Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ois tossa avaamaton pussi maustamatonta heraa, jossa on päiväys tammikuulle 2010. Kuoleeko tohon jos vetasen ne huiviin?
Minkä takia aamulla kahvi maistuu helvetin hyvältä, mutta päivällä ei välttämättä tipu alas ollenkaan :D
Mitenöhän saisi tälläiseen vehkeeseen patterit laitettua?
(Kolmipäisen aneroksen kuva poistettu)
Tuossahan noita lajeja listattu.Mikä on sellainen urheilulaji, missä hakataan kirveellä puu poikki (puu on siis aika paksu) mahdollisimman nopeasti?
Entä sitten sama laji, mutta sahataan sitä puuta ihan järjettömän kokoisella sahalla? (verrattuna normaaliin sahaan mitä saa hamsterista....)
Entä sellainen laji missä puu vedetään moottorisahalla mahdollisimman nopeasti poikki tai siitä vedetään siivuja moottorisahalla mahdollisimman nopeasti?
Jossain näin eilen kuvia näistä lajeista, en muista tosiaankaan näitten nimiä.
Mitä ne semmoset fillarit on joissa on ohut runko, ohuet pyörät ja ohut suora ohjaustanko? Todella riisutun ja kevyen näköisiä, enkä oo ihan varma onko niissä ees vaihteita. Tuollaisia näkee nykyisin jonkin verran helsingissä ja niillä ajetaan miljoonaa.
Liittyisikö asiaan:mikä mun messengeriä vaivaa kun enää kaverien laittamat linkit eivät näy klikattavina linkkeinä?
Niin, eli kuten uutinen sanoo niin vanhassa ei toimi linkit, mutta uudessa toimii koska se varoittaa linkeistä sitten selaimessa.mutta kun mä en olekaan asentanut sitä uusinta? ;)