Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai se ny kovin hankalaa ole ommella sitä merkkiä, eihän? Menee kyllä melkein sarjaan uusavuttomuus...

Eikai se ny kovin hankalaa ole ommella sitä merkkiä, eihän? Menee kyllä melkein sarjaan uusavuttomuus...
Jees kuulostaa hyvältä paitsi, omenalikööriä ei nyt oo et tulisko hyvä jos heitän vaik puhdasta viinaa ja rommia suhteella 1:1 yhteensä 8dl ja hitusen giniä (2dl or so) vielä päälle. Sitten omenamehua ja novelle citrusta joku 8dl kumpaakin. Ja lime- sekä sitruunapuolipalloja sen kaiken liemen päälle? Mite ois?Ei toi "batterykossu" nyt niin erikoista oo mun mielestä. Eikä taida batteryä saada mistään suuremmissa erissä. Hyvä ja raikas booli mitä oon ite juonu syntyy omenälikööristä, appelsiinituoremehusta, spritestä ja viinasta. Alkon myyjät muuten osaa neuvoa tossa boolihommassa jos saat esim. jonkun kaverin asialle.
mut silti - mielipiteitä kiitos ;) Kaupasta saa "tekstiililiima" nimellä, jolla voisi pysyä
- Mitä tarkoittaa [sic]? Tuohon törmää Kommunismin mustassa kirjassa pariinkin kertaan
Hyvän myyntipuheen oot kehittäny :DRommi on siis bacardia ja se tasaa vähän viinan "raakaa" makua makeudellaan ja gini lisää vähän kitkeryyttä. Omenamehu tuo makeuden, värin ja olemuksen ja novelle tuo mukaan hiilihapot sekä vivahduksen sitruunaa jota kelluvat hedelmänpuolikkaat sitten voimistavat. Huuleni voivat jo melkein tuntea kitalaen täyttävän makunautinnonmut silti - mielipiteitä kiitos ;)
1) Mikä on Saksassa alkoholin hintataso kaupoissa ja baareissa?
2) Onko kukaan muu huomannut, että Frederikin biisin Rakkauden aika kertosäkeen alku ja Elastisen Anna Soida:n alun kitarariffi ovat sävelestä säveleen samoja?

Ei kai se uskoa vaadi lukea sitä kirjasta. Itsekin lukisin, mutta jotenkin rupeaa väsyttämään jo ekoilla sivuilla.. eli omituisesta en tiedä, mutta ainakin omaat rautaisen keskittymiskyvynMoniko täällä on lukenut raamatun kannesta kanteen?
Itse en kuulu kirkkoon mutta olen raamatun lukenut muutaman kerran. Aloin miettiä että olenkohan omituinen.

En ole lukenut ja et ole omituinen. Olisi nimittäin tarkoitus joskus lukea itsekin ihan mielenkiinnosta. Ja en kuulu kirkkoon.Moniko täällä on lukenut raamatun kannesta kanteen?
Itse en kuulu kirkkoon mutta olen raamatun lukenut muutaman kerran. Aloin miettiä että olenkohan omituinen.
Moniko täällä on lukenut raamatun kannesta kanteen?
Muutin Meilahteen. Mitähän lahikauppoja mahtaa löytyä? Tiedän Töölöstä pari, sekä Kuusitien Siwan, mutta olisiko lähempänä Tukholmankatua mitään?
Pihlajatieltä löytyy kanssa siwa.Muutin Meilahteen. Mitähän lahikauppoja mahtaa löytyä? Tiedän Töölöstä pari, sekä Kuusitien Siwan, mutta olisiko lähempänä Tukholmankatua mitään?