Jos panee huoraa ja jättää maksamatta onko kyseessä varkaus, petos vai raiskaus?
Mulle tuli tästä mieleen että onko rikos varastaa toisen huumeet?
Tuskinpa sentään. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos panee huoraa ja jättää maksamatta onko kyseessä varkaus, petos vai raiskaus?
Tyhma kysymys, johon teilla on toivottavasti vastaus:
Tehtiin tanaan treenivideoita, ja 2 niista on tietenkin otettu vinottain. Yritan parhaillaan kaantaa niita Windows Movie Makerilla, mutta sitten videoruudusta tulee neliomainen ja tietenkin naytan kuvassa 20 kg LEVEAMMALTA. Miten videon saa kaannettya sailyttaen kuitenkin kuvan suhteet??
Edit. Kysymys nro 2.
Mista saan videossa olevan aanen hiljennettya, jotta se ei kuuluisi valitsemani musiikin alta?

Mulle tuli tästä mieleen että onko rikos varastaa toisen huumeet?

Mista loytyy semmoisia tilastoja joista voi vertailla eri eu maita sen mukaan minkalainen on veroprosentti, tyollisyys, terveydenhuolto, koulutus jne jne... Kiinnostaisi tietaa etta onko suomi korkeine veroprosentteineen siella karjessa onnellisimpana maana jossa kaikilla on ilmainen koulutus ja terveydenhuolto. Onko se verojen maksaminen siis tehnyt meista onnellisia muihin verrattuna
Siinä Nokian logossa joka ilmestyy näytölle kun käynnistät puhelimesi (siis se jossa kaksi kättää ojentuu näytön poikki tarttuen toisiinsa) , kuuluuko toinen käsi miehelle ja toinen naiselle vai lapselle?
Vasemmalta tulee miehen käsi ja oikealta naisen käsi
Enemmän toi kyllä mun mielestä lapsen kädeltä näyttää. En sit tiedä...
![]()
Eikös siliävät tarkoita sitä ettei niitä tarvitse silittää, koska muoto säilyy pesun jälkeenkin. Voin olla kyl väärässäkin :DMinkälaiset vaatteet kuuluu kategoriaan siliävät?![]()
Vähännäissä..
Nimimerkillä: 85 €:n kauluspaita pesukoneessa vielä 25 min (ja minä kädet ristissä)
Onko kyseessä vihreä Pepsodent Anti-plakki 300ml? Jos on, niin sama ongelma täällä. Lähetin jopa yhtiölle valituksen ja pullon takaisin. Vastaus "emme havaitse tuotteessa mitään vikaa". Mutta lähettelivät korvaukseksi kuitenkin hammastahnoja ja -harjoja. Olen yhä tyytyväinen yritykseen.