Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuon muuten minäkin haluaisin tietää! Exä aivasteli aina kun katto aurinkoon.

edittiä: Millä vitulla pääsee kukkakärpäsistä eroon?? :curs:
Jostakin syystä niitä pörrää kokoajan jokapuolella!!!

Mulla on sama homma. Kirkkaalla kun sattuu vilkaisemaan aurinkoon, niin alkaa aivastuttamaan. Yksinkertaisesti vain alkaa kutittamaan ja sitten pärskähtää.

Miksi kirkas auringonvalo aivastuttaa joskus?
En muista foorumia, mutta siellä jonkun jenkkilän lääkiksen proffa kertoi, että vastausta tuohon kysymykseen ei tiedetä. Tuota esiintyy noin 25% ihmisillä. Aivastus on monimutkainen prosessi aivotasolla ja joillekin tuo auringonvalo toimii virittäjänä pärskimiselle.

En muista foorumia, mutta siellä jonkun jenkkilän lääkiksen proffa kertoi, että vastausta tuohon kysymykseen ei tiedetä. Tuota esiintyy noin 25% ihmisillä. Aivastus on monimutkainen prosessi aivotasolla ja joillekin tuo auringonvalo toimii virittäjänä pärskimiselle.
Oliskohan ollut tieteen kuvalehti josta tätä luin? En ole yhtään varma. Mutta homma siinä selitettiin jotakuinkin niin, että näkö- ja hajukeskus (tai joku keskus mikä nyt aivastukseen vaikuttaa) sijaitsee aivoissa vierekkäin. Kirkas valo saa näkökeskuksen "ylikuormittumaan" ja sieltä vuotaa sitten signaaleja viereisille alueille. Aivot siis luulevat, että nenää ärsytetään, vaikka oikeasti vain tästä vastaavaa aivojen keskusta ärsytetään.

Ei "kovin" tieteellisesti selitetty :D mutta ihan uskottavan oloinen teoria jos vaan saatte sen pointin ettekä takerru noihin termeihin.

Jos niitä pörrää viherkasveissa niin osta Raidin sumutetta mikä on tarkoitettu kukkakärpäsille. Raidia on olemassa erilaisia purkkeja, että tiiraa kaupassa, en nyt muista minkävärinen se oli ja mitä siinä luki. Mä sumuttelin kaikki huonekasvit tuolla aineella muutaman kerran ja kukkakärpäset oli mennyttä...

edit: mutta jos taas niitä pörrää biojäteastian tai hedelmien jne ympärillä niin sumutetta ei kannata käyttää... sitten jotain muita konsteja

Auttakaas, mitähän tarkalleen tarkoittaa Apostacy? Jos joku sattumoisin tietää. liittyy jotenkin uskontoon

Mikä sen televisiosarjan nimi oli, jossa pieni porukka (miehiä ja yksi nainen) teki huijauksia? Ilmeisesti joku brittiläinen. Nimi saattoi olla joku "herrasmieshuijarit, huijariliiga" tjs. Sen porukan johtaja olis semmonen tumma tyyppi.:david:

Vesilasiin vettä, punaviinietikkaa ja tippa fairyä. Päälle tuorekelmua johon pieni reikä. Öttiäisten pitäs mennä sinne lasiin sen etikan tuoksun perässä ja sit ne hukkuu sinne. :hyper:

Muuten miten HOP:in pipo kannataa pestä, kun treeneissä se vähän kastuu mun verestä, hiestä sekä kyynelistä niin miten sitä kannataisi pestä?

kuinka inkkari änkkäri sä pystyt teenata pipo päässä?
mä meinaan hukkua siihen hien määrään ainakin ilmankin:urjo:

on ainakin tarpeeksi tyhmä kysymys tänne:D

Asuntojen myynti-ilmoituksissa on velaton hinta ja myyntihinta.

Voisko joku vääntää rautalangasta mitä eroa näillä on? Jos mä maksan velattoman hinnan niin saanko mä siihen päälle vielä jonkun toisen velat tjms.?

nimim. ei vaan ymmärrä... :nolo:

Voisko joku vääntää rautalangasta mitä eroa näillä on? Jos mä maksan velattoman hinnan niin saanko mä siihen päälle vielä jonkun toisen velat tjms.?

Velkaosuus on asunto Oy:n velkaa millä on korjattu jotain. Esim. putket, julkisivu tms.

Velaton hinta tulee siitä, että maksat luukun itelles ja kyseisellä asuntoyhtiöllä ei ole lainaa. Jos taasen asuntoyhtiöllä on lainaa, sun asunto-osakkeen velkaosuus lisätään siihen hintaan.
Joku viisaampi vois vielä vahvistaa ton, etten nyt puhu ihan täyttä paskaa...:piis:

Voiko saada mitenkään selville jos joku on lisännyt sut messengeriin ja haukkunut, että kuka se on?

eikö edes poliisi saa selville ?

Back
Ylös Bottom