AD0N1S
Banned
Käyppä kirjastossa varmistaa että niillä on oikea puhelinnumero.
Jep juuri tämä, numero varmaa vaihtunu 17 kertaa ni vois käydä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyppä kirjastossa varmistaa että niillä on oikea puhelinnumero.

Mun mielestä vähän tyhmä sana, koska sitähän voi käyttää vaikka viereisessä pöydässä istuvasta henkilöstä. Eli se ei tarpeeks tarkenna siihen suhteeseen. Toki itse sanalla on siis positiivinen merkitys, mutta en kyllä miehiä alkais vosuiks sanoon. Vähän samakun miehiä ei sanota kauniiks... homojen hommaa.
No en mä alkais miehiä ämmäks, akaks ja emännäksikää sanomaan. :D Puhe oli tuosta listasta tuolla aiemmin.. Eiköhän nuo ollu enemmänkin nimityksiä naisille ;)
Oon pari tuntia yrittäny päästä kelan puhelinpalveluun, mutta ei väkisin niin kysytään täältä. Olen täyttämässä asumistukihakemusta ja siinä on seuraava kohta: Hakijalla tai ruokakuntaan kuuluvalla henkilöllä on kiinteää omaisuutta (kuten kesäasunto tai metsää) tai muuta varallisuutta (kuten yhtymän osuuksia). Äitini osti kerrostaloasunnon josta hän omistaa puolet ja minä siskoni kanssa 0,25 kumpikin. Pitääkö minun siis lyödä rasti tuohon kohtaan?
Kyllä sun täytyy laittaa rasti siihen kohtaan.
Vosulla ei kuitenkaan tarkoita tyttöystävää tai puolisoa, joista tässä alunperin oli puhe.
En ole kyllä itse käyttänyt omista eksistäni moista nimitystä (kuten en montaa muutakaa alienin listaamaa nimitystä), mutta olen kuullut käytettävän tyttöystävästä moista nimitystä.
Pitäisi tallettaa pari tonnia käteistä Nordean tilille. Löytääkö joku Nordean sivuilta mitä tuo maksaa tai tietääkö joku muuten?
Siirryin seuraavaan kohtaan jossa sanotaan "Kenellä on kiinteää omaisuutta (kuten kesäasunto tai metsää) tai muuta varallisuutta (kuten yhtymän osuuksia)? Tilan nimi, pinta-ala ja kunta.(enint. 500 merkkiä)" Kiinteäksi omaisuudeksi ei katsota omassa käytössä olevaa asuntoa. Myöskään asunto-osakkeita tai osuutta jakamattomaan kuolinpesään ei huomioida omaisuutena. Tuon perusteella minun ei näköjään kuuluisi laittaa rastia. Ompa kiva kun eivät voi vastata tai edes soittaa takaisin niin pitää arvailla nyt
Mihin kaikkialle voisi hakea jonkinlaiseen varastotyöhön? Aina kuulee puhuttavan, että kyllähän nyt varastohommaa saa mistä vaan, mutta mitä vittua meinaa käytännössä tuo "mistä vaan"? Itselleni ei tule oikein muuta mieleen Pirkanmaan alueelta kuin joku Keskon aluevarasto (laitoin just hakemuksen).
Mutta siis, olenko täys pässi jos soitan johonkin vaikka Prismaan ja kyselen tyhmänä, että "oliskoos mitään varastohommaa?". Oma käsitykseni on jotenkin se, että esim. kaupoilla on vain jotkin suuret keskusvarastot jossain hevonperseessä, ja sitä rataa.....
Auttakaa tyhmää, haluan töihin :D
Voisko joku valottaa sellasen asian syitä, et miks ihmeessä tuolla salilla on kerran viikossa miesten vuoro.?? :D eilen huomasin sen netist ja piti oikee oottaa et menin salil vasta sen jälkee xD