Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tupla varmistus.
Tuttu korkkareista.

Kielitaidottomuutta, tai paskaa ilmaisutaitoa. Lähinnä riittämätöntä oikolukua

Perrkele, meitä vakoillaan ! :salaliittohymiö: :arvi: :lol:

Käy jalkahoidossa.
Mitä ne siellä tekee, että ne lähtee? Ei nimittäi omasta ukkovarpaasta lähe oikeestaan ku leikkaamalla, hiomalla lähtee hermot enne kudosta. Pitäs iteki varmaa käydä. Oon vaa miettiny ettei mikään lämpimiä ajatuksia & jalkakylpyjä hellyyttely auta, lähinnä tasohöylä vois auttaa

Millä helvetillä saa kuolleen ihon ja kovettumat veks varpaista, kantapäistä ja jalkapohjista? Raspia on käytetty kuin viimeistä päivää mutta ei tunnu auttavan, kokeilin joka P120 hiomapaperia muttei tepsinyt. :wall:

Jossain akkainlehdessä väitettiin että voide auttaa noihin raspia paremmin. Kokeile vaikka jotain halpaa vaseliinia, erioilia tms.

Mitä ne siellä tekee, että ne lähtee? Ei nimittäi omasta ukkovarpaasta lähe oikeestaan ku leikkaamalla, hiomalla lähtee hermot enne kudosta. Pitäs iteki varmaa käydä. Oon vaa miettiny ettei mikään lämpimiä ajatuksia & jalkakylpyjä hellyyttely auta, lähinnä tasohöylä vois auttaa

Kyllä ne veistäkin siellä käyttää :evil:

Olenko jotenkin paha ja kylmä ihminen, kun Kirkan kuolema ei kosketa oikein mitenkään? Kaikkialla siitä tänään vauhkotaan niin mahottomasti ja ihmisistä suurimmalla osalla tuntuu tulevan tippa linssiin melkein...

Olenko jotenkin paha ja kylmä ihminen, kun Kirkan kuolema ei kosketa oikein mitenkään? Kaikkialla siitä tänään vauhkotaan niin mahottomasti ja ihmisistä suurimmalla osalla tuntuu tulevan tippa linssiin melkein...

et ole. ei kirkan kuolema liikuta muakaan yhtään enempää kuin kenen tahansa muun tuntemattoman ihmisen kuolema.

Sun työsi ratikkakuskina on tehnyt susta kylmän, tunteettoman ja pahan ihmisen. Olethan sä aiemmin jo ajanut sillä raitiovaunulla ihmisen päälle. Häpeäisit hyi.

;)

Kirkan kuolema ei kyllä koskettanut minuakaan. Harmihan se on, mutta tämmöistä tää elämä on.

Musiikintekeminen on vissiin maailman rankinta työtä, kun kaikki äijät kuolee n.50 tienoilla.

Mistä kestävä säkkijousi?
Meillä on talonyhtiön salilla iso säkki, josta on muutaman kuukauden sisällä hajonnut parikin jousta. Saman näköisiä olivat, kuin mitä Everlastin sivuilla mainostetaan. Wrangen sivuilla näyttäisi olevan pienempi. Missähän muualla olisi valikoimaa?

(Itse pitää prkl ostaa, kun salin vastuuhenkilöä ei tiedä kukaan...)

Olenko jotenkin paha ja kylmä ihminen, kun Kirkan kuolema ei kosketa oikein mitenkään?

Ensimmäiseen osaan (eli oletko paha) on hyvin vaikea vastata. Riippuu siitä millaisia määritelmiä annamme pahalle ja hyvälle. Onko hyvää liikuttua Kirkan kuolemasta. Tuskin. Joten tullaan nyt mutkia oikoen siihen tulokseen, että ei, et ole paha, kun Kirkan kuolema ei kosketa sinua.

Toinen tapa lähestyä kysymystä, on ottaa se hiukan kirjaimellisemmin. Ensin täytyy kysyä, onko meillä kaikilla oma kuolema? Päätetään nyt, että on, koska Kirkan kuolema ei kosketa sinua oikein mitenkään. Eli Kirkallakin on oma kuolema. Keitä kaikkia Kirkan kuolema on kosketellut ja miksi? Voidaanko Kirkan kuoleman lähentymisyritykset laskea laittomaksi toiminnaksi, häiriköinniksi tms.? No ehkä et ole paha ihminen jos se ei koskettanut sinua, sovellan tähän teesiä, että sinua ei varmaan liikuttaisi sekään, jos vaikkapa Raskolnikov ei koskisi sinua. Pikemminki se, että koskisi, saattaisi liikuttaa (karkuun).

Entä oletko kylmä sen vuoksi. Ei. En usko että ruumiinlämpösi on laskentu siitä ihmiselle ominaisesta n. + 35,5-37,5 astetta celsiuksesta alaspäin...

Et ole. Ainakaan mun mielestä. Kerrassaan kornia kun ihmiset paukuttaa Rip rip rip rip jogurtti suupielistä lentäen. Oma reagointi uutiseen oli "jahas".

Olenko jotenkin paha ja kylmä ihminen, kun Kirkan kuolema ei kosketa oikein mitenkään? --

Ehdottomasti.
On kaikkien asia surra ventovieraitten ihmisten ihmisten olemassaolemattomuutta. Esim. mä olen vollottanut puoli vuosisataa putkeen kaikkien niitten afrikkalaisten lasten puolesta joita Madonna ei ole voinut pelastaa sivilisaation puolelle sieltä kuoleman pesästä. Voih, olen melkein pyhimysten tasoa, kun vielä takavuosien iskelmätähtiäkin pidän melkein perheenjäseninä.

Täällä oli joskus keskustelua afrikkalaisista huijareista, jotka lähettelivät ketjukirkeitä tms Suomeen.
Silloin joku / jotkut alkoivat yrittämään vedättämään heitä ( niitä tummempi-ihoisia).
En löytänyt sitä ketjua enään, joten onko kenelläkään muistikuvaa siitä tai itse huijareiden huijareilla uudenpaa tietoa/ päivitystä asiaan?

Kylläpäs minulta nyt tulee näitä tyhmiä kysymyksiä..

1) Miksi liikennevalojen lasin pinta on "naarmutettu/uritettu" kun taas uudemmissa valoissa lasi on suht koht sileä? (kyllä, tylsistyn helposti liikennevaloissa..)

2) Miten kitkarengas käytännössä toimii? (erona esim. kesärenkaisiin)

Kylläpäs minulta nyt tulee näitä tyhmiä kysymyksiä..

1) Miksi liikennevalojen lasin pinta on "naarmutettu/uritettu" kun taas uudemmissa valoissa lasi on suht koht sileä? (kyllä, tylsistyn helposti liikennevaloissa..)

2) Miten kitkarengas käytännössä toimii? (erona esim. kesärenkaisiin)

1) Yrittää estää auringonvaloa "pimentämästä" lamppua

2) Pehmeämpi seos ja leveämmät ja syvemmät urat

Back
Ylös Bottom