Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jolli sanoi:missä asiayhtydessä voi käyttää ilmaisua I`ll get me coat, ja viitataanko tällä esimerkiksi johonkin elokuvaan?
En ole varma, mutta ekana tuli mieleen box kyykky.vad är "penkkikyykky" på finska?
Bricktop sanoi:Jossain vaiheessa taidettiin kieltää nuo alennukset työntekijöiden perheiltä. Näin ainakin sukulainen kertoi.
AM sanoi:Mika1979 ja Mr.Referee, ja miksei muutkin:
Noissa ainemmista selvityksistä jäi epäselväksi toimivatko ko. kaksi joukkoa samoissa tehtävissä vai vain samankaltaisissa.
Eli, jos Brysselissä päätetään lähettää EU:n nopeantoiminnan joukot jonnekkin kriisialueelle tarkoittaako se sitä, että SKVJ lähtee myös sinne ?
Voiko kumpikaan joukko joutua varsinaisiin sotatoimiin(taistelu osastona), poiketen tavanomaisesta rauhanturvaamisesta ja kriisinhallinnasta ?
Jos suorittaa varusmiespalveluksen Valmiusjoukoissa ja tämän jälkeen allekirjoittaa valmius-sopimuksen vuodeksi. Tarkoittaako tämä, että on SA:n palkkalistoilla koko tämän vuoden vai tarkoittaako se sitä, että palkka alkaa juoksemaan vasta, kun/jos määrätään kriisialueelle ?
Muutenkin koko asia on vielä hieman hämärän peitossa joiltakin osin, mutta tuossa pari päälimmäistä kysymystä.
Asia kiinnostaa, koska olen mahdollisesti SKVJ matkalla.
Rarum sanoi:Mäkin muistelisin näin. En ole aivan varma, mutta luullakseni ainakin Finnairilla työskentelevät saavat silti joskus useampia alelippuja - eli perhettä tai kaverin voi ottaa matkalle mukaan. Mutta tuskin se on syys lentoemännäksi halajamiseen. Rankkaa työtä se on.
Minulla on kaksi serkkua lentoemäntänä (toinen Jenkeissä), miehen serkku lentomekaanikkona ja kaveri taxfree-myyjänä... eikä kukaan ikinä ota minua matkalle mukaan. :(
AM sanoi:Mika1979 ja Mr.Referee, ja miksei muutkin:
Noissa ainemmista selvityksistä jäi epäselväksi toimivatko ko. kaksi joukkoa samoissa tehtävissä vai vain samankaltaisissa.
Eli, jos Brysselissä päätetään lähettää EU:n nopeantoiminnan joukot jonnekkin kriisialueelle tarkoittaako se sitä, että SKVJ lähtee myös sinne ?
Voiko kumpikaan joukko joutua varsinaisiin sotatoimiin(taistelu osastona), poiketen tavanomaisesta rauhanturvaamisesta ja kriisinhallinnasta ?
Jos suorittaa varusmiespalveluksen Valmiusjoukoissa ja tämän jälkeen allekirjoittaa valmius-sopimuksen vuodeksi. Tarkoittaako tämä, että on SA:n palkkalistoilla koko tämän vuoden vai tarkoittaako se sitä, että palkka alkaa juoksemaan vasta, kun/jos määrätään kriisialueelle ?
Muutenkin koko asia on vielä hieman hämärän peitossa joiltakin osin, mutta tuossa pari päälimmäistä kysymystä.
Asia kiinnostaa, koska olen mahdollisesti SKVJ matkalla.
rimppis sanoi:Pitääkö tallink:n laivoilla ottaa hytti vai riittääkö pelkkä lipun maksu. Jos siis aamulla lähtee (Suomesta) ja illalla tulee takaisin (Suomeen).