Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikä on kun nyt dietillä olen huomannut, että joskus röyhtäykset maistuvat puulta? :D Kasvaako mulla joku taimi tuolla keuhkoissa?

nukunko vammasesti vai mikä on ongelma ?

säännöllisen epäsäännöllisesti nyt pari kolme kk herätessä ollut tuo korsetti - eli siis alavatsa ja alaselkä - ihan tuhannen jumissa, miksi ? venyttelyä on lisätty. muutenkin venyttelyn jälkeisenä aamuna joka paikka jumissa vielä enemmän. miksi ?

Istumatyö, rangan virheasennot, lihasjumit, paikallaan olo pitkiä aikoja... Aamuisin ne paikat yleensä eniten jumissa on. Venyttely voi vaan pahentaa asiaa

Miten todennäköistä on, että tavallinen omakotitalotyömaa (tai itseasiassa niiden materiaalit ja pölyt) aiheuttaisivat jotain allergiaa? Sähköasentajan tutkinnon loppusuoralla ja välillä tuntuu, että naama ja muutenkin paikat alkavat hieman kutista. Inhottavinta on, että huulet "rohtuvat". Dorkannäköstä kun on ylähuulen päältä iha tollanen punanen.

Luultavasti kyseessä on jokin muu juttu, tai sitten kuiva ilma saa ihon vähän aremmaksi.

Mikä on kun nyt dietillä olen huomannut, että joskus röyhtäykset maistuvat puulta? :D Kasvaako mulla joku taimi tuolla keuhkoissa?

Ookko nää ketoosilla? Jos oot niin saattaapi sillon johtua siitä, että ravinnossa on paljon protskua. Muuta vähän rasva-protskusuhdetta niin taimi kuolee :D

Ei kenelläkään sattuis oleen G-Astraa, jossa on ajotietokone? Mieluiten vielä 125 heppaisella 1.8 -koneella, mutta se ei ole niin tarkkaa. Olis mukava tietää paljon tollanen kuluttaa tyhjäkäynnillä. Samoin kulutus viidenkympin vauhdissa olis ihan kiva tieto. Voi kertoa myös lukemia jostain autosta, minkä luulisi vertautuvan tohon melko hyvin.

ei varmaan paljon liikuta mutta 3 litranen v6 b omega lämpösenä vie sen litran tunnissa, samoin tämän hetkinen 2 litranen ahdettu c vectra, noin 1.2 l / h lukee tyhjäkäynnin aikana ajotietokoneessa.

ei varmaan paljon liikuta mutta 3 litranen v6 b omega lämpösenä vie sen litran tunnissa, samoin tämän hetkinen 2 litranen ahdettu c vectra, noin 1.2 l / h lukee tyhjäkäynnin aikana ajotietokoneessa.
Joo, nää menee jo liian kauas, että vois vertailla. Kiinnostais vaan tietää, kun laskeskelen tossa juttuja. Se onko se kulutus nyt esim. 0.8 litraa vai 1 litra tunnissa, tekee laskelmiin aika isot erot ja kääntää kaiken jo melkein päälaelleen.

Kysymys

Olen 18v jätkä ja ylipainioo on tyyliin 10 kiloo enemmän kuin pitäis (laskussa kokoajan), niin itse kysymykseen onko mahdollista ollenkaan päästä 2012 laskuvarjojääkäriksi? 3 kertaa viikossa olen salilla käynyt ja sitten siihen päälle uintia ja hölkkää välipäivinä.
Elikkä noin päälle vuosi tässä olis aikaa reenata niin onko minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä laskuvarjojääkäreihin intoa löytyy painon pudotukseen ja kovan kunnon hankkimiseen mutta en tiedä riittääkö tuo vuosi.
(En tiiä kuuluko iha oikeesee paikkaan pistää kysymys mutta menipä nyt)

Olen 18v jätkä ja ylipainioo on tyyliin 10 kiloo enemmän kuin pitäis (laskussa kokoajan), niin itse kysymykseen onko mahdollista ollenkaan päästä 2012 laskuvarjojääkäriksi? 3 kertaa viikossa olen salilla käynyt ja sitten siihen päälle uintia ja hölkkää välipäivinä.
Elikkä noin päälle vuosi tässä olis aikaa reenata niin onko minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä laskuvarjojääkäreihin intoa löytyy painon pudotukseen ja kovan kunnon hankkimiseen mutta en tiedä riittääkö tuo vuosi.
(En tiiä kuuluko iha oikeesee paikkaan pistää kysymys mutta menipä nyt)

Riippuu täysin lähtötasosta. Mutta sanoisin, ettei se mahdotonta ole. Kovaa treeniä se vaan vaatii

Ookko nää ketoosilla? Jos oot niin saattaapi sillon johtua siitä, että ravinnossa on paljon protskua. Muuta vähän rasva-protskusuhdetta niin taimi kuolee :D

No ei minun ketoosissa pitäisi olla. Protskua yritän ahmia kyllä jonkin verran, mutta muuten melko vapaat suhteet.

Joo, nää menee jo liian kauas, että vois vertailla. Kiinnostais vaan tietää, kun laskeskelen tossa juttuja. Se onko se kulutus nyt esim. 0.8 litraa vai 1 litra tunnissa, tekee laskelmiin aika isot erot ja kääntää kaiken jo melkein päälaelleen.

1.8 mazda6 syö 1.0l/h

En nyt oikein tienny et mille osiolle tän pistäisin, joten koitetaan täältä:

Tietääkö kukaan mistä saisi vielä vanhoihin Pirkan kolmiteriin sopivan varren? Ei siis niihin uuden mallin kolmiteriin (jotka muistuttavat Mach3sta kiinnitykseltään) vaan niihin sinisessä paketissa ~5e / 4kpl myytäviin teriin. Vanha varsi otti ja putos lattialle, toinen kiinnike meni vinoon ja terät ei pysy enää kiinni :/

Oon kiertäny kaikki lähistöllä olevat K-ketjun kaupat ja kaikkialla on vaan sitä uutta vartta, ja en perhana suostu ostamaan sitä kun kaapissa on vielä 7 pakettia avaamattomina noita vanhoja kolmiteriä :D

Tai tietäiskö joku jonkun toisen merkin varren johon kyseiset terät sopis?

Kiitos

edit. Jos tämmöstä ei löydy ja joku jo autuaammille Gillette-maille siirtynyt haluaa myydä kyseessä olevan vanhan pirkkavartensa pois, niin oon kiinnostunut :D

Lasketaanko toukokuussa tehdyn työn palkka kesäkuun tuloihin, jos tili tulee kesäkuussa?

Kyllä. Palkanmaksupäivä määrää minkä kuukauden tulot kyseessä. Eli esim. tammikuussa tehdyt työt maksetaan helmikuussa, menee verot helmikuussa voimaan astuvan verokortin mukaan.

Back
Ylös Bottom