Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, viisaat, jeesatkaa :|Miten saan englantilaisen osoitteen selville asukin perusteella? Asukki on New Castlessä :|
Ostin oliiveja. Purkissa luki: "kivettömiä oliiveja". Luotin tuohon tekstiin ja aloitin pureskelun täydellä antaumuksella. Sitten osui. Kivihän siellä oli yhden oliivin sisällä.
Voinko vaatia korvauksia? Jenkeissähän tuosta saisi miljoonia.![]()
Miten avattu maitopurkki voi säilyä paremmin kuin avaamaton?
Avattu purkki oli avattu viime sunnuntaina tai maanantaina ja viimeinen käyttöpäivä sama kuin avaamattomalla eli tämä päivä. Noh tottakai otin avaamattoman purkin siinä uskossa että se on vielä juotavaa. Avaan purkin ja koetan juoda purkin suusta, pelkkää vaahtoa vain tulee. Tyhjennän sisällön viemäriin niin paakkuja riittää eli pilallahan se on. Teen saman jo päiviä aiemmin avatulle purkille ja maito on täysin normaalia. Sen lisäksi että viimeinen käyttöpäivä on sama niin molemmat purkit olivat myös jääkaapissa samalla tasolla ja saman valmistajan samaa tuotetta, eli valion kevytmaitoa.
Ostin oliiveja. Purkissa luki: "kivettömiä oliiveja". Luotin tuohon tekstiin ja aloitin pureskelun täydellä antaumuksella. Sitten osui. Kivihän siellä oli yhden oliivin sisällä.
Voinko vaatia korvauksia? Jenkeissähän tuosta saisi miljoonia.![]()

Sukulaisella oli lähtenyt pala takahampaasta, kun söi "kivettömiä" oliiveja (tai jotain vastaavaa, en muista tarkkaan). Sai kaikki hammaslääkärikulut ilman mitään riitaa. Mutta tuskinpa tuosta mitään saa pelkästä pahasta mielestä. Itse kyllä vaatisin vähintään vuoden satsin oliiveja.Tuskin saat. Kyllä niihin kivettömiin oliiveihin voi välillä jäädä kiviä, kun koneellisesti kai ne kivet poistetaan.
Mitä v*ittua? Eikö sun pitäisi olla etelän lämmössä..Kuuluuko Ibizan kulttuurin surffata netissä puolilta öin :lol2:Lukiko pienellä että saattaa sisältää kiviä tai niiden palasia? Jos ei, niin mä ainakin haastasin oikeuteen.![]()
¿Qué tal, el hombre poderoso? Täällä ollaan. Selvinpäin parhaana bilepäivänä.Mitä v*ittua? Eikö sun pitäisi olla etelän lämmössä..Kuuluuko Ibizan kulttuurin surffata netissä puolilta öin :lol2:

Onko tää semmonen tyhmä kysymys?Onko joku muka Ibizalla?![]()
Nukuin (taas!!) äskeisen CSIMiamin viimeisen vartin. Kuka olikaan syyllinen?

Ei herraneaika... yritin tuossa äskön uploadata videon juutuubiin, mut sitten tuli tämmönen virheilmoitus:
http://i15.tinypic.com/628w6ck.jpg
Siis wtf?! Mitähän tuo nyt tarkoittaa? Mä oon ihan ulalla.![]()
MTV:llä pyörii Two A Days niminen jefun peluusta kertova sarja. Miten toi Two A Days kääntyy suomeksi? Siis kyseessähän on ilmeisesti joku legendaarinen sanonta, vrt. any given sunday tms.?
http://en.wikipedia.org/wiki/Two-A-Days_(football)
Kaks-kertaa-päivässät?
Tuplapäivät?
Onkohan virallista käännöstä suomijefun termistössä..?