Deleted member 48743
Mitä ostaa naiselle synttärilahjaksi? Ei vaatteita, kosmetiikkaa tai lahjakortteja hoitoihin. Hyviä ideoita? Budjetti ois jotain 50-100 euron luokkaa.
Ärsyttävä ongelma.
Muijaa turpaan ja koko rahalla kaliaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ostaa naiselle synttärilahjaksi? Ei vaatteita, kosmetiikkaa tai lahjakortteja hoitoihin. Hyviä ideoita? Budjetti ois jotain 50-100 euron luokkaa.
Ärsyttävä ongelma.
Kysyin tätä esimieheltä (ne on aina oikeassa) ja vastaus oli pe-la. Miksikö? No siksi, että kun mennään eteenpäin, varsinkin yöaikaan, ollaan hieman etukenossa. Ja se lauantai tulee vastaan sillein ettei kaadu.
Kirjastontäti tietää kaiken:Tarkoittaako tuo pe-la välisenä yönä vai la-su välisenä yönä? Mikä olisi sellainen hyvä muistisääntö, jolla muistaisin että mitä yötä tuo tarkoittaa?
Ärsyttävä ongelma.
Kirjastontäti tietää kaiken:
Kielitoimiston sanakirjan mukaan yöstä puhuttaessa vastainen on jotakin päivää edeltävä yö. Lauantain vastainen yö on siis pe-la välinen yö.
Asia, mitä en ikinä muista/opi...
Tässä esimerkkilause: "lauantain vastaisena yönä"
Tarkoittaako tuo pe-la välisenä yönä vai la-su välisenä yönä? Mikä olisi sellainen hyvä muistisääntö, jolla muistaisin että mitä yötä tuo tarkoittaa?
Joo, tai vastainen = jälkeen tapahtuva.Kyllä toi pe-la välistä yötä tarkoittaa. Tuttu vastasi FB:ssä asiaan näin: vastainen = edeltävä
Öljynlauhdutin taas viilentää.
Joo, tai vastainen = jälkeen tapahtuva.
Minulla on ollut tapana syödä 2 kpl wetabix vehnämurokkeita iltapalaksi + hedelmä ja 0,2 litraa maitoo + 3 lusikallista kaakaojauhetta (maitoon). Olen laittanut aina wetabixien päälle mansikkahilloa (n. 1 ruokalusikallinen per vehnämuroke). Olen alkanut miettimään, että jos haluan päästä kesäkuntoon, niin kannattaisiko toi hillo jättää pois noiden wetabixien päältä vai voisiko sen korvata jollain muulla, sillä vehnämurokkeet ovat muuten aika mauttomia. Olen myös karsinut sokerit pois mm. kahvista. Eikös hillot sisällä aika paljon sokereita?
Mutta tänään herätessä kurkku oli sitten ihan jumalattoman kipeä, nieleminen on täyttä tuskaa ja aika punainen ja jotain valkosta peitettä näyttäs tuolla suun yläosassa olevan, tuskin angiina kun eikös siihen kuulu kuume? Mut kysyn et voiko illalla mennä salille kun mitään muuta ei siis ole kun tajuttoman kipeä kurkku?:curs:
Etkös ole lukenut tiskikoneesi ohjekirjaa? :lol2:
Mulla oli reilu vuosi sitten kuumeeton angiina eikä kurkku edes näyttänyt kovin pahalta. Mä oon kyllä menny salille jos on ollu vaan kurkkukipua eikä mitään heikotusta tms.
Oma kysymys. Katselin tänään ruutu.fi -palvelun kautta Poliisien jaksoja ja siellä luki, että yksi jakso on poistettu tuotantoteknisistä syistä johtuen. Mitä tuollaiset syyt voivat olla?
Miten saan pois tuon kun facebookissa saan uuden viestin chatissa niin se ilmotus tulee myös kännykkään vaikka en ois kännykällä kirjautunu faceen? Vittumaisen kuulosta kun vähän väliä tulee viestiääni ja ilmotus uudesta fb viestistä. Mielestäni en ole tollaista asetusta laittanut, että tommonen ilmotus pitäs tulla.