Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mulla on lapaluut AIVAN eri kohdissa, törröttävät ja toisella puolella on kohdassa x hirveä monttu mitä toisella puolella ei ole.

Kenen puoleen kääntyä, kiropraktikon?

pitääkö mun ihan oikeesti mennä ensviikonloppuna Tauskin keikalle? O_o

Älä mee, se lyö kuitenki!

Eiku sinähä osaatki lyödä takasin, tyttötappelu! :hyper:

Voiko feisbuukissa nykyään hakea kaverin kavereita? Tarkoitan että olen X:n kaveri ja haluaisin tietää onko X Y:n kaveri?

Riippuu ko. henkilöiden asetuksista, voiko niitä hakea. Joillakin ei näy kaverit kuin itselle, jotkut ovat laittaneet omiin asetuksiinsa että heitä ei voi hakea kukaan tai että vain kaverit voivat tai kaverin kaverit. Ainakin jossain vaiheessa oli nämä vaihtoehdot.

Miksi tietokoneeni tehtäväpalkkiin on ilmestynyt Chromen logo jota ei pysty sulkeman eikä sitä ole sinne palkkiin kiinnitettykkään? Ei tuosta nyt muuta haittaa ole, mutta kun siitä (tai mistä muualta tahansa) Chromen käynnistää, on palkissa kaksi selainta "auki", vaikka ei olekkaan.

mut eikös toi ollut varsin tyhmä kysymys? :D

mä voin sut viedä johonkin järkevämpään paikkaan. En kyllä yhtään muista asutko tässä lähistöllä..? Mutta jos, niiin sullon typy treffit nyt.

Miksi tietokoneeni tehtäväpalkkiin on ilmestynyt Chromen logo jota ei pysty sulkeman eikä sitä ole sinne palkkiin kiinnitettykkään? Ei tuosta nyt muuta haittaa ole, mutta kun siitä (tai mistä muualta tahansa) Chromen käynnistää, on palkissa kaksi selainta "auki", vaikka ei olekkaan.

Hiiren oikealla napilla chromen logosta tehtäväpalkissa näps -> irroita ohjelman kiinnitys tehtäväpalkista tms. -> näps!

tää ei nyt enää taida kuulua tähän ketjuun, mut mikä on sellanen järkevämpi paikka? :D

Tauskin keikkaan verrattuna meillä olisi luultavasti jo kivempi yö jos mentäisiin nurmikolle ja makailtaisiin siinä sitten selällään tyhmän näkösenä.

Luin just tuosta koeputkilihasta, jossa on teuraseläimeltä otettu soluja, joita on sitten kloonattu tms.

Mites sitten niillä, jotka on eettisistä syistä kasvissyöjiä (esim. eivät syö lihaa siksi, että eläin on tapettu, jotta saadaan lihaa). Ihmisiä on monia, mutta yleistäen kysyn, että pystyiskö ne syömään koeputkilihaa (joka on "eettisesti" valmistettu) ilman omantunnontuskia?

Kaverilla ei ole tällä hetkellä nettiä ja se pyysi minua katsomaan mistäpäin Suomessa löytyisi niin sanottu "Figaron" ranneketju.
Itse en tiedä mitään ranneketjuista ja pikaisella googletuksella en löytänyt paikkaa mistä sellaisen saisi ostettua.

"Figaro" ei kuulemma ole merkin nimi, vaan sen ranneketjun "tyyli" -miten tän nyt selittäisi.
Mutta kuitenkin hän haluaisi Figaron ranneketjun ja mielellään, jos mahdollista, maksaa sen osamaksulla.
Jos täältä löytyy ranneketju hemmoja niin pistäkää nettilinkkiä tulemaan, myös ulkomaiset nettikaupat huomioidaan, jos ne ovat luotettavia.

Back
Ylös Bottom