Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Itse itseäni lainaten kerron että sain selville kyseisen tuoppimallin olevan Oiva Toikan (niiden lasilintujen tekijä) suunnittelema Krouvi nimeä kantava tuoppi.

Puolikkaita mä oon nähny. Kampin Eerikin Pippurissa on moisia, tosin niissä on Karhun logo pohjassa :P

mitäs helvettiä tolle jippii.fi -sivustolle on oikein tapahtunut?

Onko helppoa tapaa irrottaa pohjaan palanutta maitoa kattilasta vai pitääkö veitsen kanssa ryhtyä irrottelemaan?
Laita kattilaan vettä ja pyykinpesuainetta ja kiehauta/keittele. Kuulema pitäisi toimia..

Voiko perustaa baarin johon kaikki toisivat omat eväät? onko se laillista? Ei tarvitsisi tarjoilla ja voisi vain keskittyä heittämään pahimmat häiriköt ulos...

Minulla olisi sopiva kiinteistökin :D

Voiko perustaa baarin johon kaikki toisivat omat eväät? onko se laillista? Ei tarvitsisi tarjoilla ja voisi vain keskittyä heittämään pahimmat häiriköt ulos...

Minulla olisi sopiva kiinteistökin :D

Mä olen miettinyt tota aivan samaa!! Toivottavasti joku lakia tunteva osaa vastata.. Joku olisi tuon varmaan jo toteuttanut jos olisi mahdollista.

Peruskämppä missä juopotellaan:D

Laita kattilaan vettä ja pyykinpesuainetta ja kiehauta/keittele. Kuulema pitäisi toimia..

Olen täällä Keski-Euroopan ihmemaassa alkanu ihmetellä, mikä suomalaisissa kattiloissa on vikana. Täällä ongelma ratkaistaan hinkkaamalla kattilan pohjaa muutaman kerran "metallisienellä" (näyttää lähinnä metallilankasutturalta). Suomalainen kattila olisi todennäköisesti kyseisen käsittelyn jälkeen lähinnä käyttökelvoton.

Peruskoulunpäättöjuhlaan ois tarvetta valkoiselle puvulle ( musta liian yleinen) niin mistäs sais ostettua halvalla. eihän sitä ny helevetti voi 500€ maksaa koulun päättöjuhlapuvusta. puvun tulisi myös olla asiallinen muihin juhliin niin kauan kun sopii päälle.jos jollain on myynnissä niin osta/myy osiolle vaikka myyntiin :) kattelen onko varaa ostaa, myös joku halpa pukukauppa käy. E: pk-seudulta..

E2: miks muuten mies parturikampaajilla on yleensä geileima? mitä homoa on ammatissa, jossa suurin osa asiakkaista on naisia? ja jonkinlainen osa vielä kauniita naisia?

Peruskoulunpäättöjuhlaan ois tarvetta valkoiselle puvulle ( musta liian yleinen) niin mistäs sais ostettua halvalla. eihän sitä ny helevetti voi 500€ maksaa koulun päättöjuhlapuvusta. puvun tulisi myös olla asiallinen muihin juhliin niin kauan kun sopii päälle.jos jollain on myynnissä niin osta/myy osiolle vaikka myyntiin :) kattelen onko varaa ostaa, myös joku halpa pukukauppa käy. E: pk-seudulta..

E2: miks muuten mies parturikampaajilla on yleensä geileima? mitä homoa on ammatissa, jossa suurin osa asiakkaista on naisia? ja jonkinlainen osa vielä kauniita naisia?

käy ne rumatkin naiset kampaajalla :D

tohon pukuun, että kannattaiskohan sun vuokrata se? meinaan itse mietin samaa kun lakkiaiset on keväällä. Kuitenkaan ei tule pukua hirveesti käytettyä ja se on kuitenkin puolen vuoden päästä armottomasti pieni :D

Peruskoulunpäättöjuhlaan ois tarvetta valkoiselle puvulle ( musta liian yleinen) niin mistäs sais ostettua halvalla. eihän sitä ny helevetti voi 500€ maksaa koulun päättöjuhlapuvusta.

Sanoisin, että paras ratkaisu olis vaan jonkinlainen lyhythihainen kauluspaita. IMO puku peruskoulupäättärissä tuntuu aika brassailulta:D (Saahan sitä tietysti mennä vaikka frakissa ja timanttisissa kalvosinnapeissa;))

Hitto kun oma musta puku alkaa käydä hartioista ahtaaksi, tosin aika monta vuotta se menikin. Pitää vaan toivoa ettei tule mitään yllättäviä hautajaisia...

Siksi että miespuoliset parturikampaajat/hiusmuotoilijat ovat lähes järjestään homoja. Oma tyhmä kysymys: tunteeko kukaan ei-homoa miespuolista parturikampaajaa?

I do, i do.

Oma tyhmä kysymys: tunteeko kukaan ei-homoa miespuolista parturikampaajaa?
Oon muutaman kerran käynyt eräällä tutulla miespuolisella parturilla, joka on todistettavasti avioliitossa naisen kanssa ja sillä on myös omia lapsia. Ei se tietenkään homoutta estä, sillä onhan niitä muitakin lapsiä pökkineitä homoja, mutta luulisin sen silti olevan hetero.

Sanoisin, että paras ratkaisu olis vaan jonkinlainen lyhythihainen kauluspaita. IMO puku peruskoulupäättärissä tuntuu aika brassailulta:D (Saahan sitä tietysti mennä vaikka frakissa ja timanttisissa kalvosinnapeissa;))

Hitto kun oma musta puku alkaa käydä hartioista ahtaaksi, tosin aika monta vuotta se menikin. Pitää vaan toivoa ettei tule mitään yllättäviä hautajaisia...

No jos toi hauberi lähtee kasvuun niin sitten lyhythihanen kaulupaita :)

Ps. ite oon uraa harkinnu, ja vittu mä en haluu mtn geileimaa, taino suhteessahan se on suht paskanhailee mitä miespuoliset sanoo. naisille voi sit todistella ettei oo gei :rock:

IMO, puku on brassailua, muttakun varmaan 70% omistaa puvun... Ja hävettäähän se kun on hautajaiset ja juhlat käyty aina arkikuteil...

Perustuvatko tämän vuoden veronpalautukset (eli siis tänä vuonna saatavat) vuoden 2008 vai 2007 tuloihin?

Back
Ylös Bottom