Mikä on pakkotoisto?
Jos sinun pitää tehdä kuuden toiston sarja vaikka habaa ja teet ne kuusi toistoa ja olet ihan puhki, niin et lopetakkaan, vaan teet vielä 1-2 toistoa viimeisillä voimillasi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on pakkotoisto?
Jos sinun pitää tehdä kuuden toiston sarja vaikka habaa ja teet ne kuusi toistoa ja olet ihan puhki, niin et lopetakkaan, vaan teet vielä 1-2 toistoa viimeisillä voimillasi.
Mun mielestä pakkotoistoiksi lasketaan vain ne toistot, joissa kaveri auttaa painon ylös saamisessa. Eli siis itse et enää yksin saisi painoja ylös.Eli siis tekeekö noista pakkotoistoja se että ne on ylimääräsiä vai se että ne tehdään viimeisillä voimilla? Pitääkö ton homman loppua niin ettei saisi enää yhtään toistoa ts. viimeinen toisto jää kesken?
Mun mielestä pakkotoistoiksi lasketaan vain ne toistot, joissa kaveri auttaa painon ylös saamisessa. Eli siis itse et enää yksin saisi painoja ylös.
Juuri tuo on pakkotoisto.
OK, kiitos. Luotetaan tähän.
Ja sitten modifiedille erikseen ja monille muille noin yleensä: Jos luetunymmärtämisessä on jotain noin pahaa häikkää niin silloin kannattaa tehdä asialle ihan jotain muuta kuin heitellä niitä david-hymiöitä sinne sun tänne.
Postin kirjoitusosiossa on tuollainen S-kirjain puhekuplassa tuossa oikeassa laidassa. Maalaat tekstin ja painat sitä nappia.oon koittanut harjotella tuolla testi-tredissä spoilerin käyttöä, mut en edes löydä mistä se tehdään!!
apuja?!?!
kaavan ratkasua: E/e=R+r/r, r= ?
E/e*r=R+r
E/e r-r=R
E/e r=R E/e
r= ? ite pääsen tuohon asti mutta loppua en tajua :( vastaus on r=eR/E-e
kaavan ratkasua: E/e=R+r/r, r= ?
E/e*r=R+r
E/e r-r=R
E/e r=R E/e
r= ? ite pääsen tuohon asti mutta loppua en tajua :( vastaus on r=eR/E-e