Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin mä olen sen aina käsittäny...Ahvena sanoi:Oonko taavetti kun luulen että kilokalori on tuhat kaloria?
Se on lumisotia edeltäneeltä aikakaudelta ~käpy ja kivi, eli siis helvetin vanhajp-84 sanoi:Sulla on varmaan siinä sitten joku termostaatti sydeemi..
Edit: Onko se kuinka vanha? Oon saanu sellaisen käsityksen että uudemmissa on yleisemmin tuo höyry-->painekytkin ratkaisu..
Sukulaku sanoi:Miltä muuten näyttää 4-ulotteinen kuvaaja?
Matikanopettejamme selitti sitä joku tunti ja sanoi vielä ettei osaa itse piirtää sellaista.
Jätevedenpuhdistamoon.Sukulaku sanoi:Mihin vessanpönttö lopulta johtaa?
Ei voi sanoa, riippuu ihmisestä. Tosin en tiedä edes mitä tarkotat "kuulilla", mutta sama juttu esim. vatsapalojen kanssa yms. Riippuu geeneistä.Turisas sanoi:Millasissa rasvoissa alkaa näkyä "kuulat" rintalihoja heilutellessa?![]()
Gynot? :Delasto sanoi:Ei voi sanoa, riippuu ihmisestä. Tosin en tiedä edes mitä tarkotat "kuulilla", mutta sama juttu esim. vatsapalojen kanssa yms. Riippuu geeneistä.
Riippuu kuulien koosta, jos on isot kuulat näkyy ne vaikka olisi kuinka possu tahansa.Turisas sanoi:Millasissa rasvoissa alkaa näkyä "kuulat" rintalihoja heilutellessa?![]()
http://fi.wikipedia.org/wiki/GlobalisaatioDragon sanoi:Mitä "Globalisaatio" tarkoittaa?
No branch tarkoittaa sivu- tai haarakonttoria, osastoa tai jaosta. Että siitä voi sitten päätellä :DJakob sanoi:Branch administration, mitä tuo tarkoittaa?? Tai paremminkin mikä helvetti on tuo titteli. Meinasin jo faksailla branch administrationille, kun oletin tuon olevan henkilön nimi, onneksi tuo sukunimi herätti huomion. Kyllä taas on superolo
![]()
Puhekielessä se on ihan sama asia. Oikeasti taas kilokalori on tosiaan 1000 kaloria.Ahvena sanoi:Onko kalori ja kilokalori sama asia? Kun nyt tälläkin palstalla viljellään kaloreita ja kilokaloreita iloisesti sekaisin. Oonko taavetti kun luulen että kilokalori on tuhat kaloria?
Sykemittarin sykettä mittaava osa lähettää tiedon sille vastaanottimelle langattomasti, ja mp3-soittimen vahvistin nappaa sen huonon häiriösuojauksen takia ja pistää eteenpäin kuulokkeille.lej sanoi:Miksi kuulen pulssini mp3-soittimen nappikuulokkeista, kun minulla on sykemittari päällä?
Sukulaku sanoi:Mihin kuumemittarin ravistelu aiheuttama elohopean lasku perustuu?