Tyhmien kysymysten kerho

Käytätkö luuria mihkään spesiaalimpaan, vai vaan puhumiseen?

Hmm.. mitä spesiaalimpaa? Siis otan kuvia, hengailen somessa ja pelailen yms. Onko se spesiaalimpaa kuin vain puhua? Sitten taas mä en harrasta esim pilkkimistä, vasarointia tai laske mäkeä sillä jos se on spesiaalimpaa? =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm.. mitä spesiaalimpaa? Siis otan kuvia, hengailen somessa ja pelailen yms. Onko se spesiaalimpaa kuin vain puhua? Sitten taas mä en harrasta esim pilkkimistä, vasarointia tai laske mäkeä sillä jos se on spesiaalimpaa? =)
Just kuvailua hain. Ite kuvaillu helvetisti kaikkea ties kuinka monta vuotta, ni kyllähän siinä rähjääntyy helpommin.

Mulla puhelin kestää yleensä sen 3-5 vuotta, annan tyttärelle sen niin viikossa on näyttö paskana yms. En - vaan - tajua. Keskimäärin 5 kertaa viikossa kuulen kuinka hänen puhelin lentelee pitkin lattioita yläkerrassa. Pitäisköhän käyttää jollain neurologilla tutkimuksissa.
Broidi (31v atm) on mestari tuossa hommassa. Se paskoo luurin kun luurin. Perusluureista on näyttö paskana suunnilleen heti. Yhdessä vaiheessa se yritti pitää luurinsa ehjänä ostamalla CATin, mutta sekin hajosi tosi nopeasti. Äijä pudotti sen tyyliin jostain yöpöydältä tms. Sen jälkeen se on ostanut satasen halpisburnereita, näyttöhän niistä menee heti säröille mutta käyttää sen aikaa kun vaan toimii.

Mä olen, hämmästyttävää kyllä, saanut pidettyä viimeisimmän iPhoneni näyttöä myöten ehjänä nyt kolme vuotta. Siihen malliin se välillä putoilee, että on kyllä suoranainen ihme.

Käytössä on panssarilasi ja Otterboxin Defender case. Ei varmastikaan kaunein, mutta toimii tehtävässään äärettömän hyvin.

Panssarilasinki pistin tällä kertaa. Ekan kerran ku tipahti, ni säröhän siihen tuli ;D. Ei menny sentään kokonaan läpi sen lasin vuoks, eli jtn hyötyä.
Sehän tuon näyttösuojan tarkoitus onkin. Termi panssarilasi on harhaanjohtava. Vaihtaminen maksaa kympin pari, joten kannattaa kyllä asennuttaa.

Onko kummisysteemi auttamatta vanhentunu? Ei sovellu nykypäivään? Voinko omatoimisesti lopettaa koko hömpötyksen?

Mulla on neljä kummilasta haarukasta 12-5v. Ei mitään suhdetta näihin. En ees nää koskaan, paitsi pitäis lahja ostaa jouluna ja synttärillä. Ei niin voin mennä että kummi on joku materiakone josta tulee tavaraa parikertaa vuodessa. Kaks perhettä näistä vielä keskimääräistä varakkaampia niin ei materiasta puutetta. Ehkä en vaan osta mitään jouluks näille. Ja odotan huomaako kukaan. Mulla ei ollu mitään suhdetta omaan kummiin, enkä odota että mun lapsen kummit ostais mitään tavaraa. Voin itse ostaa omien lasten lahjat.

Onko kummisysteemi auttamatta vanhentunu? Ei sovellu nykypäivään? Voinko omatoimisesti lopettaa koko hömpötyksen?

Mulla on neljä kummilasta haarukasta 12-5v. Ei mitään suhdetta näihin. En ees nää koskaan, paitsi pitäis lahja ostaa jouluna ja synttärillä. Ei niin voin mennä että kummi on joku materiakone josta tulee tavaraa parikertaa vuodessa. Kaks perhettä näistä vielä keskimääräistä varakkaampia niin ei materiasta puutetta. Ehkä en vaan osta mitään jouluks näille. Ja odotan huomaako kukaan. Mulla ei ollu mitään suhdetta omaan kummiin, enkä odota että mun lapsen kummit ostais mitään tavaraa. Voin itse ostaa omien lasten lahjat.
Yhdyn. Ite edes aina muista kenen kummi oon.

Mä ajattelen kummiuden niin, että kummi on lapsen aikuinen ystävä, joka seuraa mukana elämän taipaleella ja ohjaa puolueettomana elämän solmutilanteissa. Kummiuteen ei pitäisi mennä vain, koska on pyydetty, vaan siksi, että haluaa olla se aikuinen ystävä ja elämän tukipilari.

Itse olen kummi yhdelle ja suostuin nuorena, kun kysyttiin. En silloin ajatellut asiaa millään tavalla. En ole ollut missään tekemisissä. Rahaa kyllä pyydettiin, kun ripille pääsi. Nyt en ryhtyisi, jos tilanteen voisin elää uudelleen.

En siis ole uskonnollinen ja siksi en kummiutta ajattele siltä kantilta.

Mulla pari kummilasta nimellisesti, en siis kuulu kirkkoon ja molemmilla on kaksi virallistakin kummia. Kunnia-asiahan se on kun pyydetään, toki tuo kummien määrä vähän laimentaa koko hommaa mutta toisaalta hyväkin, ei ole ihan niin painava vastuu itsellä.

Ootko yrittäny pitää kummilapsiin mitään yhteyttä lahjan oston lisäks? Tarjoutunu viemään jonnekin tai kutsunu käymään?

Kummisysteemi ei oo mun mielestä vanhentunu mihinkään jos sillä tarkoitetaan mukana lapsen elämässä kulkevaa aikuista, mut veikkaan että monelle se ensin jää siihen lahjan ostoon ja sit kiukuttaa kun ei oo lapselle muuta kun lahjakone. Ei kai voi ollakaan, jos se on ainoa asia jonka yhteydessä on lapsen kanssa tekemisissä.

Onko työntekijä(vai työnantaja, vakuutusyhtiö) velvollinen korvaamaan jos tekee inhimillisen mokan, ja vahingoittaa asiakkaan omaisuutta työtä tehdessä? Kyseessä kuljetusala, ja kotiinkuljetuksessa sohvaan tjs. tuli vähän naarmua. Tapahtui entiselle työkaverille, enkä todistanut ite episodia. Tuo vähennettiin osissa hänen palkasta lopulta. Eikö toi oo tyyliin täysin laitonta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom