Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tyhma kysymys, johon teilla on toivottavasti vastaus:

Tehtiin tanaan treenivideoita, ja 2 niista on tietenkin otettu vinottain. Yritan parhaillaan kaantaa niita Windows Movie Makerilla, mutta sitten videoruudusta tulee neliomainen ja tietenkin naytan kuvassa 20 kg LEVEAMMALTA. Miten videon saa kaannettya sailyttaen kuitenkin kuvan suhteet??

Edit. Kysymys nro 2.
Mista saan videossa olevan aanen hiljennettya, jotta se ei kuuluisi valitsemani musiikin alta?

Ok, kysymys nro 2 olikin ihan helppo ja loysin siihen itse vastauksen... Mutta jos tuohon leviamiskysymykseen joku osaisi vastata niin :love:

Mulle tuli tästä mieleen että onko rikos varastaa toisen huumeet?

Heh, no ainakaan siitä ei kannata nostaa kovin suurta äläkkää. :)
Vähän aikaa sittenhän oli lehdessä juttu jostain huumeidenkäyttäjästä jolta oli pölllitty kokkelit. No noheva narkkari meni tekemään varkaudesta rikosilmoituksen poliisille, mikä ei sitten tarkemmin ajateltuna ollutkaan järkevä idea.

Jos panee huoraa ja jättää maksamatta onko kyseessä varkaus, petos vai raiskaus?

Ei siina ole mitaan sen kummempaa kuin siina etta jatat taksi- parturi- tai pianotunti laskun maksamatta.

Mista loytyy semmoisia tilastoja joista voi vertailla eri eu maita sen mukaan minkalainen on veroprosentti, tyollisyys, terveydenhuolto, koulutus jne jne... Kiinnostaisi tietaa etta onko suomi korkeine veroprosentteineen siella karjessa onnellisimpana maana jossa kaikilla on ilmainen koulutus ja terveydenhuolto. Onko se verojen maksaminen siis tehnyt meista onnellisia muihin verrattuna

Mista loytyy semmoisia tilastoja joista voi vertailla eri eu maita sen mukaan minkalainen on veroprosentti, tyollisyys, terveydenhuolto, koulutus jne jne... Kiinnostaisi tietaa etta onko suomi korkeine veroprosentteineen siella karjessa onnellisimpana maana jossa kaikilla on ilmainen koulutus ja terveydenhuolto. Onko se verojen maksaminen siis tehnyt meista onnellisia muihin verrattuna

Tuolla on paljon tilastotietoa. Sieltä varmaan löytyy

Vatkulihan on oikein maukasta ja hienoa perusruokaa. Suosittelen.

Siinä Nokian logossa joka ilmestyy näytölle kun käynnistät puhelimesi (siis se jossa kaksi kättää ojentuu näytön poikki tarttuen toisiinsa) , kuuluuko toinen käsi miehelle ja toinen naiselle vai lapselle?

Siinä Nokian logossa joka ilmestyy näytölle kun käynnistät puhelimesi (siis se jossa kaksi kättää ojentuu näytön poikki tarttuen toisiinsa) , kuuluuko toinen käsi miehelle ja toinen naiselle vai lapselle?

Vasemmalta tulee miehen käsi ja oikealta naisen käsi

Minkälaiset vaatteet kuuluu kategoriaan siliävät? :nolo:
Vähän :david: näissä..

Nimimerkillä: 85 €:n kauluspaita pesukoneessa vielä 25 min (ja minä kädet ristissä)

Vasemmalta tulee miehen käsi ja oikealta naisen käsi

Enemmän toi kyllä mun mielestä lapsen kädeltä näyttää. En sit tiedä...

nokia_hands01_400x300.jpg

Miksi tänään ostamani suuvesi maistuu ihan paskalle (lue: pahalle) ? :urjo:

Onko kyseessä vihreä Pepsodent Anti-plakki 300ml? Jos on, niin sama ongelma täällä. Lähetin jopa yhtiölle valituksen ja pullon takaisin. Vastaus "emme havaitse tuotteessa mitään vikaa". Mutta lähettelivät korvaukseksi kuitenkin hammastahnoja ja -harjoja. Olen yhä tyytyväinen yritykseen.

Onko mitään vippaskonsteja millä voisi nopeuttaa flunssasta (ilmeisesti virus) parantumista?

Joskus oli jotain juttua suurista annoksista c-vitamiinia, mut auttaako se oikeasti? Ja sitten vielä; vaikuttaako reilut plussakalorit positiivisesti parantumiseen?

Minkälaiset vaatteet kuuluu kategoriaan siliävät? :nolo:
Vähän :david: näissä..

Nimimerkillä: 85 €:n kauluspaita pesukoneessa vielä 25 min (ja minä kädet ristissä)
Eikös siliävät tarkoita sitä ettei niitä tarvitse silittää, koska muoto säilyy pesun jälkeenkin. Voin olla kyl väärässäkin :D
Ja just jotkut kauluspaidat taitaa olla itsesiliäviä..

Onko kyseessä vihreä Pepsodent Anti-plakki 300ml? Jos on, niin sama ongelma täällä. Lähetin jopa yhtiölle valituksen ja pullon takaisin. Vastaus "emme havaitse tuotteessa mitään vikaa". Mutta lähettelivät korvaukseksi kuitenkin hammastahnoja ja -harjoja. Olen yhä tyytyväinen yritykseen.

Ei ole samaa, onneksi. Oli nimeltään joku Corsodyl, tai vastaava.. Itellä ollu kans aiemmin jotain vihreetä liuosta, mutta semmosessa pienemmässä pullossa, ja täytyy sanoa että pahaa oli sekin! Näytti mielestäni ihan joltain myrkyltä, ei tainnut olla kuitenkaan Pepsodentia...

Back
Ylös Bottom