Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Saako metallican keikalle ottaa tavallisen digikameran mukaan?

Lasereiden, alkoholin, pullojen, purkkien, aseiden, ilotulitteiden, videolaitteiden, nauhureiden, kameroiden, telttatuolien sekä muiden vaarallisten aineiden tai välineidän tuominen konserttiin ja konserttialueen välittömään läheisyyteen on ehdottomasti kielletty.
www.welldone.fi
Juu, tossa taannoin taisivat kerätä kamerat jopa "narikkaan"?

Mutta jos puhelimessa on kamera niin sillä sitte? miki, osta multa N93, saat halavalla, ottaa hyviä kuveja.

Johan siinä lukee itse sivulla, että tulokset ovat arvioita, eikä niiden oikeellisuudesta oteta vastuuta... Luulis kertovan jotaki.

kävin tuossa työterveystarkastuksessa tms. ja sanoivat että maksa-arvot ovat aavistuksen koholla, kuten myös kolesteroli..mutta mistä tuo maksa-arvon korkeus voi johtua ? alkoholilla ollut ties koska viimeksi...

jos evoluutio nyt olisi olemassa niin Miks metsästä ei tule ihmisiä koko ajan ja miksi vedestä ei nouse jotain **** liskoja

Vähän matikkaa:
:anssi:=EVOLUUTIO, Evoluutio=:anssi:

Just:thumbs:

Tiedätkös, evoluutiota tapahtuu kokoajan. Esimerkiksi kun sairaalabakteeri muuttaa muotoaan vastustuskykyisemmäksi, on se evoluutiota. Kaikki tuon kaltainen biologinen toiminta on evoluutiota. Ja ei nuo kalojen tulot maalle tapahdu siinä yhdessä yössä, niinkuin moni asiaoista tietämätön luulee, vaan kyseiset tapahtumaketjut on vieneet aikaa sen muutaman miljlardin vuotta maapallon synnystä alkaen.

jos evoluutio nyt olisi olemassa niin Miks metsästä ei tule ihmisiä koko ajan ja miksi vedestä ei nouse jotain **** liskoja

Vähän matikkaa:
:anssi:=EVOLUUTIO, Evoluutio=:anssi:

Niitten kalojen ei ehkä kantsii nousta sieltä vesistä maille, koska ne tulis niin äkkii syötyä, kun täällä on jo nykyään sellasia otuksia jotka syö toisia otuksia. Sillon joskus niiden kantsi tulla, kun ei vielä ollu. Tääkin liittyy tohon EvoluUtioon. Jos mää kehtaisin käyttää tota david-hymiöö, ni laittasin, mut jotenkin musta tuntuu ettet oo ees tosissas ni en viiti, ettet vaan loukkaannu

Kertokaa mulle mistä löydän Helsingistä, mieluiten keskustasta, konemusiikkiin erikoistuneen levykaupan?

jos tuulen suunta on ilmoitettu asteina niin mistä tiedän mihin suuntaan tällöin tuulee?

järkeilin näin että 90 asteen tuuli on etelästä -> pohjoiseen, 180 asteen tuuli on idästä länteen, jne. menikö oikein?

jos tuulen suunta on ilmoitettu asteina niin mistä tiedän mihin suuntaan tällöin tuulee?

järkeilin näin että 90 asteen tuuli on etelästä -> pohjoiseen, 180 asteen tuuli on idästä länteen, jne. menikö oikein?

Ainakin pohjoinen on 0 astetta ja etelä 180 astetta. En tiedä miten tuulet ilmoitetaan.

Tätä on varmasti kysytty tässä threadissa usein mutta en jaksa selata läpi. Mitä tarkottaa "avot" joka tulee täällä usein teksteissä vastaan?

A BOT (lue= a vot) venäjää ja tarkoittaa "Kas tässä."

пожалуйста! (= ole hyvä)

kävin tuossa työterveystarkastuksessa tms. ja sanoivat että maksa-arvot ovat aavistuksen koholla, kuten myös kolesteroli..mutta mistä tuo maksa-arvon korkeus voi johtua ? alkoholilla ollut ties koska viimeksi...

Kaveri kärähti ratista ja joutui johonkin päihdeseurantaan tms. ennenkuin sai kortin takaisin. lääkäri tarkasti maksa arvoa säännöllisin väliajoin ja aina vaan arvot nousivat ja pitäisi kuulemma vähentää juomista, jos kortin haluaa takaisin. Ajokielto olisi muuten jo päättynyt, mutta koska arvot olivat nousseet alkuperäisistä niin paljon, kortti pysyi hyllyllä. Kuitankin kaveri oli juonut tosi harvoin, joten alkoholista nuo arvot eivät voineet johtua. Eräässä tarkastuksessa lääkäri oli sitten älynnyt kysyä, että oletko kenties lihonut. Lisääntyneestä läskistähän tuo sitten johtui ja kun tutkittiin toisella keinolla maksa arvot, niin normaalia näyttivät.

Argh. Aumakattoon pitäisi saada nyt räystäänaluslaudoitus, mutta nurkkien sahauskulma on täysi arvoitus. Katon kaltevuus on 1:4 eli 14 astetta ja tämä kaltevuus tulee siis aluslaudoituksellekin. Mihin ihmeen kulmaan pitää lautojen päät sahata että ne tulee kohdakkain?

miteköhä paljo se o myymälän vastuulla/vika jos asiakas repäsee housunsa rikki johonki laatikon kulmaan myymälässä? osasko joku antaa ees jtn suuntaa?

miteköhä paljo se o myymälän vastuulla/vika jos asiakas repäsee housunsa rikki johonki laatikon kulmaan myymälässä? osasko joku antaa ees jtn suuntaa?

En minä ainakaan maksaisi sinulle senttiäkään, anteeksi. Ei ole mitään syytä korvata asiakkaalle tuollaista, ellei se laatikko käynyt päällesi. :)

[Edit]
minä oon se myyjäosapuoli.. :-D kaikenlaista..

Niin? :) Jos joku asiakkaasi on repinyt housunsa kävelemällä jotain päin (lue: ei tippunut/kaatunut päälle), niin miksi siitä pitäisi mitään korvata?

[nelo];1600519 sanoi:
En minä ainakaan maksaisi sinulle senttiäkään, anteeksi. Ei ole mitään syytä korvata asiakkaalle tuollaista, ellei se laatikko käynyt päällesi. :)

minä oon se myyjäosapuoli.. :-D kaikenlaista..

"Niin? Jos joku asiakkaasi on repinyt housunsa kävelemällä jotain päin (lue: ei tippunut/kaatunut päälle), niin miksi siitä pitäisi mitään korvata?"

halusin vaan painottaa, etten minä ollu se asiakas niinku käsitin et ymmärsit aluks. :-) ei minunkaa mielestä pitäs korvata, siksi neuvoja kyselinkin vielä täällä.

Mites muuten, jos myyn postin kautta jollekkin henkilölle jonkun laitteen esimerkiksi. Se toimii paketista nostettuna, mutta hajoaa lyhyen ajan kuluttua, onko se enää minun vastuullani? Ja jos on, niin kuinka kauan?

Back
Ylös Bottom