Päänsärkyä valitti, illemmalla tuli viestiä että on ryyppäämässä..:urjo:Mikä vointi? Olen itse ainakin reenaillut, jos vointi ollu ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päänsärkyä valitti, illemmalla tuli viestiä että on ryyppäämässä..:urjo:Mikä vointi? Olen itse ainakin reenaillut, jos vointi ollu ok.
Tietääkö kukaan nimeä japanilaiselle ilmiölle, missä japsihihhuli alkaa ns "harrastamaan" vaikka perhokalastusta, tekemättä itse asiaa? Hankkii kaikki kamat, hirveet määrät kirjoja, opetusvideoita, yleisesti kaikki mahdollinen asiaan liittyen, mutta ei koskaan itseasiassa tee kyseistä asiaa (eli ei koskaan käy kalassa, mutta teoriassa osaa ja välineet olis)..??
Paljon maksaa uuden avaimen teettäminen? Ihan normi kotioven avaimesta kyse.
Jos se normi abloy on niin ei kait noista kymppiä enempää ainakaan köyhdy.Paljon maksaa uuden avaimen teettäminen? Ihan normi kotioven avaimesta kyse.
kauan kestää ylipäätään rahansiirto eri tilien välillä? nordeasta nordeaan menee heti mutta entäs muihin yhtiöihin? nordea-sampo? nordea-opk? yms. Ja entäs jos on viikonloppu välissä, vaikuttaako?
Myydäänkö pk-seudulla booliastioita ja laseja jossain? Yhtenäinen setti ois kiva - kun joululahjaksi ajattelin ostaa.![]()

1-3päivää on semmonen "normaali" ja viikonloppuna mikään ei kulje.
Jos joku soittaa sinulle tuntemattomalla numerolla, eli sitä numeroa ei näy, niin voiko sitä saada selville kuka soitti ? Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun ?
Oli pakko aukoa päätä, kun kerran googlella näin osuvan astauksen löysin.Mihin käytetään sellaista ainetta kuin "Spiritus Camphoratus"?
miksi dvd-levyillä on audio_ts kansio??