Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Torstaina mentävä teekoolle ottamaan armeijaa varten joku yleisrokotus hinkuyskää ja yms noita vastaa sekä influenssarokotus ja kysynkin, että miten noiden rokotteiden kanssa et voiko treenata normaalisti noiden ottamisen jälkeen? Kun pari vuotta sitten sikainfluessaan sain piikin niin varottelivat että voi kuume nousta ja reeniä vältettävä vaikkei nousiskaan. Tietty olis voinut kysyä samalla kun soitin mutta tuli jälkeenpäin vasta mieleen.
Onko se nyt siis ihan sallittua ja normaalia painaa työkaveria firman pikkujouluissa? Pari firman tyttöä on aina humalaspäissään raahaamassa mua niille yöks, ja nyt kun itekkin juon, olisi mahdollisuudet osingoille ilmeiset.
Noo sen näkee sitten kenen eteisestä ne kengät aamulla löytyy :D ja eiks toi oo jo sellanen "saavutus" minkä voi listata miehiselle "to do" listalle. Painaa työkaveria firman pikkujouluissa? :D
Onko se nyt siis ihan sallittua ja normaalia painaa työkaveria firman pikkujouluissa? Pari firman tyttöä on aina humalaspäissään raahaamassa mua niille yöks, ja nyt kun itekkin juon, olisi mahdollisuudet osingoille ilmeiset.
Mun mielestä toi olis aika epäkäytännöllistä, koska paperikokoja olis tuolla tavalla vain puolet nykyisestä standardimäärästä. Sitä paitsi mun mielestä nykyinen stardardoitu tapa on hyvä, koska pidemmän sivun taittamalla saadaan pienempi paperikoko. Mittakaavaspekulointi on nykyään vähän jälkeenjäänyttä, koska niissä tapauksissa, joissa oikeasti pitää muuttaa mittakaavaa, se voidaan tehdä tietokoneella hetkessä ja tulostaa vaikka mille arkille.Mikä sairas logiikka on paperin standardikokoluokkien taustalla (esim. A-sarja)? Olisi logiista, että esim. A3-piirrosarkilta A4:lle tulostetun kuvan mittakaava olisi 1:2. Nythän se on 1/sqrt(2)... Miksi alojen täytyy juuri puolittua, kun ne voisivat pienentyä neljäsosaan ja samalla saataisiin järkevät mittakaavat?
Ja toinen kysymys, miksi kerrostaloissa aina keskimmäisessä rapussa on 3 asuntoa kun reunoilla vain kaksi? nyt kun alotin työt postinjakajana, niin ihmetellyt asiaa. Aina B-rapussa on kolme asuntoa/kerros, tai vastaavast DEF-rapuissa E:ssä on kolme ja muissa kaksi.
pyykinpesukoneen huuhteluaineen lokero homeessa, eikä sitä pääse hinkkaamaan sieltä pois. lokeroita ei saa purettua palasiksi. Saako jollain litkuilla liuotettua hometta pois?
Minkähänlainen kone sulla on? Minä puhdistan päältä täytettävän koneen ruokasoodalla, puol purkkia pesuainelokeroon ja kone käyntiin tyhjänä 90 asteen ohjelmalla. Nukkasihtiä kannattaa myös tyhjennellä säännöllisesti.
Meillä on ainakin neljä asuntoa/kerros/rappu näissä laitimmaisissa. Paha siis lähteä yleistämään jos nyt parissa talossa jaat postia ja ne noudattelevat tuollaista kaavaa.