Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Eipä ole ikinä ainakaan multa kysytty henkkaria, eikä edes opiskelijakorttia vaikka lippu on tietysti alennusryhmäinen. Eihän sakottaessakaan tarvitse olla, jos kykenee vaan luettelemaan vedenpitävän sosiaaliturvatunnuksen. Henkilökohtainen matkakortti on ollut mulla käytössä 2002 alkuvuodesta.

Juu kyllä mä sen tiedän, että eipä niitä juuri kysellä, mutta matkakortissa lukee "henkilöllisyys todistettava pyydettäessä". Jos tarkasta kuitenkin kysyy henkkareita eikä niitä ole niin kenelle mahdollinen maksusuoritus osoitetaan?

^^ Ei ole. Kääpiöt käyttävät aikansa metallien ja jalokivien kaivamiseen maan alla. Rautaa kääpiöt rankaisevat ainoastaan alasimen avituksella. Joutuessaan luontaisista aktiviteeteistaan eroon, kääpiöt siirtyvät voimanoston puolelle. Haltiat bodaavat.
(Sori, oli pakko kun viikonloppuna tuli TSH3 katsottua)

Siis esim jos vedän kerran 3-jakoisen läpi,niin se on yksi kierto/reenikierto?
Jeps, sillee että se alkaa taas alusta.

Vaikka on-off-on-off-on-off-off
olis vaikka perus-kolmijakoinen 7 päiväinen kierto.

Lienee yleisin kierto toi? (tää on se tyhmä kysymys)

Tulee kahden henkilöauton nokkakolari 80km/h vauhdilla. Mikä auton neljästä istumapaikasta on turvallisin, olettaen että myös 4 turvatyynyä löytyy? Itse päädyin kartanlukijan takana istuvaan henkilöön, mutta koska en voi olla varma, niin esitän tyhmän kysymyksen.

Voiko betsson.fi sivulla pelata nettipokeria oikeaa rahaa käyttäen? Pelitili-osiossa puhutaan leikkirahasta ja eihän sitä sellaisella saa korkeaa verenpainetta aikaiseksi pelitilanteessa.

Tulee kahden henkilöauton nokkakolari 80km/h vauhdilla. Mikä auton neljästä istumapaikasta on turvallisin, olettaen että myös 4 turvatyynyä löytyy? Itse päädyin kartanlukijan takana istuvaan henkilöön, mutta koska en voi olla varma, niin esitän tyhmän kysymyksen.

Ymmärtääkseni paras paikka on takana keskellä jonkun tutkimuksen mukaan.

Jos ohjelmassa lukee "Power Sn /w pull-through + BNP + OS" niin mitä se tarkoittaa?

Power snatch ja Overhead Squat lie kaksi osaa. Mutta BNP? Pull-through?

Jos kompassin vie kuuhun niin mihin se osottaa.

Back
Ylös Bottom