Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tiukat ikärjat virossa on väkevien suhteen ? vai katsovataanko siellä läpi sormien että onko 18 vai 20
" Hilton käyttää sinisiä piilolinssejä?Miksi Paris "" Hilton käyttää sinisiä piilolinssejä?
Miten vikavirtasuoja toimii?
Miten se ehtii katkaista virran?
Löytyykös teillä kellään tietoa Hollannin autojen exportkilvistä? jos joku on hollannin exportkilvet hommannu, ni ilmottautuu, ni kysyn lisää
nimim. Saksan vientikilvet menee kohta umpeen Bemarista, ja pitäis hommata jatkoaikaa, ja Rijksdienst van wegverkeerin (www.rdw.nl) sivut on vain hollanniksi, enkä mä sieltä löytäny tietoa vientikilvistä.

Kela ei kesäkuukausille myönnä tukea, jos tienaa kuukaudessa enemmän kuin ton 505€ (ilman opintotukea). Muuten tulot lasketaan koko vuoden mukaan (eli ei vaikuta vaikka tienaisi koko summan yhden kuukauden aikana). Näin mun mielestä.
eikös kesäopintotukeen pidä yleensä olla jotain erikoiskursseja yms jotka järjestetään kesällä että moiseen on oikeutettu?
... tai sitten on palkattomassa työharjottelussa niin saa tukea :itku: Onneksi sentään opintolainan ensimmäinen nostopäivä siirtyy pari kuukautta taaksepäin, niin sitä voi kesäksi ottaa (ainakin minulla).
-Nukutusnuolia
Eli tarkoituksena olisi ostaa "selviytymispaketti" baareihin.
).Kun sanotaan,että kuukaudessa ei saa tienata kun 505€, jotta on oikeutettu opintotukeen, niin sisältyykö siihen 505€:n se itse opintotuki? Ja jos tienaan yli 505€ niin pieneneekö se opintotuki vai otetaanko se kokonaan pois?