Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tollasia mitä tolla sun hylkeelläkin on?
kiwi^ sanoi:Läski häviää dieettaamalla, se on yleensä noiden poimujen aiheuttaja, tai sitten "ylimääränen" nahka(esim kovasta laihdutuksesta jääneenä), joka tiukkenee ajan kanssa. Jos siinä on ihopoimu (eli semmone mitä on kämmenissäkin) niin laihdutus auttaa parhaiten.
Dieetti lähtee vasta keväämmäällä, toivotaan ettei tohon mitään kauheita viivoja kerkee syntyä.. :DMitä ambulanssimiehet, palomiehet ja poliisit tekee, jos ne on vessassa juuri kun tulee hälytys? Tai jos niitten pitäis kesken keikan poistua asioille?
Mones tuotantokausi/jakso on menossa nyt kylmässä ringissä? Aloitin katsomaan sitä vähän aikaa sitten ja nyt oon kattonu ensimmäisen tuotantokauden, niin voisi katsoa nyt ne puuttuvat jaksot välissä niin selkeytyisi vähän![]()
Tänään näyttäs tulevan 3. tuotantokauden kuudes jakso :piis:
![]()
Kimberly "Kim" Stolz, tällä hetkellä nelosella "Huippumalli haussa"-ohjelmassa.
Keneltä tuo näyttää? Mulla tulee mieleen joku näyttelijä tms, mutta en saa kirveelläkään mieleen kuka. Hermot menee.
Onko Dana Scully?
![]()
Keneltä tuo näyttää? Mulla tulee mieleen joku näyttelijä tms, mutta en saa kirveelläkään mieleen kuka. Hermot menee.
![]()
Milla Jovovich?
Miksi kusihätä tulee aina siinä vaiheessa, kun on kotimatkalla ja ehtii juuri ja juuri vessaan heittämään vedet ennen äksidenttiä?