ARgh! miten tehdä popkornia kun kotonta löytyy öljyä ja poppareita:D eli kuinka paljon noita siemeniä pitäisi laittaa jos haluu n. kattilallisen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ARgh! miten tehdä popkornia kun kotonta löytyy öljyä ja poppareita:D eli kuinka paljon noita siemeniä pitäisi laittaa jos haluu n. kattilallisen?
Korjaan. Henkitorvesta. my badEli se ensimmäinen rööri mikä näkyy kun nielaiset.
Miks mun takaraivon hiukset kasvaa hitaammin ku päällä&edessä olevat hiukset? Kymmenen kuukauden kasvatuksessa tullu jo parin sentin ero :jahas:
Joo mutta ku tukka on saanu kasvaa vapaana kaljusta asti. Ei oo operoitu millään tavalla![]()
Taidat olla turkulainen :mullet:Miks mun takaraivon hiukset kasvaa hitaammin ku päällä&edessä olevat hiukset? Kymmenen kuukauden kasvatuksessa tullu jo parin sentin ero :jahas:
Ei ne hiukset sitä huomaa, että onko niitä lyhennetty vai ei...Takahiukset leikataan yleensä lyhyemmiksi.
Ei ne hiukset sitä huomaa, että onko niitä lyhennetty vai ei...
Saako leikkauksessa olla mukana mp3-soitin? Ajattelin jos vetäis paikallispuudutuksella niin vois kuunnella jotain musaa samalla ettei tarvi lääkäreiden juttuja kuunnella.
Itsellä tuli mieleen sana Condescending.:lol2: :lol2: :lol2:
Niin itse kysymykseen... mikäs on englanniksi 'vähättelevä' ? Tää on varmaan tosi helppo, mutta ei vaan tuu itelle mieleen...
Kysy sieltä missä leikataan. Monessa paikassa suorastaan tarjotaan mahdollisuutta kuunnella radiota/cd:tä tai muuta vastaavaa, joten ei varmaankaan mikään mahdottomuus.

Pähkinäpussiin oli ilmestyny hirveesti pieniä munia, ja kaappista jossa pussi oli ilmestyi pieniä n 1cm mittasia mustia perhosia. Munia tais olla kansa ainaki riisi- ja jauhopusseissakin, mutta selvästi eniten ne oli tykänny mun pähkinöistä :curs:
Elikkä mikäköhän tuo kyseinen ötökkä vois olla?
Eli miten lasketaan seuraava toimenpide ja kummassa vaihtoehdossa on parempi proteiini-hintasuhde?
Tuote X:ssä on proteiinia 624g / 800g ja tämän 800g säkin hinta on 10 euroa
Kananmunan valkuaisessa taas on proteiinia 47,2g / 800g, mutta hintaa tälle 800g satsille kertyy vain 1,09 euroa
Eli miten lasketaan seuraava toimenpide ja miten näkee kuinka paljon kalliimmaksi toinen vaihtoehdoista tulee?
Tuote X:ssä on proteiinia 624g / 800g ja tämän 800g säkin hinta on 10 euroa
Kananmunan valkuaisessa taas on proteiinia 47,2g / 800g, mutta hintaa tälle 800g satsille kertyy vain 1,09 euroa