Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinulla ei ole mitään näistä kolmesta ja silti vastaanPitääkö olla yli 200 postia, VIP-tunnukset, yli 20 vuotta ikää vai kaikki kolme, jos haluaa, että kukaan reagoi pakkiksella posteihisi?
Millaista reagointia siis nyt kaipaat, miten sinua on potkittu päähän? Ainakin itse olen saanut aina kaiken avun ja vastaukset mitä olen tarvinnut. Porukka ei jaksa aina hirveästi vastailla ns. tyhmiin kysymyksiin olisiko tässä yksi syy?Pitääkö olla yli 200 postia, VIP-tunnukset, yli 20 vuotta ikää vai kaikki kolme, jos haluaa, että kukaan reagoi pakkiksella posteihisi?
Siitä lähet niin oot ikusesti koukussa pakkikseen ellet jo oo:thumbs:No juu juu. Kysymys kuului onko mahdollista, ja totta kai se on mahdollista. Eri asia onkin sitten se, löydätkö tällaista jamppaa joka tempaisee enemmän kuin työntää.Jotenki vaan tuntus mahdottomalta temmata enemmän kuin työntää, tai no jos ei oo ylös työntöö yhtään reenannu :D En usko ennen ku nään
Sinulla ei ole mitään näistä kolmesta ja silti vastaan Millaista reagointia siis nyt kaipaat, miten sinua on potkittu päähän? Ainakin itse olen saanut aina kaiken avun ja vastaukset mitä olen tarvinnut. Porukka ei jaksa aina hirveästi vastailla ns. tyhmiin kysymyksiin olisiko tässä yksi syy?
Pitääkö olla yli 200 postia, VIP-tunnukset, yli 20 vuotta ikää vai kaikki kolme, jos haluaa, että kukaan reagoi pakkiksella posteihisi?
Mistä sais jonkinlaisen puntteilu hymiön? :penkkaa:

Onko olemassa yhtään lyhyttä sensuroitua kirjaa?? Siis ihan miltä aikakudelta vaan.. Oon etsiny aika vidun kauan kuuklettamalla kirjoja yhestä sensuroitujen kirjojen listasta mut eipä oo osunu alle 200 sivusia kohdalle. Ja kirja pitäis olla luettu tiistaina![]()
Kiitos pelastit mun päivän :DVarmaksi en mene sanomaan (käytä vaikka sitä googlea jos kiinnostaa), mutta seuraavat kirjat ovat melko lyhyitä ja aivan varmasti jossain päin maailmaa joskus sensuroituja
Eläinten vallankumous (George Orwell)
Kellopeli appelsiini (Anthony Burgess?)
Carrie (Stephen King)
Kännykkä lähettää jatkuvasti lyhyitä viestejä tukiasemalle ja ilmoittelee olinpaikkansa. Mitenkäs muutenkaan puhelu osattaisiin ohjata siihen kännykkään, kun se saattaa olla missä päin maailmaa tahansa. Periaatteessa siis pitää paikkansa.
Käytännössä kuitenkin rosvo varmaan tajuaa sulkea kännykän heti ja vaihtaa sim-kortin. Itse kännykkää ei ymmärtääkseni tunnisteta, vaan sim-kortti.

Väärin. Myös ilman SIM-korttia olevaa puhelinta pystytään IMEI-koodin perusteella seuraamaan, kunhan puhelin on vain päällä. Käytännössä poliisi tosin ei käsittääkseni ala "etsimään" vain varastettua puhelinta. Tuskin riittää resurssit. Pitänee olla vähän suurempaa rikosepäilyä taustalla.
-edit- Lievennetään nyt tuota "väärin"-kommenttia sen verran, että olen melkein 100%:sen varma muistikuvistani että näin on...![]()
Kyllähän se puhelin sen IMEI-koodin ilmottaa kans ku pistää puhelimen päälle.
Kun yön timppa tulee ja kääntää sun puhelimen niin menet poliisille, kerrot niille IMEIn ja ne ilmottaa operaattoreille puhelimen sulkemisesta.
Näin käsittääkseni.
Mutta ei sitä kukaan jäljittämään ala (siis pelkkää varastettua puhelinta), vaikka mahdollista onkin. Sitä kai Masterpiece alunperin kyseli.Widowmaker sanoi:Puhelimen ei tarvitse olla edes päällä, vaan riittää että akku on kiinni. Näin siis olen kuullut.
Puhelimen ei tarvitse olla edes päällä, vaan riittää että akku on kiinni. Näin siis olen kuullut.
Mikä on selän välilevyrappeumaiselle ihmiselle paras mahdollinen nukkuma-asento? Kivuton asento lienee tietysti hyvä vaihtoehto, mutta on mitään fysikkalisen tiedon sisällään pitävää vastausta saatavilla edes Pakkotoistolta tähän aikaan?