Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kiitos ja kumarrus rucu07, entisellesalimiehelle sekä Ultimecialle:worship:

Mitäs kun jäi riisit kattilaan (kansi päällä) keittämisen jälkeen ja kattila huoneenlämpöön n. 7-8 tunniksi vahingossa, niin voiko tuota vielä syödä?
Ei se välttämättä pilaannu vielä tuossa ajassa, mutta kovin paljon pidempään ei kannata huoneenlämpöön kyllä jättää.

Itse olen saanut elämäni eksoottisimman, violetinvärisen homekerääntymän aikaiseksi juuri keitettyyn riisiin, kun sattui unohtumaan riisit useammaksi päiväksi huoneenlämpöön. :D

Nyt tulee paha! Onko kukaan jättänyt hommia keskes kertakaikkisen ruman pillun takia?
Ei ole olemassa rumaa pillua!:evil:
Rumia peniksiä ehkä? Onko kukaan jättänyt hommia kesken sellaisen takia?
(Ja puolustukseksi jo etukäteen tämän epätasa-arvoiselta kuulostavan ajatuksen takia:
Naisen ulkoisten sukupuolielinten ulkonäkö vaihtelee huomattavasti, myös kooltaan, osalla ei ole edes ulompia häpyhuulia ollenkaan. Naisen vehkeiden ulkonäöllä ei ole yhtä paljon merkitystä miehen seksuaalisen tyydytyksen saamiseksi kuin mitä miehen peniksen koolla ja mallilla on naiselle, joskin taitavuus sänkypuuhissa kompensoi. Pieni on kaunista, joidenkin kansojen mielestä iso. Tästä esimerkkinä se eräs afrikassa elävä heimo jonka naiset roikuttavat punnuksia häpyhuulista ja venyttävät ne tarkoituksella valtaviksi. Se ilmeisesti kiihottaa heidän miehiään enempi. Keskimäärin naisen elimet on kuitenkin paremmin piilossa katseilta kuin miehinen uloke, joten sen ulkonäkö ei ole evoluutiossa muokkautunut "kauniiksi", vaan on ennemminkin hyvinkin epäsymmetrinen verrattuna miehen penikseen. Ja se on siis normaalia, ei rumaa. Rumaksi peniksen voi runnella esim. jokin tauti, jolloin se ehkä on vähemmän viehättävä näky eikä sitä oman terveytensä varjelemiseksi kannata laskea sisäänsä. Mutta nyt tämä kyllä menee jo evoluutioestetiikaksi, mun lemppariaihe!:D)

Miks vitussa kaikki irkkaa? Mitä siinä on nii vitun hienoa? kertokaas ny joku vähän valaistuneempi, mitä muuta ne tekee irc:issä ku vaa jauhaa paskaa

Miks vitussa kaikki irkkaa? Mitä siinä on nii vitun hienoa? kertokaas ny joku vähän valaistuneempi, mitä muuta ne tekee irc:issä ku vaa jauhaa paskaa
Voi sanoa että irkkaa, chatit on liian tavallisia ja teiniä....vähä niinkun feisbookki, vähintään yhtä lapsellinen kuin irc-galleria mutta nostettu jalustalle.

Aijaa! Keskustella nyt toistensa kanssa. MADNESS!

Nyt tulee paha! Onko kukaan jättänyt hommia keskes kertakaikkisen ruman pillun takia?

No tota tota. Nyt joutuu tunnustamaan.. Hamassa nuoruudessa sattui tilanne, että päädyin sänkyyn erään ihan viehättävän misun kanssa vaan siinä tiimellyksessä vaatteiden vähetessä eteeni ilmestyi karmea näky: Muijalla JÄRKYTTÄVÄ karvapehko, tyyliin napaan asti.. :eek: Siinä sitten halut kummasti kaikkosi ja keksin jonkun hätävalheen saadakseni touhun loppumaan..

Että näin.

Nyt tulee paha :D

Nivea mainos mikä tulee neloselta. Mitä siinä viimeisessä lauseessa sanotaan?

"Koska kauneus on..? Mitä?

Kyllä revahkokin voi olla ryänänen taudin runtelema...
Mutta sen huomaa miehellä sattuneesta syystä helpommin. Samoin epämuodostumat, naisellahan on siis ihan normaalia olla esim. epäsymmetrinen. Ja noita Pexi80:n inhoamia karvoja ei lasketa, samoin kuin jos jollain on ollut karsea ihottuma jossain "lähimaastossa". Nyt puhutaan itse pillusta.

Mistä löytyis joku hauska chättäily palsta johon olis helppo mennä mukaan jubailee kaikesta ilman mitään hirveen vaivalloisia rekisteröitymisiä?

Miten nuo pikkukivet päätyy kadulta mun kenkään aina? En ymmärrä miten ne sinne pomppaa tai kiipeää!

Mä oon välillä ihmetelly samaa :D

paljonko maksaa maa hehtaarilta noin suunnilleen?

Pelto?
Juuri hakattu metsä?

Aika pahan heitit. Juuri hakattu metsä ei juuri mitään, mikäli metsänuudistusta ei ole tehty. Arvataan että jonkun satasen/ha. Pelto voi olla kallistakin. Arvataan, että juuri alle 5000€/ha ei hääviä löydy. Etelä- ja Länsi-Suomessa hinta luultavasti lähempänä 15000€/ha, mikäli pelto on hyvällä paikalla. Jos taas etsit tonttimaata, niin tollanen 1000m2 tontti hyvähköllä paikalla täällä landellakin maksaa helposti sen 100k€, josta saadaan 1M€/ha hinnaksi. En edes uskalla kuvitella, mitä maa (rantatontti) maksaa kehä kolmosen sisäpuolella.

Vastataan siis, että maa maksaa 100€/ha-1 000 000€/ha normaalisti. Vastasko kysymykseen? Pistä vähän tarkempia speksejä, niin arvioidaan paremmin.

Miten nuo pikkukivet päätyy kadulta mun kenkään aina? En ymmärrä miten ne sinne pomppaa tai kiipeää!

Ja varsinkin sandaalien kanssa. Miten on mahdollista, että kivet menevät helposti sandaaliin, mutta eivät pirullakaan tule sieltä pois. Ne toimivat siis ikään kuin väärinpäin.

Back
Ylös Bottom