Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten feisbuukin AYI-sovelluksesta saa sen profiilin piiloon vai pitääkö se sovellus poistaa kokonaan?

Mä olen yrittänyt poistaa sitä ensisijaista profiilikuvaa, jossa näkyy naama, mutta se ei anna vaihtaa sitä ei-naamakuvan eikä edes poistaa sitä.

Millä hakusanalla pitää hakea jos haluun kattoo tommosia kuvia jossa ihmiskehosta on otettu ihot yms shitti pois ja lihakset jäljellä? Tyyliin tämmösiä kuvia teres-major.webp Kiinnostaa siis tuo anatomia vai mikskä sitä nyt pitäisi kutsua ja tuon tyyliset kuvat siistejä kun näkee millane se lihas oikeasti onkaan.

Tuo kyseinen kuva siis tuli sattumalta vastaan.

Millä hakusanalla pitää hakea jos haluun kattoo tommosia kuvia jossa ihmiskehosta on otettu ihot yms shitti pois ja lihakset jäljellä? Tyyliin tämmösiä kuvia katso liitettä 101491 Kiinnostaa siis tuo anatomia vai mikskä sitä nyt pitäisi kutsua ja tuon tyyliset kuvat siistejä kun näkee millane se lihas oikeasti onkaan.

Tuo kyseinen kuva siis tuli sattumalta vastaan.

miten ois human body whitout skin aluks? pääsis alkuun:) sit sielt kuvist voi löytää oikeen nimen noille...

Hei jos käyttää astmalääkkeitä ja polttaa tupakkaa, niin onko suurempi riski sairastua keuhkosyöpään kuin henkilöllä jolla ei ole käytössä lääkkeitä? Kuulin jostain, että hengitettävät kortikosteroidot tuhoavat soluseinämää ym..., ja tämän ansiosta tupakasta tulevat karsinogeenit pääsisivät helpommin keuhkoihin. Pitääkö paikkansa? Onneks lopetin sillä olen astmaatikko ja poltin liki 3 vuotta :/

Kuka tän videon nainen on?

Director: Joonas Kenttämies
DOP: Kim Koponen
Gaffer: Lauri Tuura
Gaffer (Spain): Joel Turula
Production assistant: Janne Vartia
Mask & Make Up: Vivianne Raudsepp
Stylist: Vivianne Raudsepp
Editor: Jaakko Itäaho
Grading: Kim Koponen
Girl: Kati Kokkonen
Colleague: Sebastian Von Schoultz
Boss: Jare Tiihonen

Hei jos käyttää astmalääkkeitä ja polttaa tupakkaa, niin onko suurempi riski sairastua keuhkosyöpään kuin henkilöllä jolla ei ole käytössä lääkkeitä? Kuulin jostain, että hengitettävät kortikosteroidot tuhoavat soluseinämää ym..., ja tämän ansiosta tupakasta tulevat karsinogeenit pääsisivät helpommin keuhkoihin. Pitääkö paikkansa? Onneks lopetin sillä olen astmaatikko ja poltin liki 3 vuotta :/

Kortikosteroidit auttaa tuhoutunutta keuhkojen pintakudosta uudistumaan, eikä tuhoa sitä. Miksi astmalääkkeenä käytettäisi keuhkoja tuhoavaa lääkettä? Poltit niin vähän aikaa, että sillä tuskin on mitään vaikutusta siihen sairastutko keuhkosyöpään vai et. Nykyään on niin paljon ilmansaasteita, että se jos poltat muutaman vuoden ei vaikuta keuhkosyöpään sairastumiseen. Muutaman vuoden päästä sun keuhkoista ei edes nää ootko polttanu vai et. Tietenkin jos haluaa parantua astmasta/oireet helpottaa/saada lääkkeitä vähennettyä tai lopetettua kokonaan olisi tietenkin ihan fiksua olla polttamatta.

Director: Joonas Kenttämies
DOP: Kim Koponen
Gaffer: Lauri Tuura
Gaffer (Spain): Joel Turula
Production assistant: Janne Vartia
Mask & Make Up: Vivianne Raudsepp
Stylist: Vivianne Raudsepp
Editor: Jaakko Itäaho
Grading: Kim Koponen
Girl: Kati Kokkonen
Colleague: Sebastian Von Schoultz
Boss: Jare Tiihonen

Danke schön!

Vainoharhane kloppi kysyy nyt :D Kävin ostaa huume pakkauksen apteekista(ruiskuja ja neuloja) ja maksoin kortilla niin laittavatko he jostain syystä tästä tiedon johonkin rekisteriin?

Vainoharhane kloppi kysyy nyt :D Kävin ostaa huume pakkauksen apteekista(ruiskuja ja neuloja) ja maksoin kortilla niin laittavatko he jostain syystä tästä tiedon johonkin rekisteriin?

Ei tietenkään. :D Ja meillä on ihan yhtälailla vaitiolovelvollisuus kaikista asiakkaista, ei kannata olla vainoharhainen. :) Ostit ilmeisesti stoppipussin aka pistospussin.

Ei laita, ostaa niitä ruiskuja ja neuloja muutkin kun narkkarit.

Ostaisikohan kukaan muu ns. pistospussia kun voisi ostaa ruiskut ja neulat muihin tarkoituksiin irrallaankin? :rolleyes:

Mulla on oma kysymyskin: miksei Lumia 720 anna kirjoittaa Pakkikselle kuin satunnaisesti ja silloinkin joudun tekeen vaikeamman kautta ja vastaamaan "normaali vastauksen" kautta eikä pikavastauksella... Muutoin se ei anna kirjoittaa ku max. yhden kirjaimen viestiruutuun ja se "näppäimistö" ei pysy näkyvillä sekuntia pidempään. :jahas: Oon välillä tiuhastikkin tyhjentäny selaushistoriaa jne., mut ei auta. :itku:

Mulla on oma kysymyskin: miksei Lumia 720 anna kirjoittaa Pakkikselle kuin satunnaisesti ja silloinkin joudun tekeen vaikeamman kautta ja vastaamaan "normaali vastauksen" kautta eikä pikavastauksella... Muutoin se ei anna kirjoittaa ku max. yhden kirjaimen viestiruutuun ja se "näppäimistö" ei pysy näkyvillä sekuntia pidempään. :jahas: Oon välillä tiuhastikkin tyhjentäny selaushistoriaa jne., mut ei auta. :itku:

Tais olla tuolla pakkiksenkin puhelinketjussa jotain Tapatalk-appsin toimivuudesta. Että oisko se softa jo toimiva windowsiin.
Vilkaise myös tämä Nokia Lumia 720 käyttökokemukset - Sivu 8

Ostaisikohan kukaan muu ns. pistospussia kun voisi ostaa ruiskut ja neulat muihin tarkoituksiin irrallaankin? :rolleyes:

Mä oon muutamaan kertaan ostanut, koska jos ostan neuloja niin yleensä joudun ostaa samalla ruiskujakin. Esimerkiksi oon joutunut kotona piikittää koiralle antibiootit ja silloin ostin pistospussin. :)

Ei tietenkään. :D Ja meillä on ihan yhtälailla vaitiolovelvollisuus kaikista asiakkaista, ei kannata olla vainoharhainen. :) Ostit ilmeisesti stoppipussin aka pistospussin.

Emmä mistään pistospusseista tiiä, mutta on vissiin ihan narkkareille tuo tarkoitettu kun on pussi ihan täynnä "irti huumeista" mainoiksia.

Emmä mistään pistospusseista tiiä, mutta on vissiin ihan narkkareille tuo tarkoitettu kun on pussi ihan täynnä "irti huumeista" mainoiksia.

Sama pussi se on. :) Ei me muuten niitä myytäiskään, mut samat valistusmainokset niissä on ku tupakka-askeissaki ja estää likaisten neulojen käytön.

Mulla on facebook englanniksi. Jos joku vaihtaa profiilikuvaa niin miksi mun etusivulla lukee että "Diipadaapa changed their profile picture"? Siis miksi se ei sano että his tai her vaan their. Eihän tossa ole järkeä.

Kuinka vitun hankalaa on keskellä kesää löytää suomalaisia porkkanoita? Kävin lidlissä, k-marketissa ja s-marketissa ja missään ei ollut. Ostin sitten suomalaisia luomuporkkanoita ja tunsin itseni likaiseksi hipiksi. Se oli kamala tunne se.

Mulla on facebook englanniksi. Jos joku vaihtaa profiilikuvaa niin miksi mun etusivulla lukee että "Diipadaapa changed their profile picture"? Siis miksi se ei sano että his tai her vaan their. Eihän tossa ole järkeä.
Niin. No onhan se hyvin usein käytetty noin ja varsin virallisissa teksteissä. Kyllä mun ymmärtääkseni tuo hyväksytään kieliopillisesti.

Tuossahan koodaajakin säästyy hieman vaivalta kun ei tarvi tarkistaa onko kyseessä mies vai nainen ja siten ei tarvi erikseen määritellä kirjoitetaanko his vai her.

Back
Ylös Bottom