Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mites yksityishenkilöltä saadun postiennakkopaketin voi palauttaa, tosin nyt kyseessä huuto.netin huutopaketti mutta lienee sama asia. Eli väärinkäsityksen takia postissa odottelis n. 300e paketti jonka aion postissa käännyttää takasin, kolme päivää paketti ollut nyt siellä. Tarviiko tuossa sen kummempia kun sanoa tiskille, että tämän voi palauttaa lähettäjälle ja tuleeko uudet toimituskulut mun maksettavaksi?

Mites yksityishenkilöltä saadun postiennakkopaketin voi palauttaa, tosin nyt kyseessä huuto.netin huutopaketti mutta lienee sama asia. Eli väärinkäsityksen takia postissa odottelis n. 300e paketti jonka aion postissa käännyttää takasin, kolme päivää paketti ollut nyt siellä. Tarviiko tuossa sen kummempia kun sanoa tiskille, että tämän voi palauttaa lähettäjälle ja tuleeko uudet toimituskulut mun maksettavaksi?

Ei sun tartte periaatteessa tehdä mitään, mutta kohteliasta on mennä postiin käännyttämään paketti takaisin. Jos et tee mitään, paketti makaa postissa viikon-kaks ja lähtee sen jälkeen automaattisesti paluumatkalle.

Ei sun tartte periaatteessa tehdä mitään, mutta kohteliasta on mennä postiin käännyttämään paketti takaisin. Jos et tee mitään, paketti makaa postissa viikon-kaks ja lähtee sen jälkeen automaattisesti paluumatkalle.

Ei tarttekkaan mutta tosiaan ihan kohteliasuuttani laitan takasin pikimmiten kuin antaa sitä kahta tai kolmea viikkoa siellä lojua ennenkun laittavat takasin, tuo vaan mietitytti että pitääkö sit postarit mun kustantaa.

- - - Updated - - -

Toivottavasti oot sopinu myös paketin lähettäjän kanssa asian.

Ja olen ilmoittanut mutta periaatteessahan mun ei tarvitsisi mitään ilmoitella kun ei ole mun virheestä johtuen paketti tuolla mua odottelemassa.

Näkeekö jostain julkisten palveluiden palkkakehityksen esim. viimeiseltä 10 vuodelta? Tai mitään mistä voisi arvioida kuinka paljon nuo on kasvaneet enemmän kuin mitä inflaatiovaikutus on ollut.

Mitä tämä merkki tarkoittaa? Oon jostain kuullut että olisi liitetty jotenkin natseihin tota merkkiä, mutta pitääkö paikkaansa? Muuten vois mennä mm. tatuointina.

Valknut-I-Wotan-s-Knot-I-Runes-I-Odin-I-T-paidat.jpg

Mitä tämä merkki tarkoittaa? Oon jostain kuullut että olisi liitetty jotenkin natseihin tota merkkiä, mutta pitääkö paikkaansa? Muuten vois mennä mm. tatuointina.

Klikkaa kuvaa hiirulaisen oikeella napilla ja "etsi tätä kuvaa palvelusta Google" löytyypi jotain vinkkiä.

No onko sitten kovin fiksua hakkaa ihoon loppuelämäksi merkki, jonka merkitys ei ole selvä?

En itse tiennyt ko. kuvan merkitystä, mutta 2,8 sekunnin googletus antoi tämän: Valknut - Wikipedia, the free encyclopedia

Paljonko 1,5 litran coca cola zerossa on kofeiinia? Tuota menee nykyään kuitenkin jonkun verran niin sen takia kiinnostaisi tietää paljonko sitä kofeiinia tulee "huomaamatta" nautittua. Olisi varmaan ravintopuolellekkin mennyt mutta olkoot.

No onko sitten kovin fiksua hakkaa ihoon loppuelämäksi merkki, jonka merkitys ei ole selvä?

En itse tiennyt ko. kuvan merkitystä, mutta 2,8 sekunnin googletus antoi tämän: Valknut - Wikipedia, the free encyclopedia

Ei enää ainakaan...päätin googletella itekin ja sain selville että jotenkin liitetty uus natseihin toi kyseinen merkki, vaikka harva tota osaa suoranaisesti liittää natsismiin. Että ei nyt kuitenkaan ihan sama jos hakkais hakaristin taidan kuitenkin nakuttamatta ihoon.

ps. mun enkku on täysin hanurista, ainakin loppujenlopuks niin ajattelin säästää vaivaa ja kysästä :D

Miten Norjalainen, viikinki(?)mytologia liittyy natsismiin? Tainnut vissiin taas natsikortti heilua väärässä paikassa.

Sitäpaitsi, wikipedian mukaan kolmioiden merkitystä ei tiedetä :D ==natsismi??!

Hate Symbols: Valknot - From A Visual Database of Extremist Symbols, Logos and Tattoos

monta merkitystähän tuolla on, mutta ei sitä kyllä sittenkään viitsi tatuoida ainakaan säästyy selittämiseltä, vaikka harvalle tuskin on tuttu merkki.

Mikä vittu siinä on kun joka paikassa vedetään natsikortti esiin, natsit ovat maailman synti ja jnejne. Hitler oli pikkutekijä Staliniin verrattuna mitä tuli porukan lahtaamiseen ja on sitä ennenkin ja nykyäänkin porukkaa lahdattu uskomuksien takia. Natsit on silti pahimmat kaikista!!1 Ei liittynyt suoraan tähän mutta epäsuorasti ainakin.

Ei kun sen pitää olla vähän jotain koomista :D Kaveri on kyllä kova kitaristi että siitäkin vois jotain kehitellä mutta päällimmäisenä mielessä jotain koomista että saa vanhemmatkin nauraa kun veli avaa paketin.

Back
Ylös Bottom