Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä nimellä/ sanalla kutsutaan miukumauku (@) merkkiä englanniksi?
Miksi ihmiselle tulee istuma- ja makuu haavoja?
Miks en muista tyhmää kysymystä joka piti kysyä?
Koska sulla on lievä muoto alzheimerintaudista. Lievään muotoon kuuluu lähimuistin hiekkeneminen. Mene ihmeessä lääkäriin niin saan lääkkeet tuohon. Ei tarvi täällä sitten turhia kirjoitella kun ei muista mitä on kirjoittelemassa.
Oliko tämä freudilainen lipsahdus?
Jos oon valtiolle velkaa(joitain tuhansia euroja) ja meen kesätöihin pariks kuukaudeks ni varastetaako mun rahoista joku osuus? Pitääkö mun ilmottaa jonnekki et oon menos vaa pariks kuukaudeks et ei ne veis mun pennosia?
Miksi esim kivennäisvesi alkaa poreilla vasta kun se pullo on avattu? Sama homma kuohuviinissä ym.
Miksi liukuportaisiin meinaa kaatua, vaikka tietää että ne eivät liiku :D
Koska pullossa vallitsee niin kova paine, että hiilidioksidi on situtunut nesteeseen. Avaamisen jälkeen paine laskee nopeasti ympäröivän ilmanpaineen tasolle. Tällöin hiilidioksidi kaasuuntuu nopeasti --> kuohuminen. Jostaas avaat hitaasti painetta tasaten kuohumista ei tapahtu, koska vapautuva hiilidioksidi pääsee hitaammin pois. Lisäksi läpötoila vaikuttaa nesteen kaasunsitomiskykyyn. Mitä kylmempää sitä enemmän neste pystyy kaasuja sitomaan.
Jos oon valtiolle velkaa(joitain tuhansia euroja) ja meen kesätöihin pariks kuukaudeks ni varastetaako mun rahoista joku osuus? Pitääkö mun ilmottaa jonnekki et oon menos vaa pariks kuukaudeks et ei ne veis mun pennosia?
Mikä on Industrial Management suomeksi? Joskus käytetään termiä Industrial Organization. Ruotsiksi se on Industriell Ekonomi.