Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi toiset laittaa mineraalisuolaa palautusjuomaan, kuten esim. Hulkki tekee?
Ainoa kortti käsittääkseni jota ei voi ylittää on tuo visa electron.
Tosin en ole ikina kuullut etta kenellakaan olisi mennyt pahasti, korkeintaan joku parikymmenta senttia... Itsellani johtui matkustamisesta. Maksoin kortilla ulkomailla ja nostin vierasta valuuttaa automaatista sita tahtia etta tili ei pysynyt perassa ja meni miinukselle.![]()
Mistä saisin tuollaiset hommattua?Iski hirveä himo:D
Onko mitenkään mahdollista tilata tavaraa Suomeen ulkomaisista nettikaupoista, jotka ilmoittavat toimittavansa ainoastaan jenkkeihin? Esim. onko jotain tähän tarkoitukseen perustettuja "välitysfirmoja" tms.? Tuttuja ei asu jenkeissä, jotka voisivat puolestani tilata ja lähettää Suomeen. Tullia ja alvia en koe ongelmaksi, maksaisin ne mukisematta.
Mun pitäisi saada printattua valokuvia koossa 10x15 cm, siis en ole tilaamassa niitä mistään vaan ihan itse oon printtaamassa. En vain oikein ole hokassut, että miten saan epämääräisen kokoiset, isot kuvat juuri tuon kokoisiksi. Kuvien kokoa voi säätää prosenteissa ja pikseleissä, mutta ei senteissä ainakaan mun alkeellisilla kuvankäsittelyohjelmilla tai Photobucketin editorilla (tai sitten vaan en osaa). Miten saisin kuvat paperille 10x15-koossa?