Nyt tarvitaan apuja joltakin Latexin osaajalta. Olen ottanut POPista tuon mallipohjan opinnäytetyöhön ja lisäksi tuon tutthesis-luokkatiedoston. Tutthesis-tiedosto on samassa kansiossa missä itse dippatyökin, mutta olen kopioinut sen varmuuden vuoksi myös tuonne Latexin ohjelmakansioon mistä löytyy nuo muutkin luokkatiedostot (report, article ym.). Tekstieditorina käytän Texniccenteriä.
Ongelmana on, etten saa käännettyä tähänastista työtäni Latex-muodosta DVI-muotoon. Antaa vain tällaista erroria output-rivillä:
("C:\Program Files (x86)\MiKTeX 2.9\tex\latex\graphics\dvips.def'')))laex.exe: GUI framework cannot be initialized
I couldn't open file name `C:\Users\***\Desktop\Diplomityö\Viimeisin\Kirjoittaminen\kaikki.aux'
Couldn`t find input index file C:\Users\***\Desktop\Diplomityö\Viimeisin\Kirjoittaminen\kaikki nor C:\Users\***\Desktop\Diplomityö\Viimeisin\Kirjoittaminen\kaikki.idx.
Usage: C:\Program Files (x86)\MikTeX 2.9\miktex\bin\makeindex.exe [-ilqrcgLT] [-s sty] [-o ind] [-t log] [-p num] [idx0 idx1 ...]
Siihen output-riville siis tulostuu jotain muutakin ennen tuota, mutta tuossa kohtaa menee vissiin vikaan. Onko kellään mitään hajua missä voisi mennä pieleen?