Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä kohtaa lehmää saa sellaisia hienoja pihvejä, joisssa on sellainen nappi. Piirretyissä on aina sellaisia:) Onko se nappi ydinluuta?

edit:
Onko kuumemittrilla mitään käyttöä 40c lämpötilassa?

Mihin vessanpönttö lopulta johtaa?

Miksi kuulen pulssini mp3-soittimen nappikuulokkeista, kun minulla on sykemittari päällä?

Miksi ihmiset pitävät koiriaan vapaana ulkoillessa yleisillä ulkoilureiteillä. En viitsisi sitä koiraa alkaa monottamaan se vuoksi, että sillä on tyhmä omistaja, jokoa antaa koiran lähteä perään tai ravaamaan miljoonaa vastaan, omistajan piipittäessä "Pepi, ei saa".

Voin tietty vastata vikaan ihan itse, että ne on tyhmiä, eikä osaa kouluttaa koiriaan.

jp-84 sanoi:
Sulla on varmaan siinä sitten joku termostaatti sydeemi..

Edit: Onko se kuinka vanha? Oon saanu sellaisen käsityksen että uudemmissa on yleisemmin tuo höyry-->painekytkin ratkaisu..
Se on lumisotia edeltäneeltä aikakaudelta ~käpy ja kivi, eli siis helvetin vanha

Sukulaku sanoi:
Miltä muuten näyttää 4-ulotteinen kuvaaja?
Matikanopettejamme selitti sitä joku tunti ja sanoi vielä ettei osaa itse piirtää sellaista.

Kaikki innokkaathan voisi testata jonkun 4-ulotteisen kuvion projisoimista 2-ulotteiselle pinnalle, vaikka matriisien avulla. Tähän hyvä käytännön esimerkki on 3-ulotteinen grafiikka tietokoneella, mikä todellisuudessa onkin 4-ulotteisen avaruuden yksi taso, joka on projisoitu 2-ulotteiselle tasolle, näytölle.

Turisas sanoi:
Millasissa rasvoissa alkaa näkyä "kuulat" rintalihoja heilutellessa? :david:
Ei voi sanoa, riippuu ihmisestä. Tosin en tiedä edes mitä tarkotat "kuulilla", mutta sama juttu esim. vatsapalojen kanssa yms. Riippuu geeneistä.

Jos käynnistän koneeni muistikortinlukijan (usb-liitäntä) ollessa kytkettynä, kone jumittaa ennen kuin alkaa testaamaan keskusmuistia. Olen kokeillut kahdella eri kortinlukijalla, sama juttu molemmilla. Missä vika?

Branch administration, mitä tuo tarkoittaa?? Tai paremminkin mikä helvetti on tuo titteli. Meinasin jo faksailla branch administrationille, kun oletin tuon olevan henkilön nimi, onneksi tuo sukunimi herätti huomion. Kyllä taas on super :david: olo :nolo:

Jakob sanoi:
Branch administration, mitä tuo tarkoittaa?? Tai paremminkin mikä helvetti on tuo titteli. Meinasin jo faksailla branch administrationille, kun oletin tuon olevan henkilön nimi, onneksi tuo sukunimi herätti huomion. Kyllä taas on super :david: olo :nolo:
No branch tarkoittaa sivu- tai haarakonttoria, osastoa tai jaosta. Että siitä voi sitten päätellä :D

Ahvena sanoi:
Onko kalori ja kilokalori sama asia? Kun nyt tälläkin palstalla viljellään kaloreita ja kilokaloreita iloisesti sekaisin. Oonko taavetti kun luulen että kilokalori on tuhat kaloria?
Puhekielessä se on ihan sama asia. Oikeasti taas kilokalori on tosiaan 1000 kaloria.

lej sanoi:
Miksi kuulen pulssini mp3-soittimen nappikuulokkeista, kun minulla on sykemittari päällä?
Sykemittarin sykettä mittaava osa lähettää tiedon sille vastaanottimelle langattomasti, ja mp3-soittimen vahvistin nappaa sen huonon häiriösuojauksen takia ja pistää eteenpäin kuulokkeille.

Mihin kuumemittarin ravistelu aiheuttama elohopean lasku perustuu?

Back
Ylös Bottom