Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

kysynpä uudestaan kun en saanut aikaisemmin vastausta: Kaikki kuvat tulee mulla nyt jostain syystä pelkkinä linkkeinä, miten saan asetuksen poijes?

Siis tollasia mitä tolla sun hylkeelläkin on?

Just tollasia :D

kiwi^ sanoi:
Läski häviää dieettaamalla, se on yleensä noiden poimujen aiheuttaja, tai sitten "ylimääränen" nahka(esim kovasta laihdutuksesta jääneenä), joka tiukkenee ajan kanssa. Jos siinä on ihopoimu (eli semmone mitä on kämmenissäkin) niin laihdutus auttaa parhaiten.

Joo, läskistähän toi johtuu mutta kun mulla nyt ei oikeesti oo niiiin hirveesti sitä rasvaa, ilmesesti kuitenkin tarpeeksi :) Dieetti lähtee vasta keväämmäällä, toivotaan ettei tohon mitään kauheita viivoja kerkee syntyä.. :D

Mitä ambulanssimiehet, palomiehet ja poliisit tekee, jos ne on vessassa juuri kun tulee hälytys? Tai jos niitten pitäis kesken keikan poistua asioille?

Mitä ambulanssimiehet, palomiehet ja poliisit tekee, jos ne on vessassa juuri kun tulee hälytys? Tai jos niitten pitäis kesken keikan poistua asioille?

Jos ne on vessassa ni ne varmaa hoitaa homman loppuun nopeesti ja lähtee. Jos kesken keikan tulee hätä ni sit varmaan pidätellään.

Mistä löydän blue cornerin hanskoja myyvän liikkeen helsingistä?

Mones tuotantokausi/jakso on menossa nyt kylmässä ringissä? Aloitin katsomaan sitä vähän aikaa sitten ja nyt oon kattonu ensimmäisen tuotantokauden, niin voisi katsoa nyt ne puuttuvat jaksot välissä niin selkeytyisi vähän :)

Mones tuotantokausi/jakso on menossa nyt kylmässä ringissä? Aloitin katsomaan sitä vähän aikaa sitten ja nyt oon kattonu ensimmäisen tuotantokauden, niin voisi katsoa nyt ne puuttuvat jaksot välissä niin selkeytyisi vähän :)

Tänään näyttäs tulevan 3. tuotantokauden kuudes jakso :piis:

100605_1.jpg

Kimberly "Kim" Stolz, tällä hetkellä nelosella "Huippumalli haussa"-ohjelmassa.
Keneltä tuo näyttää? Mulla tulee mieleen joku näyttelijä tms, mutta en saa kirveelläkään mieleen kuka. Hermot menee.

100605_1.jpg

Keneltä tuo näyttää? Mulla tulee mieleen joku näyttelijä tms, mutta en saa kirveelläkään mieleen kuka. Hermot menee.

Mulle tuli Keri Russell tosta mieleen. On esim Mission: Impossible 3.

Kiitos yrittäneille, mut ei se ole kumpikaan noista. Luultavasti oon katsonut viikko sitten samaa ohjelmaa ja nyt mietin, että missähän mä oon ton mimmin nähnyt... :D

Mutta silti vaivaa, saa antaa lisää vaihtoehtoja jos jollain tulee joku mieleen.

Onko Dana Scully?

Hmm... Samanhenkinen suu, mutta ei se taida olla tämäkään. Prkl.

100605_1.jpg

Onko Dana Scully?
dana_scully.gif

100605_1.jpg

Milla Jovovich?

Liitteet

• banana6.webp
    banana6.webp
    60,1 KB · Katsottu: 158
Milla Jovovich?

DINGDINGDING!! And we have a winner!
Millahan se tottakai on. Kiitos, helpotti henkistä tuskaa huomattavasti. Miksi mä en tuota itse tajunnut...

Mikä/ kenen biisi soi Elisan mainoksessa Idolsin alussa?:nolo:

Sotkeekohan ilmastoinnin kerrostalossa jos asuntojen välillä on lämpötilaeroja? Nimittäin täällä ei tarvitse olla patterit päällä vaikka ulkona -20C, sisällä kuitenkin se 20C.

Ostin rocky1 tänään kaupasta ja lueskelin takakansitekstejä ja huomasin erikoisen asian. Taka kansi teksteissä sanotaan: "Yleisöt ympäri maailmaa hurrasivat tälle amerikkalaiselle menestystarinalle, jossa tavallinen mies voittaa mestaruuden kaikkien ennusteiden vastaisesti". Kuitenkin elokuvassa rocky hävisi tuomariäänin 7-8. :hyper:

Onko tästä elokuvasta olemassa vaihtoehtoisia loppuja? en ainakaan dvd:ltä löytänyt.

Miksi hädättää viime metreillä?

Miksi kusihätä tulee aina siinä vaiheessa, kun on kotimatkalla ja ehtii juuri ja juuri vessaan heittämään vedet ennen äksidenttiä?

Miksi kusihätä tulee aina siinä vaiheessa, kun on kotimatkalla ja ehtii juuri ja juuri vessaan heittämään vedet ennen äksidenttiä?

Psykologinen juttu. Ajattelet alitajuisesti että kohta pääsee kuselle -> hätä vain pahenee. Joskus auttaa kun miettii että joutuu venaamaan vielä toooosi pitkään.. (esim ajattelee itsensä johonkin muualle :D)

Back
Ylös Bottom