Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kiitos paljon, tuohan se taitaa olla!

Seuraava ongelma onkin sitten se, ettei tuota taida suomesta saada! Darn.

Tämähän ei toki auta millään lailla sun etsintää, mutta ei nuo samoja koruja ole:

9097378.png

vs.
sterling-silver-heart-pendant.jpg

Tai ainakin vois olettaa, että ei olis noin paljoa eroja, vaikka mistä minä tiedän millaista yksillöllistä käsityötä tollaset on..

Tuttu lähtis ihan justiin thaimaahan ja voisi sielä varmasti teettää kauluspaidan minulle, mutta mitäköhän mittoja ne sielä tarvitsisi?

Tartteis keksiä joku suunnitelma viikonlopuks, kun olis synttärit ja pitäis jotain vähän erikoisempaa juhlimispaikkaa kehitellä. Piti kavereitten kanssa ekaks mennä lauantaina laivalle, mut noi ikärajasysteemit on ihan hanurista, kun kaikki ei oo vielä 21 niin ei oo menemistä ja huoltajaa ei tähän hätään noille saa. Ei viitteis mitään jokaviikonloppuista baarireissua vaan tehdä. Mitä muita vaihtoehtoja olis, kun toi laiva ja baari?

Todella tyhmä, tulkinnanvarainen kysymys. Onko teistä terve piirre nuoressa miehessä, että juo olutta arki-iltaisin 0-2 annosta? Itse pidän oluen palkintona itselleni hyvin tehdystä päivästä. Varmastikaan ei tervein vaihtoehto, mutta alkoholinkäyttö on muuten päihtymistarkoituksessa rajoittunut siihen 2-3 kk välein tapahtuvaan rankempaan ottoon.

Todella tyhmä, tulkinnanvarainen kysymys. Onko teistä terve piirre nuoressa miehessä, että juo olutta arki-iltaisin 0-2 annosta? Itse pidän oluen palkintona itselleni hyvin tehdystä päivästä. Varmastikaan ei tervein vaihtoehto, mutta alkoholinkäyttö on muuten päihtymistarkoituksessa rajoittunut siihen 2-3 kk välein tapahtuvaan rankempaan ottoon.

Kaippa toi lasketaan vielä ihan kohtuukäytöksi, mutta suosittelisin tutustumaan alkoholittomiin oluihin, jos oluesta pidät. Nikolai ja Lidlin joku saksaimport on ihan jees.

Moni alkoholisti kun on salakavalasti aloittanut vaan parilla illassa. Sitten se on siksari. Ja sitten viskinaukku päälle. Ja sitten pullo Tapiota arkisin, pari viikonloppuna. Kovimmat jätkät dokaa ittensä sit hengiltä.

Ainiin, jokunen alkoholisti löytyy lähipiiristä. Että sillä perspektiivillä manailen.

Onko unet vain merkityksettömiä asioita vai onko nämä oikeasti jotain alitajunnan/sisäisen minän puhetta itselleni?

On.

Unet ovat ihmisen tapa kertoa itselleen, että päässä on oikeasti saatanasti vikaa, mutta niitä voi soveltaa ja toteuttaa turvallisesti omassa sängyssä.

Back
Ylös Bottom