Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos maksaa ravintolassa tms ja tarkistus ei ole päällä korttiostoista, kuten monesti noissa debit/credit korteissa on niin ei se välttämättä mene kuin vasta seuraavana maanantaina tililtä. Electron on siinä mielessä kätevämpi että raha menee heti tililtä ja ylitystä ei pääse tapahtumaan. Ei niinkään pankista kiinni vaan tuosta että kortissasi on luottoa niin ei se tarkista pieniä ostoksia joka kerta erikseen.

Ja itse en pysty asiaan vaikuttamaan ? varsin typerä asia tuo, pitää kokoajan laskeskella paljon on rahaa :D

Nosta käteistä baarista sen verran mitä haluat käyttää/mitä tilillä on, se on nopeampaakin.

Millä napilla torjutaan rankkari PS3 fifa12?

Täytyykö kaupassa työskennellessä olla hygieeniapassi?
Varmaan vähän riippuu työtehtävästä & työn kestosta. Itse kun hain Fazerille töihin niin sanoivat, että alle 3kk kestävässä työsuhteessa ei vielä hygieniapassia tarvita. Olettaisin saman koskevan myös kaupan hommia.

Täytyykö kaupassa työskennellessä olla hygieeniapassi?

jos meinaat tyyliin siwan,k-kaupan,s-marketin tai mitä niitä kauppoja onkaan niin ei tarvitse. ellet ole menossa tyyliin prisman lihatiskille tai leipomopuolelle niin sitten on erijuttu

Mitäs helvettiä sitä pitäs elämällään nyt tehdä? On rahaa, töitä, harrastuksia, auto, moottoripyörä yms.. Omaa kämppää en vielä viitti ostaa. Iskä sano, että jos olis mä, niin lähtis viikoks ibizalle..

Mitäs helvettiä sitä pitäs elämällään nyt tehdä? On rahaa, töitä, harrastuksia, auto, moottoripyörä yms.. Omaa kämppää en vielä viitti ostaa. Iskä sano, että jos olis mä, niin lähtis viikoks ibizalle..
Odotat vaa kiltisti kuolemaa. Ei täältä maailmasta enää mitää erikoista tuu löytymään eikä ihmeellistä tapahtumaan.

Jos olisin sä menisin salille, enkä miettis tyhmiä.
Ibiza myös kuulostaa kyllä ihan hyvältä, jos sieltä löytyy sali. Vähän vaihtelua arkeen.
Naista älä hanki.

Itsehän sinuna laittaisin rahaa syrjään, että joskus voisi ostaa kämpän jokusen tonnin pienemmällä velkavivulla. Pistä vaikka asp-tili pystyyn.

Jos olisin sä menisin salille, enkä miettis tyhmiä.
Ibiza myös kuulostaa kyllä ihan hyvältä, jos sieltä löytyy sali. Vähän vaihtelua arkeen.
Naista älä hanki.

Elän askeettista bodymunkin arkea, joten sali on toinen kotini. Vaihtelua arkeen toi äskeinen baarireissu, jolla join 3 kokista (light). Naista en ole hankkimassa. Koskaan.

- - - Updated - - -

Itsehän sinuna laittaisin rahaa syrjään, että joskus voisi ostaa kämpän jokusen tonnin pienemmällä velkavivulla. Pistä vaikka asp-tili pystyyn.

ASP-tili on pystyssä ja sinne kertyy rahaa lähes maksimi vauhdilla.

Elän askeettista bodymunkin arkea, joten sali on toinen kotini. Vaihtelua arkeen toi äskeinen baarireissu, jolla join 3 kokista (light). Naista en ole hankkimassa. Koskaan.

- - - Updated - - -

ASP-tili on pystyssä ja sinne kertyy rahaa lähes maksimi vauhdilla.

Oot mun sankari tästä lähtien :haart:
Tosin imo ehram baarissa käyntiki aiheuttaa turhaa kataboliaa, mutta ihmisiähän tässä ollaan ja sen vuoksi erehdykset ovat joskus sallittuja.

Kelpaakohan verottajalle todisteeksi hankituista työtarvikkeista lasku (+mahdollinen kuitti/printscreen verkkopankista että mokomat tilaukset on maksettu)? Ei olisi kiva menettää 700-800 euron edestä verohelpotuksia kun firma ei kuitteja ole kirjoitellut. Oma vika kun en aiemmin niitä pyydellyt, viimeisestä ostoksesta nyt varmaan saan kuitit mutta syys- ja lokakuun taitteessa ostetuista kamoista eivät välttämättä enää mitään kirjoittele.

Paljonko kello on ? Tämä tabletti näyttää 1.26, kännykkä 1.20 ja digiboksi 1.16. Pitäisi herätyskello asentaa mutten tiedä mikä se oikea aika oikein on... :face:

//edit. Ahaa, ja pakkis kertoo sen olevan 1.23 - eli jotain näiden kaikkien väliltä. Onpas helvetin ärsyttävä tilanne jotenkin tämä.

Paljonko kello on ? Tämä tabletti näyttää 1.26, kännykkä 1.20 ja digiboksi 1.16. Pitäisi herätyskello asentaa mutten tiedä mikä se oikea aika oikein on... :face:

//edit. Ahaa, ja pakkis kertoo sen olevan 1.23 - eli jotain näiden kaikkien väliltä. Onpas helvetin ärsyttävä tilanne jotenkin tämä.
www.atomic-clock.org.uk/atomic-clock.php

E: Pakkiksen kello tuntuis olevan ajassa.

Back
Ylös Bottom