Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Andree sanoi:Millä tavalla saadaan esim.valtateillä kytkettyä joka toinen valo pois päältä?Joskus näkee myös sellasia valoja, missä on 2 pimeetä ja kolmas päällä...Tai 2 päällä ja kolmas pois päältä
Ei kellän voi luonnostaan sellaisia lihaksia tulla. Kyllä se vaatii sellaista paneutumista alaan oikeanlaisine lääkkeineen ja tehokkaine treeneineen ettei mikään perähikiän Puavo voi pellon kyntämisen jälkeen huomata olevansa helvetin iso tahi lihaksikkaampi kuin esim. Ronnie.o_virta sanoi:Eli mietin, että voisiko jossain perähikiällä olla joku tolkuton lihas- ja läskivuori jolla olisi enemmän lihasta kuin Ronniella?
Voisi tietenkin olla, mutta se onkin sitten eri asia, että onko.
:lol2:Antzu sanoi:Miksi itämaisen näköinen myyjä sanoi mulle tänään kaupassa vaihtorahoja (60 senttiä) antaessaan "onneks olkoon"? Sitte se vielä lemahti tulipunaseks... itellä löi hetken iso ratas tyhjää, ja sitten meinasin pudota totaalisesti.
Päinvastoin. Laita vaikka hakuun katkis tai katkarapu ja voit lukea itkunsekaisia tilityksiä.tipa sanoi:Testoa roinaavilla naisilla näyttää ulkoiset sukupuolielimet kasvavan. Kasvaako ne myös roinaavilla miehillä?
Proteos sanoi:Kuka se Erkki alunperin on?
Uber-Gott sanoi:Ei kellän voi luonnostaan sellaisia lihaksia tulla. Kyllä se vaatii sellaista paneutumista alaan oikeanlaisine lääkkeineen ja tehokkaine treeneineen....
Olihan kaiketi joku/joitain Ronnietakin lihaksikkaampia pro-seuroissa?
Ne syö KariNiemen onnellisia kanoja, jotka kuolevat nokat messingillä, mielellään.Sukulaku sanoi:Miksi moni kasvissyöjä ei syö punaista lihaa, mutta kana kyllä kelpaa?
Eihän se mikään kasvissyöjä ole, jos kerran kanaa syö.Sukulaku sanoi:Miksi moni kasvissyöjä ei syö punaista lihaa, mutta kana kyllä kelpaa?
Antzu sanoi:Miksi itämaisen näköinen myyjä sanoi mulle tänään kaupassa vaihtorahoja (60 senttiä) antaessaan "onneks olkoon"? Sitte se vielä lemahti tulipunaseks...
vilma-liina sanoi:Fruitaristi - elää pelkästään hedelmillä.
vilma-liina sanoi:Fruitaristi - elää pelkästään hedelmillä.
Mä olen yleensä ostanut ja tuonut banaanit ihan vaan lähikaupasta... :Dprotsku sanoi:On varmaan todella taloudellista sen banaanilaatikon tuominen lentokoneella maapallon toiselta puolelta!
osku sanoi:Tuo on jo aika hc!!!
En kyllä tunne yhtään fruitaristia, mutta ehkä ne Suomessa syö jotain omppoja ja erilaisia marjoja? Eli vaan kaikkee semmosta, mitä luonto tarjoaa. Ei välikäsiä, ei teollisuutta eikä kuljetuksia? En minä tiedä.protsku sanoi:Fennovegaanin ymmärrän vielä juuri ja juuri mutta tuo Fruitaristi menee kyllä jo yli ymmärryksen. Miksi pitäisi syödä pelkästään hedelmiä kun niitä ei ensinnäkään kasva täällä Suomessa? On varmaan todella taloudellista sen banaanilaatikon tuominen lentokoneella maapallon toiselta puolelta!