Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostaa siis tuo anatomia vai mikskä sitä nyt pitäisi kutsua ja tuon tyyliset kuvat siistejä kun näkee millane se lihas oikeasti onkaan.Millä hakusanalla pitää hakea jos haluun kattoo tommosia kuvia jossa ihmiskehosta on otettu ihot yms shitti pois ja lihakset jäljellä? Tyyliin tämmösiä kuvia katso liitettä 101491 Kiinnostaa siis tuo anatomia vai mikskä sitä nyt pitäisi kutsua ja tuon tyyliset kuvat siistejä kun näkee millane se lihas oikeasti onkaan.
Tuo kyseinen kuva siis tuli sattumalta vastaan.
sit sielt kuvist voi löytää oikeen nimen noille...Kuka tän videon nainen on?
Hei jos käyttää astmalääkkeitä ja polttaa tupakkaa, niin onko suurempi riski sairastua keuhkosyöpään kuin henkilöllä jolla ei ole käytössä lääkkeitä? Kuulin jostain, että hengitettävät kortikosteroidot tuhoavat soluseinämää ym..., ja tämän ansiosta tupakasta tulevat karsinogeenit pääsisivät helpommin keuhkoihin. Pitääkö paikkansa? Onneks lopetin sillä olen astmaatikko ja poltin liki 3 vuotta :/
Director: Joonas Kenttämies
DOP: Kim Koponen
Gaffer: Lauri Tuura
Gaffer (Spain): Joel Turula
Production assistant: Janne Vartia
Mask & Make Up: Vivianne Raudsepp
Stylist: Vivianne Raudsepp
Editor: Jaakko Itäaho
Grading: Kim Koponen
Girl: Kati Kokkonen
Colleague: Sebastian Von Schoultz
Boss: Jare Tiihonen
Vainoharhane kloppi kysyy nyt :D Kävin ostaa huume pakkauksen apteekista(ruiskuja ja neuloja) ja maksoin kortilla niin laittavatko he jostain syystä tästä tiedon johonkin rekisteriin?
Ostit ilmeisesti stoppipussin aka pistospussin.Vainoharhane kloppi kysyy nyt :D Kävin ostaa huume pakkauksen apteekista(ruiskuja ja neuloja) ja maksoin kortilla niin laittavatko he jostain syystä tästä tiedon johonkin rekisteriin?
Ei laita, ostaa niitä ruiskuja ja neuloja muutkin kun narkkarit.

Mulla on oma kysymyskin: miksei Lumia 720 anna kirjoittaa Pakkikselle kuin satunnaisesti ja silloinkin joudun tekeen vaikeamman kautta ja vastaamaan "normaali vastauksen" kautta eikä pikavastauksella... Muutoin se ei anna kirjoittaa ku max. yhden kirjaimen viestiruutuun ja se "näppäimistö" ei pysy näkyvillä sekuntia pidempään. :jahas: Oon välillä tiuhastikkin tyhjentäny selaushistoriaa jne., mut ei auta. :itku:
Ostaisikohan kukaan muu ns. pistospussia kun voisi ostaa ruiskut ja neulat muihin tarkoituksiin irrallaankin?![]()

Ei tietenkään. :D Ja meillä on ihan yhtälailla vaitiolovelvollisuus kaikista asiakkaista, ei kannata olla vainoharhainen.Ostit ilmeisesti stoppipussin aka pistospussin.
Emmä mistään pistospusseista tiiä, mutta on vissiin ihan narkkareille tuo tarkoitettu kun on pussi ihan täynnä "irti huumeista" mainoiksia.
Ei me muuten niitä myytäiskään, mut samat valistusmainokset niissä on ku tupakka-askeissaki ja estää likaisten neulojen käytön.Niin. No onhan se hyvin usein käytetty noin ja varsin virallisissa teksteissä. Kyllä mun ymmärtääkseni tuo hyväksytään kieliopillisesti.Mulla on facebook englanniksi. Jos joku vaihtaa profiilikuvaa niin miksi mun etusivulla lukee että "Diipadaapa changed their profile picture"? Siis miksi se ei sano että his tai her vaan their. Eihän tossa ole järkeä.