Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dear_a sanoi:Ulkomailla asuva kaverini on tulossa kyläilemään Suomeen ja aikoo ottaa reissulla tatuoinnin (Helsingissä). Kertokaahan viisaammat, että mitä tatuointiliikettä suosittelisitte?
Riippu soittimesta. Useimpia kyllä, mutta monet soittimet myösGenesis sanoi:Eikös mp3 soitinta pysty käyttämään myös usb-muistina? Eli näkyykö se samalla tavalla kuin normaali tikku?
dear_a sanoi:Ulkomailla asuva kaverini on tulossa kyläilemään Suomeen ja aikoo ottaa reissulla tatuoinnin (Helsingissä). Kertokaahan viisaammat, että mitä tatuointiliikettä suosittelisitte?
Jotenkin tuntuu, että noi kaikki on eri laattojen paksuuksia. Tällä hetkellä itse väännän ontelolaattaa perse ruvella ja meillä laattojen paksuuksia on 200, 265, 320 ja 400mm. Toi 150mm on luultavasti myös joissakin paikoissa tuotannossa. Ainakin olen nähnyt laattoja joissa on useampi reikä kuin mitä meillä on. Ja hommahan menee niin, että mitä ohuempi laatta, sen enemmän reikiä. Seinämän paksuus noissa ei ole kuin muutaman sentin, eli ei missää nimessä lähelläkään mitään 200mm. Reiän koko riippuu ihan laatasta.lIhaa sanoi:Jos ontelolaatoista puhuttaessa annetaan seuraavat luvut 265/200/150 mm, niin tarkoitetaanko sillä tätä:
Joo, kuulostaa järkevältä. Itse asiassa kuvassa luki H = 265/200/150, joista suunnittelijan olisi varmaan pitänyt valita välipohjassa käytetty paksuus.Powerhousu sanoi:Jotenkin tuntuu, että noi kaikki on eri laattojen paksuuksia.
Mun pitäisi porata reiät juurikin siihen seinämän kohtaan. Isännöitsijältä kävin kattomassa noita kuvia, mutta laatoista ei ollut tarkempaa tietoa. Onko tieto saatavilla jostain vai joudunko tekemään koeporauksia?Powerhousu sanoi:Seinämän paksuus noissa ei ole kuin muutaman sentin, eli ei missää nimessä lähelläkään mitään 200mm. Reiän koko riippuu ihan laatasta.
Art2 sanoi:Minkä nimiset saaret ovat Espanjan leveydellä melkein keskellä Atlanttia?
abcd sanoi:Miksi silmät auki ei pysty haukottelemaan?
abcd sanoi:Miksi silmät auki ei pysty haukottelemaan?
kas-vain sanoi:Azorien saariryhmä http://fi.wikipedia.org/wiki/Azorit
Hammaslääkärini mukaan sähköhammasharja. Kaikki eivät kuulemma kuitenkaan ole hyviä, minulle suosittel Braun Oral-B:tä. Sähköhammasharjan hankkimisen jälkeen tarkastuksissa minulla on ollut huomattvasti vähemmän plakkia ja hammsakiveä, tuntuu siis toimivan paremmin.Triv sanoi:Kumpi on parempi tavallinen perushammasharja vai sähköhammasharja?
Kyllä aika pahan taisit pistää. Pystyyhän sen ehkä päättelemään missä seinämä luultavasti on, jos tiedät laatan paksuuden ja sen missä laatan reuna on. Tarvitset päätelmissä seuraavaa tietoa: Laatan standardi leveys on 1200mm, ja 200mm laatassa on 6 onteloa, 265mm laatassa 5, 320mm laatassa 4, ja 400mm laatassa 4. Seinämän vahvuus on reunoilla ja onteloiden välissä suunnilleen sama.lIhaa sanoi:Mun pitäisi porata reiät juurikin siihen seinämän kohtaan. Isännöitsijältä kävin kattomassa noita kuvia, mutta laatoista ei ollut tarkempaa tietoa. Onko tieto saatavilla jostain vai joudunko tekemään koeporauksia?
Akromaattinen: Termi, jolla ilmaistaan objektiivin olevan värikorjattu siten, että sinisellä ja punaisella värillä on sama polttoväli. vrt. [Sanastoa#A|Apokromaattinen].Repe_ sanoi:Mikä on akromaattinen prisma?
lej sanoi:Mitkä ovat taloyhtiön tai vastaavan oikeudut koskien esim. pyörävarastojen siivoamista. Nyt on tullut lappuja, että käytössä olevat pyörät on merkattava. Merkkaamattomat viedään kaatopaikalle.
Minähän en tietysti mitään merkkaa, vaan pyörä saa olla kettingeillä kiinni. Mutta saako muka nyt esim. talkooporukka mennä irroittamaan munkin uuden usean sadan euron arvoisen pyörän ja viedä sen kaatikselle vain sen takia, että lapussa ei lue, että se on mun pyörä ja sitä ei viedä minnekään.