Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Viikonloppuna oon menos turkuuseen kylpemään ja mahdollisesti hieman örveltämään, ja onhan siel joulukauden avajaisetkin lauantaina.

Stockmannista tuli mieleen että onko turun stocka isompi/laajempi valikoima kuin jumbon stockmann?

Kiitos etukäteen.

Missä myydään tohveleita, joita pikkulapset käyttää? Siis sellasii missä on esim. elefantti päässä. Eli sellaset hervottoman kokoset ja tohvelit ei tulisi lapselle vaan aikuiselle.

Stoccalla, cittareissa jne jne.. riippuen tietysti vähän valikoimista. Sokokselta, haloselta saattaa myös löytyä. Ja ihan miesten/naisten osastoiltakin, ei vaan lasten.

Edelleen hakusessa, ei oo vuodessa löytyny. MISTÄ?

Miten päin rannetuet pitäs sitoo käsiin? Pitäisikö sen peukalolenkin tulla kämmenselän yli vai ali niin sanotusti. Vai onko sillä mitään helvetin väliä?

Onko muilla tullu vieraskirjaan roskapostia? tämmönen tuli vähänaikaa sitten. Kännetty jollain google translaterilla.
Hei.
Ilo kirjoittaa teille i näki profiilisi at pakkotoisto.com kuitenkin nimeni on Florenc, toivon olet hyvin, pidän teitä kirjoittamaan minulle postia sähköpostiini ( florenc44@yahoo.com ) eivät kirjoita minulle sivustoon, koska en mene sivuston uudelleen, vain kirjoittaa sähköpostiini, jotta voin kertoa minulle ja kuva minusta, uskon etäisyys väri ei ole ongelma, en odota postia sähköpostiini,
Florenc.

( florenc44@yahoo.com )

Hello.
Am happy to write to you as i saw your profile at pakkotoisto.com, however my name is Florenc , i hope you are fine, i like you to write me a mail on my email ( florenc44@yahoo.com ) do not write me to the site because i will not go to the site again, just write to my email so that i can tell you about me and a picture of me, i believe distance colour is not a problem, i wait for your mail to my email,
Florenc .

( florenc44@yahoo.com )
Mulle tuli ainakin tuollainen samanlainen viesti tänään. Jättää vaan huomiotta tommosen niin ei se siellä mitään haittaa.

Miten päin rannetuet pitäs sitoo käsiin? Pitäisikö sen peukalolenkin tulla kämmenselän yli vai ali niin sanotusti. Vai onko sillä mitään helvetin väliä?
Eikös se vain auta alkuun sitomisen? Eli ihan sama.

Omat rannetuet on samanlaiset (ei kätisyyttä), joten toisessa lenkki alta ja toisessa päältä.

Sain lukion päätökseen keväällä, ja nyt on viikko sitten tullut tuo työkkärin 5kk karenssiaika täyteen. Töitä ei ole tiedossa tämän vuoden puolella ja tammikuussa alkaa armeija.
Onko käsittänyt oikein, että kelalta ei voi tuota tukea (työmarkkinatuki) hakea etukäteen? Eli nyt voin hakea tukea vain tuolle edeltävälle viikolle? Teenkö siis oikean ratkaisun, jos odotan 4 viikkoa ja haen tukea noille neljälle viikolle jne? Vai miten tuo pitää hoitaa?

Sain lukion päätökseen keväällä, ja nyt on viikko sitten tullut tuo työkkärin 5kk karenssiaika täyteen. Töitä ei ole tiedossa tämän vuoden puolella ja tammikuussa alkaa armeija.
Onko käsittänyt oikein, että kelalta ei voi tuota tukea (työmarkkinatuki) hakea etukäteen? Eli nyt voin hakea tukea vain tuolle edeltävälle viikolle? Teenkö siis oikean ratkaisun, jos odotan 4 viikkoa ja haen tukea noille neljälle viikolle jne? Vai miten tuo pitää hoitaa?
Viet sinne kelaan sen työkkäristä saamasi todistuksen siitä, että olet työtön, niin ne antaa sulle simmosen lapun mihin merkitään joka päivältä, että onko ollut työtön vai mitä on duunaillu. Sitten kun se kuukausi on täynnä, niin se lähetetään sinne kelaan. Ne pistää sieltä sitten rahaa tulemaan ja uuden simmosen lapun.

Eli mee sinne kelaan nyt heti vaan, niin saat tehtyä sen hakemuksen siellä sitä työmarkkinatukea varten valmiiks, ettei tartte sit kuukauden päästä muuta kun lähettää se selvityslappu sinne kelaan, niin pistävät sieltä kahmalokaupalla rahaa tulemaan.

e. Olet kai sentään ilmottautunut työkkäriin työttömäksi työnhakijaksi, kun sulla koulu loppui?

ymmärrän H4:sen, w5w lasikantapolttimon jne MUTTA minkälainen polttimo on 9145 ?? Käytetään mm. tiettyjen henkilöautojen sumuvaloina?

Näyttäis olevan tommoiset

31H5NDNJCPL._SL500_AA280_.jpg

onko tuo virallinen koodi ihan 9145 vai löytyykö jotain maanläheisempää? ei ainakaan motonetin hyllystä löydä tuolla koodilla poltinta..onko nämä näitä töpseli polttimoita? tyylin HB3 jne

edit: ahaa näyttäisi kulkevan kansankielellä H10 polttimona mikäli bonjasin oikein :wtf:

Viet sinne kelaan sen työkkäristä saamasi todistuksen siitä, että olet työtön, niin ne antaa sulle simmosen lapun mihin merkitään joka päivältä, että onko ollut työtön vai mitä on duunaillu. Sitten kun se kuukausi on täynnä, niin se lähetetään sinne kelaan. Ne pistää sieltä sitten rahaa tulemaan ja uuden simmosen lapun.

Eli mee sinne kelaan nyt heti vaan, niin saat tehtyä sen hakemuksen siellä sitä työmarkkinatukea varten valmiiks, ettei tartte sit kuukauden päästä muuta kun lähettää se selvityslappu sinne kelaan, niin pistävät sieltä kahmalokaupalla rahaa tulemaan.

e. Olet kai sentään ilmottautunut työkkäriin työttömäksi työnhakijaksi, kun sulla koulu loppui?

Joo eli ilmottauduin työkkäriin koulun loputtua.
Muistaakseni en ole saanut työkkäristä mitään todistusta, ainoastaan tuollaisen työllistymissuunnitelman joka tehtiin siellä. Täytyy kuitenkin käydä tuolla kelassa tuon lapun kanssa.

Omat rannetuet on samanlaiset (ei kätisyyttä), joten toisessa lenkki alta ja toisessa päältä.

Mulla oli kans. Rupesi riipimään niin pahasti, että ratkoin toisesta kuminauhan irti ja tikkasin eri päin. Nyt on vasen ja oikea erikseen ja toimii niin kuin "pitää" (IMO pyöritetään ulospäin eli kämmenselän yli).

edittiä. Eli tosiaan tällänen viesti tullu viime yönä.

From View message header detail florence floxy <florenc444@att.net>
Subject Greetings from pakkotoisto.com

Greetings to you.
I am happy to write to you as i saw your profile today at pakkotoisto.com and like it, however am Florence by name, i hope you are fine, i will like you to just send me a mail on my email address so i will know if you get my mail so i can tell you about me and a picture of me, i believe distance and colour will not be a barrier for us, i hope to read from you as i wait for your mail, thanks and best regard,
Florence .

Terveisiä teille.
Olen iloinen voidessani kirjoittaa sinulle i näki profiilisi tänään pakkotoisto.com ja pidän siitä kuitenkin olen Florence nimen, toivon olet hyvin, minä haluan sinun vain lähettää minulle postia sähköpostiosoitteeni niin aion tietää, jos saan postia, niin voin kertoa minulle ja kuva minulle, uskon etäisyys ja väri ei este meille, toivon lukea sinulta odotan postisi, kiitos ja parhaat osalta,
Florence.

Menin idioottina avaamaan ton greetings from pakkotoisto.com mailin. Tuleeko pelkästä ton mailin avaamisesta joku virus? Mitään linkkiä toi maili ei sisältäny, mut voiko tosiaan pelkän mailin avaamisesta tulla joku mato tai virus?

Back
Ylös Bottom