Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

KukiHilli sanoi:
Tyhmien kysymysten äiti.
PC:n NHL2006 pelissä, miten toimii manuaalinen ketjunvaihto näppiksellä pelattaessa??
Mä oon käyny kaikki näppäimet huolella läpi, mutta mitään ei tapahdu.
Ohjekirja ei oikein osannut sanoa mitään tähän.

Aikani kuluksi selvittelen... :)

Auttaisko tämä?

Harim sanoi:
Jossain olen joskus nähnyt tuollaisen toimintaperiaatteen, mutta ei mitään hajua missä se oli. Kun järjestelmä otetaan käyttöön niin ne yksittäiset ketjut siirtyvät kai jonkinlaiselle renkaan vieressä pyörivälle kiekolle ja keskipakoisvoima painaa ne renkaan ja tien väliin. Tai jotain sen suuntaista...

http://www.onspot.com/ONA.jpg

pystynkös hakemaan jonkun henkilön tältä palstalta jos tiedän nimimerkin..??

Laita hakuun etsimäsi henkilön nick. Nyt kun jäsenluetteloa ei ole, olen itse pari kertaa etsinyt noin ja yleensä on löytynyt esim. kyseisen nickin aloittama threadi.

mxm sanoi:
Voiko vasempaan rintalihakseen laittaa Icepoweria? :david:

Voi laittaa ihan yhtä hyvin kun oikeaankin.

Varmaan tässä sydäntä haetaan. Anna mennä vaan, ei se vaikuta kun pintakerrokseen.

Keila sanoi:
Ööh... miksi ei voisi?

hmm, sydän? Ainakin jonkun tulehduskipuvoiteen ohjeessa kiellettiin levittämästä sitä vas. rinnan päälle.

edit: hidas ja Icepowerit kiiltelee jo tississä:D

mxm sanoi:
hmm, sydän? Ainakin jonkun tulehduskipuvoiteen ohjeessa kiellettiin levittämästä sitä vas. rinnan päälle.

edit: hidas ja Icepowerit kiiltelee jo tississä:D

Kannattaa varmaan noudattaa käyttöohjeita.. tosin ylivarovaisuudelta tuo kuulostaa, jopa aivan naurettavalta...

Tämä on tyhmä kysymys, jos mikään: Onko huomenna peruskoululaisilla normaali koulupäivä? Voi vaihdella tietysti, mutta noin yleensä?

Omskakas sanoi:
Tämä on tyhmä kysymys, jos mikään: Onko huomenna peruskoululaisilla normaali koulupäivä? Voi vaihdella tietysti, mutta noin yleensä?

Peruskoululaisilla taitaa olla vapaata.

Uncle Sam sanoi:
Jammu-setä? :eek:

Tämän sedän pitää hakea koululta jotain ja pitää tietää onko ovet auki vai ei.

Edit: Jos kahdella muulla ainakin on, lienee koulupäivä tässäkin koulussa. Tackar.

kun ei tule vastausta tonne kipuosioon ni kokeillaan tyhmiin kysymyksiin.

Kyynärtaipeet jumissa salilla käynnin jäliltä, mikä auttaa, millä voi ehkäistä vastaavaa tulevaisuudessa?

Back
Ylös Bottom