Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Glyptis sanoi:
Kuinka moni kuolee hauleihin?
Oli ainakin tyhmä kysymys. aprillipäivän kunniaksi.

Vain 16 kpl. Muut joiden luullaan kuolevan hauleihin itseasiassa kuolevatkin säikähdyksestä johtuvaan sydänkohtaukseen.

uusi hymiö ehdotus

Täällä kun ei ole pahis, bad ass, kova jätkä, gangsta, älä vittuile mulle - hymiötä... niin eikös :steven: olisi siihen tarkoitukseen aivan loistava? (Seagal)

niska kipu...

Elikkäs mitä teen väärin kun kyykätessä sattuu niskaan.. ja kyykky painot eivät ole kuin 60kg johtuen tuosta kivusta :( kokeenemmat kertokaa?

taggu sanoi:
Elikkäs mitä teen väärin kun kyykätessä sattuu niskaan.. ja kyykky painot eivät ole kuin 60kg johtuen tuosta kivusta :( kokeenemmat kertokaa?
Sulla on tanko liian ylhäällä. Laske se epäkkäille tai yläselälle, kun kyykkäät.

Voiko aataminomena mennä mennä jotenkin sijoiltaan tai pyörähtää. Käänsin päätä ja nyökkäsin kaverille samaan aikaan kun jokin jänne naksahti tos aataminomeman vieressä ja nyt sit siihen sattuu oudosti.

mxm sanoi:
Voiko aataminomena mennä mennä jotenkin sijoiltaan tai pyörähtää. Käänsin päätä ja nyökkäsin kaverille samaan aikaan kun jokin jänne naksahti tos aataminomeman vieressä ja nyt sit siihen sattuu oudosti.
Olikos sulla jotain isoa ja kovaa suussa samaan aikaan? :deepthroat:

:jahas:

mxm sanoi:

Eipä oikeestaan.. "Taipua" (ja ponnahtaa auki) se ehkä tuolla mekanismilla voisi..

TJJ sanoi:
Eipä oikeestaan.. "Taipua" (ja ponnahtaa auki) se ehkä tuolla mekanismilla voisi..

Eli se (jänne/aataminomena) palautuis itsestään omalle paikalleen vai pitäiskö se jotenkin laittaa paikalleen? Tällä hetkellä sattuu pään pyörittäminen ja nyökkääminen sekä nielaiseminen. On mulla tainut ennenkin jotenkin noin käydä mutta se kipu on mennyt saman tien ohi.

Fat Rat sanoi:
Olikos sulla jotain isoa ja kovaa suussa samaan aikaan? :deepthroat:

Mä olin salilla kun toi tapahtui, joten mitäs luulet;)

mxm sanoi:
Eli se (jänne/aataminomena) palautuis itsestään omalle paikalleen vai pitäiskö se jotenkin laittaa paikalleen? Tällä hetkellä sattuu pään pyörittäminen ja nyökkääminen sekä nielaiseminen. On mulla tainut ennenkin jotenkin noin käydä mutta se kipu on mennyt saman tien ohi.

En tiiä mitä tapahtui, mutta tuskin mitään vakavaa. Siellä on myös tuhannen miljoona lihasta joiden "nitkahdus" selittänee kivut päätä liikutellessa.

uskonnon tunnilla tuli tälläinen asia mieleen: mihis meni kaikki paska mikä syntyi nooan arkissa? siis ne oli siellä monta kuukautta niin luulis siitä syntyvän melkonen määrä :kakka:

En muista olenko jopa täällä tätä joskus kysynyt, mutta ainakaan en sitten muista vastaustakaan... :nolo:

Mutta miten toimitaan jos poliisisetä haluaa pysäyttää mut ajaessani motaria? Eli jos ne sytyttää ne pysäytysvalot perässä ajaessaan? Ajanko vain tiensivuun, mikä on motarilla laitonta? Ajanko ulos seuraavasta rampista? Odotanko seuraavaa levähdyspaikkaa vai mitä tossa pitäs tehä? Ei oo koskaan tullut tollasta tilannetta, mutta muutaman kerran tota olen miettinyt.

Timba79 sanoi:
En muista olenko jopa täällä tätä joskus kysynyt, mutta ainakaan en sitten muista vastaustakaan... :nolo:

Mutta miten toimitaan jos poliisisetä haluaa pysäyttää mut ajaessani motaria? Eli jos ne sytyttää ne pysäytysvalot perässä ajaessaan? Ajanko vain tiensivuun, mikä on motarilla laitonta? Ajanko ulos seuraavasta rampista? Odotanko seuraavaa levähdyspaikkaa vai mitä tossa pitäs tehä? Ei oo koskaan tullut tollasta tilannetta, mutta muutaman kerran tota olen miettinyt.

Välittömästi tiensivuun. Siinä on kyllä sen verran leveä piennar, jotta mahtuu. Eipä ole pysäytetty, mutta monta autoa olen nähnyt siinä vilkkujen loisteessa.
Kiitos muuten liikkuville, kun ette ottaneet minua viimeksi, vaan sen edelläajavan...!!

AM sanoi:
Pepsi Max pullon takana ilmoitetaan, että 100ml juomaa sisältää 0,3 kcalia. Onka tähän listattu myös kaikkien lisäaineiden kalorit yms ?

On.

Jos tuo pitää paikkansa, perusVishy vedessä on saman verran kaloreita...naurettavaa...

Vissyssä ei ole kaloriakaan, ellei siinä ole makuaineita.

Timba79 sanoi:

Joo, niinkuin roni3 sanoi niin välittömästi siihen paikkaan. Ajelin ite kerran muutama sata metriä eteenpäin poliisin merkin saatuani kun en viittinyt keskelle tietä pysähtyä. Poliisi kävi saatanan kuumana kun en laittanu jarruja saman tien pohjaan.

Onko sana irroittaa hyväksytty nykyään oikeaksi muodoksi? Meinasin tiputtaa silmät päästäni, kun huomasin, että Valion suljettavissa juustopakkauksissa (esim. emmental joka on palana pussissa) lukee siinä tarranauhassa, että: "irroita tähän asti." En odota niinkin suuren ja tunnetun firman kuin Valion tekevän tuollaista virhettä.

Back
Ylös Bottom