Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oliko viimeöisessä Battle Royalissa kohtaus, jossa joku näteistä tytöistä olisi harrastanut seksiä jonkun pojan kanssa ja sitten tappanut tämän?

Ihan joka minuuttia en eilen nähnyt, joten saatoin missatakin, mutta muutaman vuosi sitten koneelta katsomassani versiossa tuollainen muistaakseni oli.

Kiinnostaa siis oliko sensuroitu versio?

Oliko viimeöisessä Battle Royalissa kohtaus, jossa joku näteistä tytöistä olisi harrastanut seksiä jonkun pojan kanssa ja sitten tappanut tämän?

Ihan joka minuuttia en eilen nähnyt, joten saatoin missatakin, mutta muutaman vuosi sitten koneelta katsomassani versiossa tuollainen muistaakseni oli.

Kiinnostaa siis oliko sensuroitu versio?
Hyvin todennäköisesti. Ainakin dvd-painoksessa josta oli aikoinaan joku metallinnärinen tuplapainos ja on varmaan vieläkin, niin siinä oli sensuroimaton sekä sensuroitu versio. Löytyy ne kohtaukset ja niiden poistot varmaan royalin sivuilta. Vaikka leffoja näytetään telkassa, niin silti ne voi olla osittain leikattuja johtuen raakuudesta.

Millä nimellä tämä legendaarinen CBB-voittaja Poutiainen kirjoitteli täällä aikanaan? Ovatko viestit vielä luettavissa vai onko ne poistettu myös..? Olisiko kiva tutustua miehen ajatusmaailmaan, kun niin paljon sitä on täällä hehkuteltu.
Eikö se nykyään kirjoittele nickillä the legend? Voin olla väärässäkin.:D
Ei, taisit olla ihan oikeassa ainakin Legendin profiilissa olevan linkin perusteella.. Kiitos Vitamiini!
meinasitko ottaa siitä miehen mallin itselles? :D
Pitäähän sitä olla roolimalleja! Toiset ihailee Gandhia, toiset Podea.. :D

Millä nimellä tämä legendaarinen CBB-voittaja Poutiainen kirjoitteli täällä aikanaan? Ovatko viestit vielä luettavissa vai onko ne poistettu myös..? Olisiko kiva tutustua miehen ajatusmaailmaan, kun niin paljon sitä on täällä hehkuteltu.

meinasitko ottaa siitä miehen mallin itselles? :D

Miksi ihmeessä mun ikkunan ympärillä ja siitä sisään lentelee ötököitä niin usein? Mikä siihen voisi olla syynä? Mehiläisiä varsinkin ilmaantui viime kesänä ja eilen tuli tämän kevään eka.
(Mitään pesää siis ei ainakaan ikkunalaudalla näy, kerros on kuudes.)

a. Ne tykkää lämmöstä jota tulee ikkunan pinnasta ja on sen ympärillä
b. Ne tykkää valkoisesta väristä ja vaaleasta
c. Ilmankierto

Missä paikalla ikkuna on? Korkealla?

Miten ihmeessä ikkunan sisäpuolella näkyy toisinaan eläviä kärpäsiä ja vähän ajan kuluttua sitten kuolleita (tämä jälkinmäinen nyt on selvä)? Ei tuossa ikkunassa nyt näy mitään kolosia ja vaikka olisi niin tuskin nyt hyönteiset moisia niin tarkasti etsivät? Ja jos etsivät niin mikseivät ne sitten pääse sieltä pois?

Kyllä ne etsivät. Vaikka ovat pieniä, niin kyllä luonto keinot aina keksii. Ilmeisesti matkustelevat paremman elämä toivossa ahtaissa paikoissa ja sulloutuvat jostain pienen pienestä reiästä tai tiivisteiden välistä. Aina on jossain kolo josta pääsee pienen pieni toukka tai pieni kärpänen menemään. Pesivät siellä välissä nopeasti ja sitten heräävät siihen tosiasaan, että pois ei pääse ja sinne kuihtuvat ja kuolevat. Lisääntyvät ja jättävät munat samaan loukkoon kuolemaan.

Asun keskikokoisen kaupungin keskustassa kerrostalossa. Minulla on Saunalahden liittymä ja Nokia 5500-matkapuhelin. Puhelin on ollut minulla 8kk. Viime kuukausina olen ystävieni puolelta törmännyt kommentteihin: "Miksi puhelimesi on pois päältä, ei saa yhteyttä?" Viimeksi eilen illalla, kun puhelin oli olohuoneen keittiön pöydällä aivan normaalisti. Kentät häviävät ja, kun soitan, niin ilmoittaa "ei saa yhteyttä verkkoon". Kysyin tätä samaa kysymystä aikoinaan tuolla matkapuhelin-threadissa, mutta...

A) Onko vika puhelimessani?

B) Onko vika liittymässäni?

C) Kumman vaihtoa kannattaisi ensin kokeilla?

Asun keskikokoisen kaupungin keskustassa kerrostalossa. Minulla on Saunalahden liittymä ja Nokia 5500-matkapuhelin. Puhelin on ollut minulla 8kk. Viime kuukausina olen ystävieni puolelta törmännyt kommentteihin: "Miksi puhelimesi on pois päältä, ei saa yhteyttä?" Viimeksi eilen illalla, kun puhelin oli olohuoneen keittiön pöydällä aivan normaalisti. Kentät häviävät ja, kun soitan, niin ilmoittaa "ei saa yhteyttä verkkoon". Kysyin tätä samaa kysymystä aikoinaan tuolla matkapuhelin-threadissa, mutta...

Selviää kokeilemalla kaverin tai jonkun muun puhelimella joka toimii ja jossa on toimiva liittymä. Näin voi aika yksinkertaisesti paikallistaa missä on vika. Vaihtamalla vielä oman ja jonkun toisen kanssa liittymää ja puhelimia ja kokeilemalla vain.

a. Ne tykkää lämmöstä jota tulee ikkunan pinnasta ja on sen ympärillä
b. Ne tykkää valkoisesta väristä ja vaaleasta
c. Ilmankierto

Missä paikalla ikkuna on? Korkealla?

No ei nyt korkealla, mutta jotenkin aattelin, ettei mehiläiset lentelisi kutoskerrokseenkaan kun ei täällä mitään mettä niille ole. Voisin tämmösenä melkein entofobina toivoa, etteivät ota tavaksi lennellä ikkunasta sisään. Kesällä ikkunaa on kuitenkin pakko pitää auki, ettei tänne paistu.

Kuka on keksinyt kravatin ja miksi sellainen ihmeellinen kankaanpala pitää sitoa kaulaan?

Solmio on kaulan ympärille puettu kankaasta valmistettu vaatekappale, jonka tarkoitus on usein olla koristeellinen. Suomen kielessä käytetään solmion synonyymina usein sanaa kravatti. Solmiota käytetään kauluspaidan kanssa. Eräs muunnelma solmiosta on solmuke.

Solmiota käyttävät yleensä miehet, mutta toisinaan myös naiset joko muodikkaana vaatekappaleena tai osana univormua. Solmio kehittyi kaulan ympärille solmitusta huivista. Modernin solmion malli on 1630-luvulta, Ranskan Ludvig XIII:n puolelle Guisen herttuaa ja Maria de' Mediciä vastaan liittyneiltä kroatialaisilta palkkasotilailta, joiden perinteinen solmiomainen huivi herätti Ranskassa huomiota ja kehittyi muodiksi.

Tämän tarjosi wikipedia

"Erillinen kaulavaate on kuulunut länsimaissa miehen muodikkaaseen pukuparteen yli 300 vuotta. Se oli huivi tai leveä nauha, jonka materiaali, väritys ja solmimistapa vaihteli aikakauden muodin mukaan."

Kravatti kehittyi siis kaulaliinasta ja seuraa muotia tänä päivänä siinä missä esimerkiksi paitojen väritys ja puvun leikkaus. Kravatti paljastaa seuraako kantaja muotia, vai tyytyykö hän perinteisimpiin vaihtoehtoihin eli hillittyihin väreihin ja sovinnaisiin kuviointeihin.

Tämän tarjosi taas Satakunnan museo

Ongelmahan selviää kun pyydät jonkun kaverisi käymään, jolla on esim Soneran liittymä ja joku toinen puhelin. Näin voit testailla eri variaatioita. Mutta, omasta kokemuksesta voisin melko varmasti pistää syyn Saunalahden piikkiin.

Nimimerkillä parisataa metriä Kauppakeskus Isosta Omenasta ja Saunalahden liittymä... Puhelimeen puhuessa täytyy siirtyä aina ikkunan läheisyyteen, eikä aina silloinkaan kuulu. Dna:lla tai Soneralla ei ongelmaa.
edit: Täytyy vielä mainita, että mulla on vuoden datapaketti-sopimus, siksi pidän Saunalahtea vielä. Ei kellään olisi tietoa voiko liittymää irtisanoa, vaikka onkin sitoutunut vuodeksi, tuolla perusteella ettei se kuulu kotona.

Viimeksi muokattu:
Asun melko lähellä turun laivanrakennustelakkaa. Jos jollakin sattuisi olemaan joku tuttu sielä töissä rakentamassa sitä suurta loistoristeilijää, niin voisi kysyä että Minkä helvatin takia siellä painetaan laivan torvea ja kuulutusnappia useita kertoja tunnin aikana? Ja tätä jatkuu läpi koko päivän. (TUUUUUT, TUUUUT, Blig Blong Bling) Oli sitten arki taikka viikonloppu. Iltaa mennesä se painelu sitten rauhoittuu.

Itse asun myös keskikokoisessa kaupungissa kerrostalossa keskustan läheisyydessä ja minulla on myös ollut ongelmia Saunalahden liittymän kanssa. Mulla on puhelimena Nokia E61. Ongelmia on ollut, kun kaverit ovat soittaneet -> eivät pääse läpi ja lisäksi tekstiviestien lähettämisessä sekä vastaanottamisessa tuppaa hermot menemään. Välillä on joutunut sulkemaan puhelimen, jotta tekstarit tulevat perille. Uskon siis, että ongelma on Saunalahdella.

Back
Ylös Bottom