Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ostin oliiveja. Purkissa luki: "kivettömiä oliiveja". Luotin tuohon tekstiin ja aloitin pureskelun täydellä antaumuksella. Sitten osui. Kivihän siellä oli yhden oliivin sisällä.

Voinko vaatia korvauksia? Jenkeissähän tuosta saisi miljoonia.:eek:

Tuskin saat. Kyllä niihin kivettömiin oliiveihin voi välillä jäädä kiviä, kun koneellisesti kai ne kivet poistetaan.

Miten avattu maitopurkki voi säilyä paremmin kuin avaamaton?
Avattu purkki oli avattu viime sunnuntaina tai maanantaina ja viimeinen käyttöpäivä sama kuin avaamattomalla eli tämä päivä. Noh tottakai otin avaamattoman purkin siinä uskossa että se on vielä juotavaa. Avaan purkin ja koetan juoda purkin suusta, pelkkää vaahtoa vain tulee. Tyhjennän sisällön viemäriin niin paakkuja riittää eli pilallahan se on. Teen saman jo päiviä aiemmin avatulle purkille ja maito on täysin normaalia. Sen lisäksi että viimeinen käyttöpäivä on sama niin molemmat purkit olivat myös jääkaapissa samalla tasolla ja saman valmistajan samaa tuotetta, eli valion kevytmaitoa.

Oisko tossa kylmäketju katkennut sen avaamattoman purkin kohdalla.

Ostin oliiveja. Purkissa luki: "kivettömiä oliiveja". Luotin tuohon tekstiin ja aloitin pureskelun täydellä antaumuksella. Sitten osui. Kivihän siellä oli yhden oliivin sisällä.

Voinko vaatia korvauksia? Jenkeissähän tuosta saisi miljoonia.:eek:

Lukiko pienellä että saattaa sisältää kiviä tai niiden palasia? Jos ei, niin mä ainakin haastasin oikeuteen. :rolleyes:

Tuskin saat. Kyllä niihin kivettömiin oliiveihin voi välillä jäädä kiviä, kun koneellisesti kai ne kivet poistetaan.
Sukulaisella oli lähtenyt pala takahampaasta, kun söi "kivettömiä" oliiveja (tai jotain vastaavaa, en muista tarkkaan). Sai kaikki hammaslääkärikulut ilman mitään riitaa. Mutta tuskinpa tuosta mitään saa pelkästä pahasta mielestä. Itse kyllä vaatisin vähintään vuoden satsin oliiveja.

Lukiko pienellä että saattaa sisältää kiviä tai niiden palasia? Jos ei, niin mä ainakin haastasin oikeuteen. :rolleyes:
Mitä v*ittua? Eikö sun pitäisi olla etelän lämmössä..Kuuluuko Ibizan kulttuurin surffata netissä puolilta öin :lol2:

Onko joku muka Ibizalla?:hyper:

Mitä v*ittua? Eikö sun pitäisi olla etelän lämmössä..Kuuluuko Ibizan kulttuurin surffata netissä puolilta öin :lol2:
¿Qué tal, el hombre poderoso? Täällä ollaan. Selvinpäin parhaana bilepäivänä. :rolleyes:

Onko joku muka Ibizalla?:hyper:
Onko tää semmonen tyhmä kysymys?

Nukuin (taas!!) äskeisen CSIMiamin viimeisen vartin. Kuka olikaan syyllinen?

the butler did it

noei, käsittääkseni se joku aikaisemminkin syytettynä ollut raiska-ari.

tosin itekin olin puoliunessa ja muistikuvat on hyvin hatarat, joten voin olla väärässäkin

Tuossa aikaisemmin kysyttiin, mikä on esim. perhosen käsitys ajasta. Mua kiinnostaa, miten ihminen kokee ajan suhteessa ikäänsä? Lapsena tunti tuntui samalle kuin nykyään sunnilleen päivä. Nopeutuuko tempo koko ajan mitä vanhemmaksi tulee, vai hidastuuko käsitys ajasta taas vanhemmiten, esim. eläkkeelle siirtyessä?

Nopeutuu ja nopeutuu ja taas nopeutuu. Ollaan kaikki haudassa ennen kuin huomataankaan.

Ei herraneaika... yritin tuossa äskön uploadata videon juutuubiin, mut sitten tuli tämmönen virheilmoitus:

http://i15.tinypic.com/628w6ck.jpg

Siis wtf?! Mitähän tuo nyt tarkoittaa? Mä oon ihan ulalla. :confused:

MTV:llä pyörii Two A Days niminen jefun peluusta kertova sarja. Miten toi Two A Days kääntyy suomeksi? Siis kyseessähän on ilmeisesti joku legendaarinen sanonta, vrt. any given sunday tms.?

MTV:llä pyörii Two A Days niminen jefun peluusta kertova sarja. Miten toi Two A Days kääntyy suomeksi? Siis kyseessähän on ilmeisesti joku legendaarinen sanonta, vrt. any given sunday tms.?

http://en.wikipedia.org/wiki/Two-A-Days_(football)

Kaks-kertaa-päivässät?
Tuplapäivät?
Onkohan virallista käännöstä suomijefun termistössä..?

Miksi mansikat ovat makeampia, mitä isompia ne ovat, kun taas herneet ovat sen mauttomampia, mitä isompia ovat?

Olettaen, että mansikat ja herneet ylipäänsä ovat makeita.

Back
Ylös Bottom