdet: Iso H, Seremoniamestari, Ezkimo ja Cheek.

Mika "mäkihyppääjä" Laitinen.

Takavuosien maineteoista on jo aikaa. Onko tapahtunut paluu oikeisiin töihin?

Samalla linjalla voisin jatkaa edellistä kysyjää peesaten. Haluaisin havaintoja/tietoja seuraavien henkilöiden nykytilanteista ja toimeentulosta:

Kari "Napakymppi" Salmelainen

Erkki "Diasporal" Liikanen

Suomi-Rap -tähdet: Iso H, Seremoniamestari, Ezkimo ja Cheek.

Mika "mäkihyppääjä" Laitinen.

Takavuosien maineteoista on jo aikaa. Onko tapahtunut paluu oikeisiin töihin?

Ja herran maineteot olivat?:D

Miten saa selville sähköpostin lähettäjän IP-osoitteen esim hotmailissa?

Et välttämättä saa, mutta paikanna semmoinen nappi kuin "show headers" tms, sieltä näkyy jos on näkyäkseen.

Löytyisikö pakkikselta ihmisiä joilla olisi AMK:n lujuusoppi hyvin hallussa? Lukuvuoden päätös ja töihin pääseminen olisi muutaman lujuusopin tehtävän päässä, mutta itse en vaan osaa :) Voin vaikka maksaa pienen korvauksen :D

ei ole hyvin eikä ees hallussa mutta on mulla noi kaikenmaailman läsyt tallessa. mimmosista laskuista kiinni?

Jees, hommaahan lisää epäpäteviä insinöörejä.

epäpäteviä? en mä oo mikään lujuuslaskija enkä oo valmistunu vielä. oon automaatio + mekaniikkasuunnittelija..

mutta ei oo vuoden työkokemuksella tarvinnu kertaakaan laskea noita. vähän isommissa toimistoissa on kyllä omat kaverinsa noille ja ne koulutetaan tehtäviinsä. sitäpaitsi käsin noita ei lasketa vaan erilaisilla ohjelmilla vaikka niiden antamat tulokset onkin välillä vähän mitä sattuu.

Mikä on sen näyttelijän nimi, joka usein näyttelee tv-ohjelmissa ja joissain leffoissa sheriffiä. Näyttää melko paljon William Dafoelta, mutta on vanhempi äijä. Tunnistaa siitä, että sillä on selkeä rako etuhampaiden välissä, kuten William Dafoella.

Ei oo tuo, ihan hyvä arvaus tosin! :)
Se ketä etin on vanhempi ukko, harmaat hiukset ja jykevämmät leuat ku tuolla. Vois kuvitella olevan joku eläkkeelle jäänyt USMC drill instructor.

Näytteli muutamia vuosia sitten tv-elokuvassa (?), jossa kuvataan pikkukaupungin illegal street race -skeneä.

Jeff Kober?
iid_875427.jpg

-edit- Prkl, miksi toi kuva ei näy? No, tossa linkki.
http://www.imdb.com/gallery/hh/0462116/HH/0462116/iid_875427.jpg?path=pgallery&path_key=Kober,%20Jeff

Miks vitussa pakkis jumittelee jatkuvasti nykyään...??? Kaikki muut sivut kyllä toimii mutta pakkiksen aukeemista saa venailla piiiiiitkään.

Kysymys on varmaan hankala, mutta onko kellään mitään hajua / muistikuvaa että esittikö mainos-tv / MTV3 noita Tracey Ullman Show:n aikaisia Simpsons-klippejä aikoinaan, siis ennen kuin aloitti itse sarjan esittämisen? Esim. tämä http://www.youtube.com/watch?v=lb5V-02HBMU&mode=related&search= tuntuu niin kumman "tutulta".

IMDB:n mukaan Simpsonien Suomen ensi-ilta oli 26 elokuuta 1991, sarjan kotimaassa se oli pari vuotta aiemmin, ja TU-showssa ne klipit ehtivät pyöriä vissiin parin vuoden ajan.

Back
Ylös Bottom