Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko maskeerajia paikalla? Millä sää tekoparran pysymään varmasti kiinni?

Punanaamiosta ostettu "ammatilaisliima" ei pidä, tai sitten teen jotain väärin.

Propyleeniglykolilla pitäis olla paperilla ruokahalua nostattava vaikutus, mutta 15 vuoden tupakannpoltto- ja parin vuoden sähköröökin vetämiskokemuksella en huomaa kummassakaan vaikutusta mihinkään suuntaan.

- Voinko ostaa netistä yksittäisen sm-liigan pelin ja katsoa sen? Haluaisin nähdä tiistaina yhden pelin

- Mikä oli se älypuhelinpeli, jossa oli apina ja piti ampua dartseja ilmapalloihin ja puhkaista ne? Jos osui banaaneihin niin sai jotain bonuspisteitä. Ei bloons tower defense jossa rakennettiin jotain puolustusta, mutta ehkä joku bloons variaatio silti. Apina oli ruudun alaosassa paikoillaan ja siinä oli sellainen oikealta vasemmalle heiluva "mittari". Oikeassa kohtaa piti painaa ja näin valittiin dartsin suunta. Vaikea selittää.... hitto

Mihin miehet vievät käytetyt vaatteensa? Siis oikeasti. On se naisilla helppoa, kun mikä tahansa kirpputoripulju on täynnä naisten vaatteita, jopa ihan tältä vuosikymmeneltä peräisin olevia. Tai sitten kun joku (tuhansista) suomalaisista vaatebloggareista päättää myydä jotain pois, niin sieltä vaan hankkimaan.
Mutta ei luoja kun haluis miehenä hankkia jotain suht uutta ja jopa hyvännäköstä käytettynä ja säästää siinä sivussa vähän rahaakin. Kun kattoo sitä pientä miesten nurkkaa, jossa on muutama 70-luvun kauluspaita ja 80-luvun farkut niin vähemmästäki lannistuu. Auttakaa..

Mihin miehet vievät käytetyt vaatteensa? Siis oikeasti. On se naisilla helppoa, kun mikä tahansa kirpputoripulju on täynnä naisten vaatteita, jopa ihan tältä vuosikymmeneltä peräisin olevia. Tai sitten kun joku (tuhansista) suomalaisista vaatebloggareista päättää myydä jotain pois, niin sieltä vaan hankkimaan.
Mutta ei luoja kun haluis miehenä hankkia jotain suht uutta ja jopa hyvännäköstä käytettynä ja säästää siinä sivussa vähän rahaakin. Kun kattoo sitä pientä miesten nurkkaa, jossa on muutama 70-luvun kauluspaita ja 80-luvun farkut niin vähemmästäki lannistuu. Auttakaa..

Mitä helvettiä, heittääks joku mies muka joskus vanhat vaatteet pois. Ei ei ei, ne laitetaan vaatekomeroon, koska niitähän voi vielä tulevaisuudessa tarvita. Risat t-paidat menee tosin auton takakonttiin, ne on siellä tarpeen.

Mitä helvettiä, heittääks joku mies muka joskus vanhat vaatteet pois. Ei ei ei, ne laitetaan vaatekomeroon, koska niitähän voi vielä tulevaisuudessa tarvita. Risat t-paidat menee tosin auton takakonttiin, ne on siellä tarpeen.

Mä nyt vaan oon tullut tällaseen tulokseen etten haluakaan pukeutua samoihin kledjuihin koko elinikääni :D

Ei mies heitä pois mutta joskus mustasukkainen nainen vie miehen KAIKKI merkkivaatteet kirpille ja minä ostan ne pois. Muutama kuukausi tein loistavan löydön, kun olin vaimon kanssa kirpillä. Joku nainen täytti juuri kirppispöytää kun huomasin, että nehän ovat kaikki miesten merkkivaatteita. Lyhyen keskustelun jälkeen kävi ilmi että ero oli tullut ja nainen myy kaikki ukon vaatteet pois ja kokokin oli sopiva. Ostin mm: seuraavat: Thor Steinar talvitakkeja 3kpl 4,5€kpl, Gazoz farkut 5€, Gasp ja better bodies treenihousut 4€kpl, Gasp paitoja 2kpl 4€kpl, Tapout hihattomia 4kpl 3€kpl... ym... Ja kaikki olivat erittäin hyvässä kunnossa.

Olen taas sähköhommissa!

Mulla on tällainen lamppu, kiinnitin siihen tuon töpselin ennekuin tajusin että se perkelehän menee suoraan kiinni kattoon eikä koukkuun.
lampunalla.webp

Katossa on tällainen peitelevy:
peitelevy.webp

Irrotin sen, ja alta paljastui tällainen viritys (poistin jo koukun):
levynalla.webp

Kysymys kuuluu: voinko ruuvata lampun kaksi ruuvia kiinni noihin kohtiin, missä tuon aluslevyn ruuvit nyt ovat, ja lykätä töpselin noihin töpselinreikiin ihan kuten se menisi muutenkin, vaikkei siinä ole sitä peitelevyä välissä? Suututanko tällä jotkin sähkönjumalat ja Thor tappaa minut salamalla, eli onko tuolla peitelevyllä muu funktio paitsi että se näyttää esteettisemmältä ja ohjaa töpselin reikiin oikein päin?

Ota se töpseli pois sokeripalasta ja sininen johto sinisen tilalle ja musta ruskeelle... se keskimmmäine on maadotus mut sitä sulla ei oo

Jos vain mahdollista, en tekisi sitä. Noiden pikkuisten johtojen kanssa säätäminen ja ruuvailu on aivan uskomattoman hankalaa, varsinkin kun tuota töpseliä kiinnittäessä hajotin ainoan pienen ruuvimeisselini. Käytännössä mä en varmaan saa yksin yhdistettyä noita johtoja lamppuun tulematta hulluksi, koska mulla on vain kaksi kättä ja lampustakin täytyy pitää kiinni samalla kun nyhrää katonrajassa johdonpäitä. Onko jokin syy, miksei töpseliä vain voi lykätä noihin reikiin, joihin se menisi muutenkin?

Ota se töpseli pois sokeripalasta ja sininen johto sinisen tilalle ja musta ruskeelle... se keskimmmäine on maadotus mut sitä sulla ei oo
Taisit ymmärtää väärin. Ei tuossa johtojen kanssa ongelmaa ole vaan lampun kiinnityksen kattoon. Lampussa on töpseli mikä menee tuonne kyllä modaamatta.

Ja Delgado, kyllä mä olen vähän sitä mieltä, että voit heittää sillä peitelevyllä vesilintua. Ei tuonne johtoihin kukaan käsiksi pääse kun siinä on se lamppu päällä.

Entäs onko tuossa jotain sellaista vaaraa, että pitäisi vääntää pääkytkimestä kämpän sähköt pois? Näinhän neuvotaan tekemään, jos katon sokeripalaa räplää. Varsinaisesti en kuitenkaan olisi tekemisissä katon johtojen kanssa, jos vain lykkään töpselin reikiin. Virran katkaisuhan ei vaikeaa ole, mutta en haluaisi sitäkään tehdä ellei se ole turvallisuuden vuoksi välttämätöntä, koska sitten joudun kiinnittämään lampun pimeässä tai laittamaan lapsen osoittelemaan taskulampulla. :D

Back
Ylös Bottom