Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pitääkö mun ihan oikeesti mennä ensviikonloppuna Tauskin keikalle? O_o

Älä mee, se lyö kuitenki!
Eiku sinähä osaatki lyödä takasin, tyttötappelu!![]()
Heitä sille rintsikat lavalle!
mistä jääkaappiin lapsilukko? Toi 1-v junttapulla käy jatkuvasti hakemassa hieman välipalaa tuolta ja mä saan seisoa jääkaapin edessä portsarina melkeen kokoajan.
Lueppa uudestaan ketjun nimi. Tässä ketjussa on tarkoitus kysellä tyhmiä kysymyksiä.pitääkö mun ihan oikeesti mennä ensviikonloppuna Tauskin keikalle? O_o
Lueppa uudestaan ketjun nimi. Tässä ketjussa on tarkoitus kysellä tyhmiä kysymyksiä.
Totta kai sä meet! :D
Voiko feisbuukissa nykyään hakea kaverin kavereita? Tarkoitan että olen X:n kaveri ja haluaisin tietää onko X Y:n kaveri?
mut eikös toi ollut varsin tyhmä kysymys? :D
Miksi tietokoneeni tehtäväpalkkiin on ilmestynyt Chromen logo jota ei pysty sulkeman eikä sitä ole sinne palkkiin kiinnitettykkään? Ei tuosta nyt muuta haittaa ole, mutta kun siitä (tai mistä muualta tahansa) Chromen käynnistää, on palkissa kaksi selainta "auki", vaikka ei olekkaan.
mä voin sut viedä johonkin järkevämpään paikkaan. En kyllä yhtään muista asutko tässä lähistöllä..? Mutta jos, niiin sullon typy treffit nyt.
tää ei nyt enää taida kuulua tähän ketjuun, mut mikä on sellanen järkevämpi paikka? :D