Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks ihmiset hommaa lapsia?
Ostinpa eilen kaupasta Budweiser-oluen ja kun olin juonut siitä puolet niin jotenkin alkoi tulla päätä särkemään ja kuumottamaan. Katoin sitten päiväystä niin parasta ennen oli 31.8.06. Mitenkähän vaarallista on vanhentuneen oluen lipittäminen? Nyt on vieläkin pää kipeä vaikken juonut kun sen puolikkaan pullon.
Kauppaan menee kyllä valitus, ei tossa oo mitään järkeä, että myydään vanhaa kaljaa.
Mut miks ihmiset haluu jatkaa sukua?Jatkaakseen sukua.
Miks ihmiset hommaa lapsia?
Kännissä sattuu vahinkojaMiks ihmiset hommaa lapsia?
Originally Posted by Nor
Mut miks ihmiset haluu jatkaa sukua?
Mut miks ihmiset haluu jatkaa sukua?
Tarkoittaa samaa asiaa. Eli miten sisään/ulos vanne tulee. Mitä pienempi ET, sen ulommaksi vanne tulee. Luku on siis vanteen kiinnityslaipan sijainti vanteen keskikohdasta millimetrinä ilmoitettuna.Vanteita olen kauppaamassa, kun itsellä ei ole tietoutta ja mietityttää mitä tarkoittaa merkinnät offset ja ET (numerot perässä) vanteissa?
Vanteita olen kauppaamassa, kun itsellä ei ole tietoutta ja mietityttää mitä tarkoittaa merkinnät offset ja ET (numerot perässä) vanteissa?

Onko jääkaappi-pakastinyhdistelmässä aina erillinen kytkin molemmille? Pakkasen puolelta ei tahdo löyty ja tossa etupaneelissa on vain yksi kytkin, josta voi säätää lämpötilaa asteikolla 0-6. Vaikuttaako se kenties molempiin osastoihin?
Pakkasosasto on tyhjänä, joten tekisi mieli säästellä sähköä.
Kiitos1
Edit: Manuaalit tietty hukassa, kaappi on joku Elektro Helios KF2677. Varmaan kymmenisen vuotta vanha