Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mika1979 sanoi:
En ole kyllä ihan varma mitä ajat takaa...Mutta ite käytän hajutonta dödä ihan siihen tarkotukseen mihin dödöä käytetään eli vaikkapa suihkun jälkeen, ei tule kehon hajut esille ja sit vähän suihkauttaa esim CK:ta tai Bossia sinne sun tänne niin tulee paremmat hajut tilalle. Mut en tosiaan tiedä mitä mahdoit tarkoittaa..:D

edit: eli ei sen dödön tarvitse haista kun kerran käyttää hajuvettä joka toki haisee paremmalle kuin dödöt..
Tuota meinasin aika pitkälti :D Ainoo ankee puoli vaa ku maksaa noi Bossin hajuvedet jne maksaa ihan kivasti :/ Mutta laatu maksaa eikös ;)

Genesis sanoi:
Tuota meinasin aika pitkälti :D Ainoo ankee puoli vaa ku maksaa noi Bossin hajuvedet jne maksaa ihan kivasti :/ Mutta laatu maksaa eikös ;)

No eipä ne nyt ihan kauheasti maksa kun suhteuttaa hinnan pullon käyttöikään.

Sumu sanoi:
No eipä ne nyt ihan kauheasti maksa kun suhteuttaa hinnan pullon käyttöikään.

Jotkut miehet on kyllä pahempia kuin turkismummot ton lotraamisen kanssa. Tulee hengenahdstus. Ei niistä kalliista pienistä pulloista tarttis laittaa samalla otteella ja volyymilla kuin Axea...

Itselläkin on lempparihajuvesi sellainen, että sitä pitää laittaa pisara monta tuntia ennen lähtöä, jos haluaa että tuoksu on hyvä kun on johonkin menossa. Herra paratkoon jos tuota laittaisi sen neljä-kuusi ruiskausta mitä jotkut näköhavaintojeni mukaan tekevät.

Tästä seuraakin se tyhmä kysymys, että eikö ihmiset oikeasti itse haista sitä omaa supertuoksuaan? Hajuvedethän on alunperin tietääkseni kehitetty peittämään pesemättömän vartalon aromeja, sitäkö tämä on?

Juu. Hyvä keino hajuveden kanssa on ruiskauttaa sitä ilmaan ja kävellä alta. Ei tule liikaa ja levittyy tasaisesti:D Ja saa kämppä samalla mukavan tuoksun.

Ultimecia sanoi:
Itselläkin on lempparihajuvesi sellainen, että sitä pitää laittaa pisara monta tuntia ennen lähtöä, jos haluaa että tuoksu on hyvä kun on johonkin menossa. Herra paratkoon jos tuota laittaisi sen neljä-kuusi ruiskausta mitä jotkut näköhavaintojeni mukaan tekevät.

Kerrotko vielä mikä on noin "tehokas" hajuvesi?

Minkä mallista runtua tulee jos allekirjoitan työsopimuksen mutta en sitten kuitenkaan aloita työsuhdetta ts. en mene töihin ollenkaan??

Keila sanoi:
Minkä mallista runtua tulee jos allekirjoitan työsopimuksen mutta en sitten kuitenkaan aloita työsuhdetta ts. en mene töihin ollenkaan??

Voisi kuvitella riippuvan työpaikasta, mutta yleensäottaen on riskialtista allekirjoittaa sopimusta jota ei ole aikomustakaan täyttää.

Itse haluan tietää, kysyykö kondyktööri pitkän matkan junissa lipun lisäksi OPISKELIJAKORTTIA jos on ostanut opiskelijahintaisen lipun?

Olen opiskelija mutta ei mun (ulkomaalaiset)opiskelijakortit käy, ellei kondyktööri ole tietämätöntä sorttia. Jos sitä opiskelijakorttia ei kysytä, ostan mielummin halvemman lipun ja säästän paljon rahaa.

Naene sanoi:
Itse haluan tietää, kysyykö kondyktööri pitkän matkan junissa lipun lisäksi OPISKELIJAKORTTIA jos on ostanut opiskelijahintaisen lipun?

Olen opiskelija mutta ei mun (ulkomaalaiset)opiskelijakortit käy, ellei kondyktööri ole tietämätöntä sorttia. Jos sitä opiskelijakorttia ei kysytä, ostan mielummin halvemman lipun ja säästän paljon rahaa.

Kondyktööristä en tiedä, mutta konduktööri ainakin kysyy. :)

Naene sanoi:

neljä kertaa vuoden sisällä matkustaneena oulu-helsinki väliä voin sanoa ettei kysytä, mut eihän sitä tiedä jos joskus(erittäin harvoin) kysyy;)

Temp humanin kans ilmeiseti vähän erilaisia kokemuksia:D

SniffDaddy sanoi:
Kondyktööristä en tiedä, mutta konduktööri ainakin kysyy. :)

No kiitos nipotuksesta Sniffari :lol2:

Temp Human (ja Sniffi) sanoo kyllä kysytään ja Leeco että ei. Koska sniffari vinoili katson tilanteen olevan tasan ja odotan vielä jos joku sanoo kokemuksistansa ennenkun varaan sen opiskelijahintaisen lipun. :D
Saapa opiskelijat paljon alennusta vaikka mistä, ja vielä nipotetaan että pitäisi saada tukia lisää. Mikään ei riitä.

SniffDaddy sanoi:
Aina on multa kysytty.

No sitten mä joudun ottamaan säästöistäni enemmän rahaa kun haluan. Nyyh. No mutta kiitokset tiedosta. Seuraava vaihtoehto voisi olla peukalokyyti tai autovarkaus. :P

Oi te suuret ja viisaat, kertokaa tyhmälle... Kun on hiihto ja silloin on hiihtäjä, ja sitten on jääkiekko sekä jääkiekkoilija ja on juoksu sekä juoksija jne jne, mutta kun on curling niin mikä sitten on?!? Curlaaja? Ko? Siis että voiko sen lajin harrastajaa kutsua muuksi kuin curlingin pelaajaksi jos sitä termiä hankalana ihmisenä ei halua käyttää. :rolleyes:

Että tälläästä tuli miäleen kun tenttikirjaa yritin lukea. :jahas:

Mistä TV:N katsojaluvut tulevat, tai siis miten ne saadaan selville? Voiko joku "tarkkailla" mitä kanavaa meillä katsotaan? Tietääkö ne myös montako henkilöä meillä sitä TV:tä katsoo.

Ultimecia sanoi:
Jotkut miehet on kyllä pahempia kuin turkismummot ton lotraamisen kanssa. Tulee hengenahdstus. Ei niistä kalliista pienistä pulloista tarttis laittaa samalla otteella ja volyymilla kuin Axea...

Jostain kumman syystä tahtoo nuo eräistä muista euroopan maista tulevat herrat läträtä aika helvetisti noilla tuoksuilla. Suorastaan vituttaa kun vesi tulee silmistä kun tällainen porukka ohi maleksii.

Tuo oma tämänhetkinen Issey Miyake L'eay D'issey on myös sellainen, että yhtä suihkausta enempää ei juurikaan passaa laittaa, oli menossa sitten mihin tahansa.

Tästä seuraakin se tyhmä kysymys, että eikö ihmiset oikeasti itse haista sitä omaa supertuoksuaan? Hajuvedethän on alunperin tietääkseni kehitetty peittämään pesemättömän vartalon aromeja, sitäkö tämä on?

Ilmeisesti eivät haista. Se sama tuoksu turruttaa jossain vaiheessa nenän aivan täysin ja tekee suorastaan immuuniksi. Käytin Polo Sporttia päivittäin yli 2 vuotta ja lopussa olisin voinut vaikka peseytyä siinä aineessa, en haistanut mitään. Tuota Gantin Adventureakaan en enää haista niin voimakkaasti kun sitäkin on tullut lotrattua jo vajaa vuosi.

Naene sanoi:
No sitten mä joudun ottamaan säästöistäni enemmän rahaa kun haluan. Nyyh. No mutta kiitokset tiedosta. Seuraava vaihtoehto voisi olla peukalokyyti tai autovarkaus. :P

Jos junalippua ei ole leimattu matkan aikana saat lipusta melkein kaikki rahat takaisin. Tämä ihan tiedoksi. En suosittele.

Back
Ylös Bottom