Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni täällä oli sellainen tredi, joka käsitteli jonkinlaista "luomuvoimailua", ainakin linkkejä videoihin oli.. Mistähän sen löytäis?
Mitä on luomuvoimailu?
Taas yksi piirretyn nimi hukassa.
Sarjassa oli semmoisia vedeneläviä joilla kasvoi päästä snorkkelin tyylinen uloke.
Varmaan joskus yli kymmenen vuotta sitten tuli töllöstä.
Jos unohdan avaimet kämppään sisään ja soitan oven avauspalveluun, mutta löydänkin vara-avaimet vaikka autosta sillä aikaa kun odottelen avaajaa.
Joudunko silloin maksamaan avausmaksun? Enhän ole silloin laittanut nimmaria mihinkään, tai todistanut henkilöllisyyttäni. Enkä myöskään saanut sitä palvelua, mistä tuo maksu on.
Ne oli muuten "Snorkkelit", eli ihan kielen päällä
![]()

Suoraan lainattu Pharmacasta:Help!?
Onkohan siitä haittaa, kun ehkä otin kaksi e-pilsua (diane nova) äsken... tehdä nyt tähän aikaan kouluhommia samalla räpeltäen tota pilsuhommelia. Tuplamäärä ihania hormooneja. Onkohan tosta haittaa, ei ehkä enää hyödy mihinkään suuntaan jos tunkee sormet kurkkuun? Mitäs tässä sitten tekisi.
Pharmaca Fennica sanoi:Yliannostus
Yliannostuksen ei ole raportoitu aiheuttavan vakavia haittavaikutuksia. Mahdollisia yliannostusoireita ovat pahoinvointi, oksentelu ja nuorilla tytöillä vähäinen verenvuoto emättimestä. Antidoottia ei ole ja hoito on oireenmukaista.
Suoraan lainattu Pharmacasta:

Asia joka minua on vaivannut jo pitemmän aikaa. Mitä tapahtui ja mihin huipentui "tapaus Coke"? Tuliko poliisien kanssa jotain selvyyttä ja onko koskaan selvinnyt kuka kaiken takana oli (jos ei siis Coke itse)? Ja oliko tuomioita tai päätöksiä asiassa?
Nukkumattomia öitä on takana kun asia ei ole minulle selvinnyt. :(
13.3 olen viimeksi tätä kysynyt ja kysyn taas. Mike tämän varmaan parhaiten tietäisi mutta kuvittelisin että joku muukin.
Oh please help me. :wall: