Tyhmien kysymysten kerho

Ootko varma että on tulossa Postin kautta? Jos on kotiinkuljetuksella ottanut suoraan niin melkein veikkaisin muuta kuljetusfirmaa, koska ne on edullisempia.

Tosin tää on täysin turha vastaus koska jos se ei oo jo sulla, sua on kusetettu, ei millään firmalla mee näin kauan. Paitsi ehkä sillä Postilla.
Joo se oliki lähettäny sen kirjeenä, jota ei ilmeisesti pysty jäljittään. Tuote jo saatu kyllä. Outoo mielestäni, että jtn noin primitiivistä lähetystapaa ei voi valvoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koronan ku sairastin, ni alussa sattu silmien kääntäminen. Muuta en tiiä.
Korona on jo ohi. Tää on korkeintaan Ukrainan kriisi tai venäjän hyökkäyssota Ukrainaa vastaan. Tiiä kumpi, kun ei satu olemaan kotitestejä fikassa. Mutta pidetään nyt varmuudeks turvavälit ja vapaaehtoinen karanteeni kotona. Vähän silmätippoja ja strepsilsiä ja eiköhän tää tästä. Pahemmastakin on selvitty. Kuhan ei heti iskis toi energiakriisin vielä jälkitautina.

Korona on jo ohi. Tää on korkeintaan Ukrainan kriisi tai venäjän hyökkäyssota Ukrainaa vastaan. Tiiä kumpi, kun ei satu olemaan kotitestejä fikassa. Mutta pidetään nyt varmuudeks turvavälit ja vapaaehtoinen karanteeni kotona. Vähän silmätippoja ja strepsilsiä ja eiköhän tää tästä. Pahemmastakin on selvitty. Kuhan ei heti iskis toi energiakriisin vielä jälkitautina.
😅?

NDT-tarkastajat on yleensä amiksia. Tarkastajilla pitää olla pätevyydet tehdä tarkastuksia ja heidät kouluttaa firma itse. En tiedä niiden palkkauksesta.
Onko jengillä kertoa kolemuksia työn sisällöstä / palkkauksesta? Siihen suuntaan tässä ollaan menossa.

1666804745624.png

Ylen sääsymboleissa ei näköjään käytetä tota vesi sanaa lainkaan.

Onko jengillä kertoa kolemuksia työn sisällöstä / palkkauksesta? Siihen suuntaan tässä ollaan menossa.

Kannattaa ehdottomasti mennä. Pätevyydet on tosi hyvä asia työmarkkinoilla ja noita tarkastajia tarvitaan aina. Se mitä olen sivusta seurannut, niin työ on pitkälti fyysistä haalarihommaa. Pitää liikutella kappaleita ja testien teko vaatii erilaisia kemikaaleja jne. Sitten pitää myös osata tulkita tuloksia ja kirjoittaa todistukset. Ne tarkastajat mitä tunnen tykkäsi kyllä työstään ja se ei ole mitenkään hirveän raskasta.

Mut haudattiin elävältä ni varmaan siinä samalla 😩. Uutta kyssäriä. Oonko ihan kylähullu jos kuljen vielä näin 13-15 asteen kelillä shortseissa(+hupparissa)?
Olin fribaa. Hupparissa/takissa on vitun tunkkanen viskoa, joten vedin t-paita pääl. Ulkona +9. TAAS tuli kuittailua tosta. En vaan ymmärrä, mikä tos on ihmeellistä. Must taas ihmiset jotka kulkee kesällä huppari tai takki päällä on sekasin ;). Kesällä en pidä edes T-paitaa ikinä. Mä suorastaan halveksin kylmyyttä, mut ei mulla ollu tuolla yhtään kylmä. Ei pysty kyl ymmärtää, miten toi lähentelee salee jtn kylähulluilua joilleki :d.

Alumiini paistinpannu naarmuuntui, uskaltaako käyttää vielä vai kannattaako ostaa uusi?
Uskaltaa varmaan, mutta naarmun kohdalle todennäköisesti alkaa jäämään kaikki kiinni. Jos hommaat uuden, niin hommaa valurautapannu. Vähäisellä hoidolla kestää ns. isältä pojalle.

Kuinka helposti yksityiseltä saa unilääkereseptin?

Tosiaan tuntuu vähän tyhmältä kysymykseltä, en ole yksityisen puolen palveluja juuri käyttänyt, niin mietin et jos maksan sen vajaan satasen vastaanottokäynnistä, niin luulisi varsinkin pätevän perustelun kanssa onnistuvan helposti.

Ja mieluiten jos jollain ihan kokemusta asiaan liittyen. Olen stilnoctia/stellaa käyttänyt satunnaisesti nukahtamisongelmiin pahimpien työ yms stressijaksojen aikana, mutta tuossa sen verran lyhyt puoliintumisaika niin ajattelin josko yksityiseltä saisi uuden reseptin imovaneen/tenoxiin. Julkisella oli aika jaarittelun takana saada tuo stilnoct edes kokeiluun, tyrkytti ensin mirtatsapiinia yms masennuspaskoja. Ja uutta unilääkettä ei edes suostunut nyt harkitsemaan.

Nyt palaa käämi. Näin aamulla myynti-ilmoituksen tollasista kiinalaisista medicine ballseista (mikälie suomeksi). Tuli aasinsiltana mieleen joku 80 luvun lopun tai ysärin äksönsätisfäksönleffa jossa alussa on kohtaus jossa miespäähenkilö on kotona altaalla ja pyörittelee tällasia kuulia kädessä. Ehkä lukee jotain ja luulisin, että juo appelsiinimehua jossa on helvetisti jäitä. Sen jälkeen alkaa sitten tapahtumaan jotain jota ei muista. Ehkä tulee pahikset paikalle tms. En millään keksi mikä leffa vois olla kyseessä. Soitteleeko jollain kelloja?

Kuinka helposti yksityiseltä saa unilääkereseptin?

Tosiaan tuntuu vähän tyhmältä kysymykseltä, en ole yksityisen puolen palveluja juuri käyttänyt, niin mietin et jos maksan sen vajaan satasen vastaanottokäynnistä, niin luulisi varsinkin pätevän perustelun kanssa onnistuvan helposti.

Ja mieluiten jos jollain ihan kokemusta asiaan liittyen. Olen stilnoctia/stellaa käyttänyt satunnaisesti nukahtamisongelmiin pahimpien työ yms stressijaksojen aikana, mutta tuossa sen verran lyhyt puoliintumisaika niin ajattelin josko yksityiseltä saisi uuden reseptin imovaneen/tenoxiin. Julkisella oli aika jaarittelun takana saada tuo stilnoct edes kokeiluun, tyrkytti ensin mirtatsapiinia yms masennuspaskoja. Ja uutta unilääkettä ei edes suostunut nyt harkitsemaan.

Minä olen kyllä saanut nukahtamislääkkeen ihan reippaasti terveyskeskuksesta/työterveydestä (stilnoct). Itsellä toimii myös opamox ja sirdalud. Jos sinulla on hyvä syy, miksi imovanea tarvitset, niin varmasti saat yksityiseltä.

Masennuslääkkeissä menee monta viikkoa, ennenkuin ehkä alkavat vaikuttaa ja itselläni mirtatsapiini aiheutti hervottoman näläntunteen ja syömisen, joten en suosittele.

Eikö stilnoct enää toimi? Ei kannata mitään valmistetta ottaa jatkuvasti, sillä teho voi huonontua ja niihin tottuu nopeasti.

Kuinka hyvin tämä potkasee jos ei ole ennen unilääkkeitä ottanut ? Sammuuko simmut miten pian. Pakkauksessa taisi lukea ettei saa ottaa seisten. Sillä mietin onko niin tehokasta.

😃 En usko, että ihan suorilta jaloilta kaatuu, mutta itse kyllä olen nukahtanut nopeasti - menisikö 15 min. Siitä hyvä lääke, ettei mitään tokkuraa ole aamulla tai väsymystä päivällä.

Kuinka hyvin tämä potkasee jos ei ole ennen unilääkkeitä ottanut ? Sammuuko simmut miten pian. Pakkauksessa taisi lukea ettei saa ottaa seisten. Sillä mietin onko niin tehokasta.
Kerkee siinä hampaat pestä ja muut iltahommat tehdä ennenkuin alkaa vaikuttaa. Ei tipu suorilta jaloilta. Jos olet just syönyt niin sitten kyllä menee pidempinaika

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom