Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei muakaan häiritse nykyään puhelinmyyjät kuin satunnaisesti, ystävällisesti vaan ei kiitos. Joku tutkimus kysely olis ollut kerran niin sanoin loppujen lopuks että voit sä sen lähettää mutta rehellisesti sanottuna en täytä sitä ja vasta tuolloin usko ettei kannata lähettää.

Joo kyllä toi vittuilu on vähän kyseenalaista toimintaa, kun ottaa huomioon, että siellä toisessa päässäkin on vain ihminen, joka koittaa saada leivän omaan pöytään. Ei se siellä ihmisille soittele vain vittumaisuuttaan ja pilatakseen niiden päivän. Kyllä ne varmaan on tottuneet töykeisiin vastauksiin, mutta vaikken ole itse ikinä tuota työtä tehnyt, niin voin kuvitella itseni siihen paikalle ja ajatella, ettei se varmaan hirveän hauskaa ole, kun vittuillaan vain takaisin.

Joku nyt tulee tietysti kertomaan, että menisi oikeisiin töihin ja hankkisi kunniallisen ammatin. Ei se ole ihan niin yksinkertaista. Olisin minäkin Yhdysvaltain presidentti jos vain voisin mennä johonkin töihin minne haluan. Se on otettava mitä saa.

Niin ja jos siitä lähdetään niin noita puhelinmyyjän virkoja on jokapaikassa helvetisti avoinna, ja ne ottaa sinne kokeilemaan ihan kenet tahansa. Mutta silti on työttömiä jotka ei niihin virkoihin mene. Ne tyypit jotka noihin virkoihin menee, edes yrittää tienata itse leipänsä pöytään sen sijaan että nostaisivat vaan KELAn tukia tilille tekemättä mitään.

Mä sanon puhelinmyyjille aluksi "ei kiitos". Useimille tämä tehoaa ja he toivottavat hyvää päivänjatkoa jolloin jatkan ystävällistä linjaani toivottaen samaa. Mikäli soittaja sattuu kuitenkin olemaan hankalampi tapaus eikä ymmärrä kerrasta mitä "ei kiitos" tarkoittaa, loppuu mun ystävällisyys siihen paikkaan. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla :D

Toi että aletaan vittuilemaan ihmiselle jonka kuvittelee olevan itseään alempiarvoinen tai huonommassa asemassa kertoo paljon ihmisen luonteesta.

Zamboni höylää jäätä ajellessaan ympäri kenttää. Jäähile/lumi menee jääkoneen etuosaan, josta se sitten tyhjennetään pihalle.
Okei, kiitos tiedosta. Melkoisia kasoja ne tuntuu siitä jäästä höyläävän, joskus näkee useitakin metrejä korkeita kasoja.

Okei, kiitos tiedosta. Melkoisia kasoja ne tuntuu siitä jäästä höyläävän, joskus näkee useitakin metrejä korkeita kasoja.

Se kasa on aika höttöä, siis se määrä mitä yhdestä jäänkunnostuksesta tulee. Mutta kun jäätä kunnostetaan n. kerran tunnissa ja usein jäähallissa on kaksi, kolmekin jääkenttää ajettavana niin toki kasoista tulee isoja.

Mitä tuo arvonlisäveron alarajahuojennus nyt käytännössä tarkoittaa?

Olen ilmoittautunut arvonlisäverovelvolliseksi, mutta tuloja tuli 4700€ eli alle 8500? Saanko nyt siis vähentää verotuksessa koko tuon maksetun alvin eli 1128€
Vai mitä saan nyt vähentää ja mistä?

Järnä sanoi:
Tietääkö kukaan voiko opintolainaa hakea lisää kun sitä on jo kerran hakenut? Näillänäkymin pitäs puoli vuotta koittaa syödä 18e/kk.
Siis sitähän annetaan aina 300 e/kk. Lukukauden (eli puolivuotisen) voi aina nostaa kerralla lukukauden alussa. Jos siis olet syksyllä nostanut kaiken mitä olet saanut, niin 1.1. alkaen voit nostaa kevään lainaerän.

Tietääkö kukaan voiko opintolainaa hakea lisää kun sitä on jo kerran hakenut? Näillänäkymin pitäs puoli vuotta koittaa syödä 18e/kk.

300 e koskee korkeakoulussa opiskelevia. Ja tosiaan huomisesta lähtien voit nostaa kevään lainan, mutta et saa kuin koulusasteesta riippuvan maksimisumman.

Puuttuuko nolla perästä vai miten helvetissä syöt 60 sentillä päivässä tai pysyt hengissä?

Back
Ylös Bottom