Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

oon ettiny netistä lincoln continental 60-luku, kuvaa mustasta 4-ovisesta. rätti- tai kovakatto.
mutta hienoa kuvaa ei löydy millään.
mistähän vois löytää, tietäiskö joku jotain amerikan autojen sivuja, jossa olisi paljon hillitysti tuunattuja vanhoja jenkkejä ja just tota lincolnia???

Saako vaikkapa Hesen työntekjä heittää kusipäisen asiakkaan pihalle, tai käskeä poistumaan tiloista? Siis jos asiakas esimerkiksi haukkuu työntekijää ja vittuilee.

VP saa ainakin, enkä minä ainakaan kysyisi lupaa viskata tyyppi pihalle pihalle jos joku käy haistattelemaan henkilökunnalle tai muille asiakkaille. Ylipäätään tyypit jotka häiritsevät muita asiakkaita on syytä poistaa ravintolan tiloista.

Saako vaikkapa Hesen työntekjä heittää kusipäisen asiakkaan pihalle, tai käskeä poistumaan tiloista? Siis jos asiakas esimerkiksi haukkuu työntekijää ja vittuilee.
Ei saa heittää. Asiakasta voidaan käskyttää poistumaan mutta jos se ei sanomisella lähde, niin paikalle pitää soittaa poliisit tai turvautua vartijan apuun.

oon ettiny netistä lincoln continental 60-luku, kuvaa mustasta 4-ovisesta. rätti- tai kovakatto.
mutta hienoa kuvaa ei löydy millään.
mistähän vois löytää, tietäiskö joku jotain amerikan autojen sivuja, jossa olisi paljon hillitysti tuunattuja vanhoja jenkkejä ja just tota lincolnia???

Olisko tuossa oikeanlainen ?
P1010068.jpg

Tai täällä

Jostain kuultua.

Humalassa testosteronin tuotanto loppuu ja aamulla kun alkoholi poistuu kehosta, alkaa myös testosteronin tuotanto kehossa, joka taas aiheuttaa sen panetuksen.

Miksi punttaajat ei sitten suhtaudu yleisesti vakavammin alkoholiin. Siinämielessähän alkoholin pitäisi häiritä lihas kehitystä aivan oleellisesti.

Tuli ainaki aina tilanteen sattuessa heitettyä. Eipä sitä jaksa keltään alkaa kyseleen saako heittää jos joku alkaa leikkiin apinaa.

Ei saa heittää. Asiakasta voidaan käskyttää poistumaan mutta jos se ei sanomisella lähde, niin paikalle pitää soittaa poliisit tai turvautua vartijan apuun.

Käsitin tuolla 'heittämisellä' ihan verbaalin ulosheiton, sinä meinasit varmaan klassista niskaperseotetta?

Kaupassa työskennellessäni minulle opastettiin, että isännän oikeuden nojalla asiakkaan saa poistaa kaupasta. Ja kun asiasta vielä udeltiin poliiseilta, niin saimme kuulla kommentin, että esimerkiksi asiakkaan saa taluttaa ulos kaupasta.

Jaa ja kun mä olin kaupassa töissä, nimenomaan ei saanut koskea asiakkaaseen, vaan sitä varten oli vartija

Käsitin tuolla 'heittämisellä' ihan verbaalin ulosheiton, sinä meinasit varmaan klassista niskaperseotetta?
Juu kyllähän sen saa kohteliaasti käskeä painumaan helvettiin mutta jos se on joku jääräpää eikä sanomisella lähde, niin koskea ei valitettavasti saa. Ainoa tapa on, että häirikkö käy ensin käsiksi.

Tänään keskustassa pyöräillessäni tuli pohdittua liikennesääntöjä:

Jos autotiellä oikeanpuoleinen kaista on tarkoitettu esimerkiksi "vain takseille", pitääkö (täysi-ikäisen) pyöräilijän ajaa tämän taksikaistan vai sen vasemmalla puolella olevan kaistan (jossa ei erityisiä rajoituksia) viertä?:david: Molemmilla kaistoilla olen sekä nähnyt muiden pyöräilevän että itsekin huristellut, kun tietoa oikeasta ajopaikasta ei vain ole...

"Kaverini" ei löydä foorumilta pakko-ircin salasanaa mistään... :( auttakaa?

Edit. avuttomuudestani huolimatta taisin kerrankin ainakin postata oikeaan threadiin...

Vilkaises VIP-forumin viides thread... Otsikko antanee jo vihjeen...
Se siis ON toi.. Kiitos sulle, yritin tota jo kerran mutta taisin sössiä jotain muuta sitten.. Tack så bra! ;)

"Kaverini" ei löydä foorumilta pakko-ircin salasanaa mistään... :( auttakaa?

Edit. avuttomuudestani huolimatta taisin kerrankin ainakin postata oikeaan threadiin...

Vilkaises VIP-forumin viides thread... Otsikko antanee jo vihjeen...

Se siis ON toi.. Kiitos sulle, yritin tota jo kerran mutta taisin sössiä jotain muuta sitten.. Tack så bra! ;)

Kyllä se se on. :)

Millon tarkalleen Kultsan kisat tänä keväänä on? Olen vähän pudonnut kärryiltä.. :nolo: Onko siellä mtn miesten lajeja vai vain tyttöjä?

Kyllä, olen ihan pihalla..

Kiitoksia näistä vinkeistä, taas ovat puhtaat. :) Olisko vielä antaa vinkkiä jostain pienestä kengille tarkoitetusta valkoisesta korjausvoiteesta tai valkoista väriä tuovalle lankille? Pienet kulumat ei luonnollisesti puhdistuksella ja värittömällä lankilla häviä.

Itse en ole valkoisia kenkiä koskaan vielä lankkaillut, mutta luulisin että tolta Wolylta löytyy siihenkin mömmöä, pikku purnukka joka kantaa nimeä shoe cream on perushoitavaa tavaraa, siinä on kai jotain yli 20 ellei 30 värisävyäkin, kaiken järjen mukaan valkoisenkin voisi ajatella löytyvän. Itse ostin nyt Wolyn Fashionia, jolla saa paremman kosteussuojan kenkään, mutta senkään sävyvalikoimaa en sen tarkemmin tutkinut, kun etsin mustaa ja sen heti löysin.

Mainostankohan mä vähän liikaa nyt Melvoa :rolleyes: Sori jos.

Pari asiaa joita on yön yksinäisinä tunteina tullut mietittyä.

Eli, eikös se ole jo käyttörikos jos sinulla on huumetta veressä?
Noh, oletetaan tämmönen tapaus, että onkin juuri käynyt maassa jossa huumeen käyttö on laillista, tai edes periaatteessa laillista, kuten Hollanti ja pilvenpoltto, niin mitenköhän sitten menetellään?

Ja toinen, jos joudut syyttömänä vankilaan, sieltä pakenet, ja karkumatkalla ollessasi saat todistettua, että olit syytön, niin voiko tällöin saada syytettä tästä itse vankilapaosta?

Jos ostan jenkeistä reissulla kameran, (tai no tarkemmin sanottuna laturin siihen) tarvitsenko Suomessa käyttöön vain adapterin vaiko myös muuntajan? Yksi vaihtoehto tietenkin olisi ostaa laturi vasta Suomesta jos muuntajaakin tosiaan tulisi tarvitsemaan.

Back
Ylös Bottom